Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille tommosen komeen 100 metrin pikajuoksijan kanssa, jos pyytäisi?

Vierailija
20.08.2023 |

Ja tekeen jotain muutakin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen katsoin, että nimenomaan 100 m juoksijat on todella hot. 🤤

Vierailija
22/28 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miltä ne näyttää, en ole katsonut, mutta Netflixissä dokumentissa Caitlyn (kertoo Bruce Jennerin eli Kardashianien klaanin nuorimpien isästä) oli sellainen entisen Neuvostoalueen kymmenottelija jonka nimeä en enää muista, mutta tosi komea.

Harvemmin ammattiurheilijat on minun makuuni kovin komeita, mutta tuo (oisko ukrainalainen?) vanhassa videossa näkyvä urheilijamies oli just sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alan syömään ja katselen uudelleen sen Caitlynin tai osia siitä, niin pääsen näkemään taas oliko se niin komea ja mikä sen miehen nimi oli xD

Tuo dokkari muuten näyttää hyvin mikä sinnikkyys tuolla Jennerillä on, eli ei ole ihme että lapsetkin on menestyneet.

Vierailija
24/28 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin eilen ihan samaa, että pitkänmatkan juoksijoissa ei ollut oikein ketään hyvännäköistä, no ehkä yksi, mutta pikajuoksijoissa niitä oli monta. Ja tarkoitan siis pelkästään kasvoja, pään muotoa ja tukkaa, enkä vartaloita.

Vierailija
25/28 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvännäköisiä ovat. Kuten muutkin MM-kisoissa olevat. En tietenkään lähtisi treffeille. Eivätkä hekään minun 60v naisen kanssa. En lähtisi tietenkään muutenkaan.

Vierailija
26/28 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla on jo mies.

Vierailija
27/28 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta osaltani voin sanoa, että ei satavarmasti pyytäisi.

Vierailija
28/28 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa lähtisin. Komeita ovat, etenkin karibialaiset ja afrikkalaiset juoksijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme