Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kotitöitä miehesi tekee?

Vierailija
20.08.2023 |

Mitkä hommat ovat päätyneet miehen normaaleiksi tehtäviksi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken.

Sinkkumies

Vierailija
22/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisesti teemme ihan kaiken

Hän laittaa parempaa ruokaa kuin minä joten kokkina on usein ..ja Hyvää tulee

Terv 30 vuotta naimisissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa kompostin, tyhjentää keskuspölynimurin, vaihtaa lamput, korjaa kaiken mikä on rikki tai repsottaa, vaihtaa renkaat, huolehtii autoihin liittyvät asiat, tekee polttopuut ja tuo ne sisälle ja keittää mulle aina kahvit kotona ollessaan. 

Siis aika perinteinen työnjako meillä, koska olen kotirouva. Tosin oli aiemminkin, vaikka kävin töissä. Mä tykkään kokkailusta, kotitöistä ja ne sujuvat ihan itsestään.

Vierailija
24/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni imuroi,, pesee omat pyykit ja kokkaa. Vie myös roskiksia. Ei meillä mitään siivousvuoroja ole. Mies imuroi viikolla ja imuroi tänään sänkyn ja sohva alta ja eteisen.

Vierailija
25/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastuulla vain ruokahuolto ja pyykit. Mies siivoo jne sisällä sekä hoitaa ulkona kolaukset, nurmikot jne

Vierailija
26/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee ruoan ja pesee vessat ja hoitaa tekniset hommat. Minä teen muun siivouksen ja pyykit ja lasten koulu ja päikkyviennit. Mies hoitaa yhden lapsen harrastukset ja valitsee lapsille vaatteet kaupasta.

Vierailija
27/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käy töissä ja minä hoidan kaiken muun. Johan se töissä käynti riittää yhdelle päivälle.

Vierailija
28/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies imuroi, käy kaupassa, laittaa ruokaa, hoitaa pihan ja lumityöt, lämmittää takkaa. Aina se jotain puuhailee.

Vierailija
29/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kaikkea tottakai. Vai mitä ihmettä tarkoitat?

Vierailija
30/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaupassa ja kokkaa. Minä teen oikeastaan kaiken muun. Leikkaa nurmikon pyynnöstäni ja putsaa lattiakaivot oma-aloitteisesti.

Vierailija
31/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies osallistuu siivoukseen, kuorii perunat ja juurekset ruuanlaitosossa. Tyhjentää astianpesukone-ja pyykkikoneen.

Pitää huolen it-laitteiden päivityksistä, huoltaa kaikki liikkumisvälineet.

Paistaa joulukinkun.

Käydään marjassa ja sienessä yhdessä.

Mutta esim. leiponut hän ei ole koskaan, eikä edes osaisi.

Vierailija
32/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? En anna mieheni tehdä mitään kotona. Hän käy töissä ja kustantaa kaiken. Saan olla kotona ja edustaa. Siksi hoidan kodin.

Edustaa?

Edustaa mitä, Gold Diggeriä?

Kotiorjaa?

Vierailija
33/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin tehdään melkein kaikkia kotitöitä joustavasti sen mukaan, kumpi ehtii.

Vaatteiden paikkaaminen ja korjaaminen on pelkästään minun vastuulla. Minä taas en tee mitään autoon liittyviä töitä.

Vierailija
34/34 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa suurimman osan ruokaostoksista, kokkauksista, pyykinpesusta (mustat ja valkoiset). Joskus imuroi keskeltä lattioita pahimmat.

Mä tyhjennän tiskarin, siivoan keittiön tasot ja vessan. Pesen omat värilliset vaatteet ja huolehdin petivaatteiden vaihdosta.

Iän myötä hän on petrannut ja minä laiskistunut. 57v molemmat. Tällä hetkellä tienaan tuplaten mitä hän, aiemmin suunnilleen samatuloisia, vaikuttaneeko se alitajuisesti jotenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi