Onneksi olkoon Espanja !
Fantastisesti pelattu matsi .
Espana maailmanmestareina ! Yllätys? Ei todellakaan . Olivat vaan ylivoimaisia.
Mi tierra
Mi pais
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Finaali oli tasokasta jalkapalloilua, paitsi ihmettelen miten Espanja voi laittaa rangaistuspotkuun noin surkean laukojan.
Espanjan kapteenia haukuttiin diktaattoriksi viime vuona.Sen takia vain 3 joukkueesta sai tulla pelaamaan. Että nämä ilmeisesti amatööreja jotka voittivat. Mahtaa niitä muita keljuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, pelkäsin jo Ruotsin voittavan.
Ois ollut kyllä tosi paha paikka meille jos Ruotsi olis voittanut Euroviisujen lisäksi Jalkapallon mm-kisat.Samoin .Pelkäsin.Ylpeät ruotsalaiset käyttäytyvät aina suomalaisia kohtaan ikävästi kun Suomi voittaa.Ja aina tekosyitä js häviävät.
Ja kroonisesta alemmuuskompleksistaan kärsivät, joskin sen olemassoloa itsepäisesti kiistävät suomalaiset käyttäytyvät aina ruotsalaisia kohtaan moukkamaisesti kun Suomi voittaa. Ja vaikka ruotsalaiset kannattavat usein Suomea, kun vastassa on joku vieras, suomalaiset eivät ikinä alennu kannattamaan Ruotsia vaikka vastassa olisi...
Ördög kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, pelkäsin jo Ruotsin voittavan.
Ois ollut kyllä tosi paha paikka meille jos Ruotsi olis voittanut Euroviisujen lisäksi Jalkapallon mm-kisat.Samoin .Pelkäsin.Ylpeät ruotsalaiset käyttäytyvät aina suomalaisia kohtaan ikävästi kun Suomi voittaa.Ja aina tekosyitä js häviävät.
Ja kroonisesta alemmuuskompleksistaan kärsivät, joskin sen olemassoloa itsepäisesti kiistävät suomalaiset käyttäytyvät aina ruotsalaisia kohtaan moukkamaisesti kun Suomi voittaa. Ja vaikka ruotsalaiset kannattavat usein Suomea, kun vastassa on joku vieras, suomalaiset eivät ikinä alennu kannattamaan Ruotsia vaikka vastassa olisi...
Onko näin. Itse kannatin Espanjaa vaikka asun Ruotsissa. Olen muuttamassa Espanjaan. Asunut siellä ja kyllä minua kohdeltiin siellä kuin prinsessaa.
Suomen junnut tarvitsisivat hyviä valmentajia. Sieltä se pohja rakennetaan.