Ainoa luotettava mittari on rasvaprosentti joka kertoo oletko hoikka vai et
Itse urheilen 4-5 krt ja olen siro ja hoikka. Kun kerroin täällä olevani kokoa 34-36 ja rasvaprosenttini on terveellisen naisen minimi 20.
Mittari on 105 rinnanympärys, vyötärö 75 cm ja lantio 92 cm väitettiin että olen pullukka.
Pullukalla ei ole rasvaprosentti 20. Ihan hullu tämä palsta.
Kommentit (10)
Rinnanympärys 90, vyötärö 73, lantio 93. Vaatteet kokoa 36 tai 38, olen aika harteikas. Rasvaprosentti ei juurikaan kiinnosta, vedän 12 leukaa ja vatsapalikat näkyy.
N32
En tiedä rasvaprosenttiani mutta mun mitat on 95-65-92. Olen 170 pitkä ja painan 56. Pidän itseäni hoikkana joo, mutta en sirona.
Mitä väliä mitä kukakin sanoo?
Musta ei ole tervettä tietää mittojaan noin tarkasti.
Johonkin selkeästi iskenyt vyön alle kun joet tarvetta todistella.
(Mun mielestä 34-36 koko ei ole mitenkään erityisen siro vaikka mullekin niin sanotaan ja olen samaa kokoa)
Vierailija kirjoitti:
Musta ei ole tervettä tietää mittojaan nointarkasti.
(Mun mielestä 34-36 koko ei ole mitenkään erityisen siro vaikka mullekin niin sanotaan ja olen samaa kokoa)
Menikö AP:n jutut tunteisiin?? Ja tuo toisen mitätöinti kertoo enemmän sinusta. Olet juuri tuollainen nainen joka haluaa mitätöidä toisia naisia. Yöks!
Kysymys:
Miten saan mitattua oman rasva prosenttini? Vieläkin tärkeämpi olisi minun tietää lihas prosentti. Saako näitä jossain mitattua edulliseen hintaan?
Autoimmuuni sairaus on syönyt kudokseni ja lihakseni. Vain rasvat on jäljellä. Painoindeksi vaatteet päällä 23,1.
Hoikka voit olla, mutta et siro.
Jotenkin huvittaa tuo miten olet päättänyt olla siro, vaikka et yksinkertaisesti noilla mitoilla sitä ole :D
No, saahan sitä päättää mitä haluaa. Seuraavaksi sitten päätät olevasi pitkä, ja uskot vaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Musta ei ole tervettä tietää mittojaan noin tarkasti.
On joo iskenyt vyön alle, enkä tajua miksi.
AP on siis 149cm pitkä nainen ja kulkee eri ketjuissa kertomassa tarinaa siroudestaan, vaikka mitat on tuolla nähtävillä.
Mitä pahaa siinä on, vaikka ei olekaan siro? Voihan sitä olla simpsakan näköinen silti.
Miksi se edes tarvitsisi mitata? Minusta naiset ovat erilaisuudessaankin hyvin kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys:
Miten saan mitattua oman rasva prosenttini? Vieläkin tärkeämpi olisi minun tietää lihas prosentti. Saako näitä jossain mitattua edulliseen hintaan?
Autoimmuuni sairaus on syönyt kudokseni ja lihakseni. Vain rasvat on jäljellä. Painoindeksi vaatteet päällä 23,1.
Googlaa InBody-mittaus paikka lähialueeltasi, muutaman kympin. On riittävän suuntaa-antava.
Esimerkiksi oman kehoni mitatkin sanoi varsin oikein ja rasvan jakauman (raajoissa vähän, suhteessa vyötäröllä enemmän.)
Aha.