Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonirintojen vihaaminen?

Vierailija
20.08.2023 |

Itsellä on ja ovat luonnollisen tuntuiset. Täällä haukutaan ja mollataan, jos on kehoaan käsitellyt. Miksi se on paha asia?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munan koko tulee arvioida sen mukaan minkä kokoisia jatkeita omistaa.

Vierailija
22/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös silikonit. Olen myös törmännyt valtaviin ennakkoluuloihin. Osa miehistä ei ole aiemmin nähnyt silikoneja,osa on nähnyt tosi rumia. Jokainen on rakastunut mun kauniisiin ja luonnollisiin silareihin. Mulle on sanottu suoraan, että mielipide on muuttunut kun on nähnyt rintani.

Silikonitissit vaativat kantajan, jonka itsetunto on huono. Ne on vähän sama homma kun panis Ladaan puuratin. Näyttäähän se toki paremmalta, mutta ei se kyyti paremmaksi muutu.

Rintasyövän sairastaneet eivät sitten kuulu teidän joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö naiset niistä miehistä jotka ovat laittaneet lihaksien tilalle silikoni-implantteja? Entä se peniksenjatke? Lopulta kyse on aivan samoista asioista. Onko tässä kaksoistandardit? Naisten näkemyksiä kaipalen.

Vierailija
24/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö naiset niistä miehistä jotka ovat laittaneet lihaksien tilalle silikoni-implantteja? Entä se peniksenjatke? Lopulta kyse on aivan samoista asioista. Onko tässä kaksoistandardit? Naisten näkemyksiä kaipalen.

On.

Vierailija
25/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta kukin saa hankkia silarit jos niin haluaa. Ajattelen kyllä, että ihmiselle itselleen on palkitsevampaa oppia hyväksymään itsensä. Itse olen aika fyysinen, siis silleen, että tykkään liikunnasta, hengitysharjoituksista yms. Saan kehostani paljon iloa, voin vaikka tanssia tai nauttia saunan löylystä. Ulkonäkö on vain osa tätä koko kehollisuutta, on surullista miten siitä on tullut monelle se pääasia.

Sen sanon kyllä, että mun mielestä olisi täydellisen naurettavaa ihaillen sivellä miehen implanttilihaksia. Vaikka kuinka luonnollisilta näyttäisi ja tuntuisi, niin jotain koomista siinä olisi. Koomista ja surullista yhtä aikaa. Toista ihmistä koskettaessa haluaa kuitenkin koskettaa sitä ihmistä, ei mitään muoviosaa.

Vierailija
26/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovit ei enää ole 2020-lukua, eikä muutkaan ongelmajätteet, kun pitäisi yrittää pelastaa luontoa mikromuoveilta ja saasteilta.

Siksi on idioottimaista tunkea sellaista luonnotonta myrkkyä, vielä ihmiskehoon.

Ulkomailla tyhmät naiset jotka silikonit joskus otti, poistattaa implantteja terveyssyistä ja niiden ennaltaehkäisemisen vuoksi, mutta suomijuntit vasta innostuneet hankkimaan niitä.

Vierailija
27/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun miehet ei hanki epäluonnollisia silikonipalleja.

Ketä naista semmoset kiihottais ??

Vierailija
28/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitissiset naiset on yleensä ennestään niin huonoitsetuntoisia, etteivät saa orgasmeja.

Kokemusta on.

Kun aito nainen saa orgasmin, niin ei jää epäselväksi että on tyydytetty.

Tai sitte silikonitissisest feikkaavat ne orgasminsa, samalla tavalla kun ovat feikanneet silikoneilla tissinsä. 

Vierailija
29/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikonitissiset naiset on yleensä ennestään niin huonoitsetuntoisia, etteivät saa orgasmeja.

Kokemusta on.

Kun aito nainen saa orgasmin, niin ei jää epäselväksi että on tyydytetty.

Tai sitte silikonitissisest feikkaavat ne orgasminsa, samalla tavalla kun ovat feikanneet silikoneilla tissinsä. 

😄 Kuinka suuri otanta sinulla on silikonitissisistä ja "aidoista" naisista?

Itse tunnen kolme naista joilla implantit. Kaksi on hyvin seksuaalisia parisuhteissaan ja saavat paljon orgasmeja. Yhden seksi elämästä en tiedä.

Itsellä myös implantit ja saan miehen kanssa 1-3 orgasmia joka seksikerralla. Seksiä harrastamme noin 3-10 kertaa viikossa. Ei tarvitse feikkailla miehelle joka osaa hommansa seksissä.

Vierailija
30/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään sama asia. Lihaksessa kuuluu olla voimaa ja sitä liikutellaan, rinnat on rentona roikkuvat pussukat. Lihaksia voi treenata tissejä ei.

Vierailija
31/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta kukin saa hankkia silarit jos niin haluaa. Ajattelen kyllä, että ihmiselle itselleen on palkitsevampaa oppia hyväksymään itsensä. Itse olen aika fyysinen, siis silleen, että tykkään liikunnasta, hengitysharjoituksista yms. Saan kehostani paljon iloa, voin vaikka tanssia tai nauttia saunan löylystä. Ulkonäkö on vain osa tätä koko kehollisuutta, on surullista miten siitä on tullut monelle se pääasia.

Sen sanon kyllä, että mun mielestä olisi täydellisen naurettavaa ihaillen sivellä miehen implanttilihaksia. Vaikka kuinka luonnollisilta näyttäisi ja tuntuisi, niin jotain koomista siinä olisi. Koomista ja surullista yhtä aikaa. Toista ihmistä koskettaessa haluaa kuitenkin koskettaa sitä ihmistä, ei mitään muoviosaa.

Eihän rintaimplanttien laittaminenkaan tarkoita, että ulkonäkö olisi pääroolissa tai edes isossa roolissa. Itse olen ottanut implantit yli kymmenen vuotta sitten eikä ne määritä minua tai elämääni millään tavalla, yhtälailla nautin liikunnasta, saunasta tai mistä tahansa elämässä.

Vierailija
32/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa silikonirintoja, mutta tunnistan ne kyllä. Muutamalta olen kysynytkin että miksi on ottanut silikonit. Silikonit ovat merkki siitä ettei ole hyväksynyt itseään sellaisena kuin on. Brutaalin suoraa, mutta totta. Jos joku haluaa isokaluisen miehen, niin miksi he eivät kelpuuta tavallisen kokoista ja käytä jatketta?

Varmaan koska kuminen jatke vehkeen päällä ei tunnu penikseltä.

Vierailija
33/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään sama asia. Lihaksessa kuuluu olla voimaa ja sitä liikutellaan, rinnat on rentona roikkuvat pussukat. Lihaksia voi treenata tissejä ei.

Kuuluu? Rintojenhan kuuluu olla rasvakudosta.

Vierailija
34/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän rintaimplanttien laittaminenkaan tarkoita, että ulkonäkö olisi pääroolissa tai edes isossa roolissa. Itse olen ottanut implantit yli kymmenen vuotta sitten eikä ne määritä minua tai elämääni millään tavalla, yhtälailla nautin liikunnasta, saunasta tai mistä tahansa elämässä.

En sitä tarkoittanutkaan, että niin olisi. Yleensä vain tarkoitin, että ulkonäkö on nykyään niin suuressa osassa, että ihmiset helposti unohtaa kehon muut puolet.

Siitä kyllä olisin eri mieltä että jos ottaa implantit, niin ei voi väittää ettei ulkonäkö olisi siinä isossa roolissa. Onhan toi nyt aika päätön väite.

Vierailija
35/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vihaa silikonirintoja, mutta tunnistan ne kyllä. Muutamalta olen kysynytkin että miksi on ottanut silikonit. Silikonit ovat merkki siitä ettei ole hyväksynyt itseään sellaisena kuin on. Brutaalin suoraa, mutta totta. Jos joku haluaa isokaluisen miehen, niin miksi he eivät kelpuuta tavallisen kokoista ja käytä jatketta?

Eihän silikonirinnatkaan tunnu aidoilta, vaikka moni niin väittääkin. Jos laitat silareiden hinnan jatkeeseen saat aika hyvän.

Vierailija
36/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän lihastenkaan mitenkään kuulu olla isot ja pulleat ja treenatut. Ne voi olla ihan sellaisen kokoiset, millaisiksi ne normielämässä kasvaa.

Vierailija
37/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia dissataan aina, ehkä naiset enemmän kuin miehet. Ja miehet dissaavat siksi, että ei niin kauniit naiset ihastuisivat. Kauniit silikonit tuntuvat hyvältä ja näyttävät hyvältä. Uhkea nainen on kaunis.

Vierailija
38/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu? Rintojenhan kuuluu olla rasvakudosta.

Niin, lihaksen tehtävä on liikkua ja liikutella osia kropassa. Rinnat eivät ole rasvakudosta pelkästään. Rinnat ovat riippuvat ulokkeet jotka heiluvat omaan tahtiin, niiden tehtävänä on tuottaa vauvalle ravintoa eli maitorauhasia sisältävät. Jokainen varmaan tietää, että mikään implantti ei kuulu elimistöön. Rinnassa kuitenkin se implantti voi riippua ja heilua kuten tissi yleensäkin, lihasta implantti ei mitenkään korvaa.

Vierailija
39/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän lihastenkaan mitenkään kuulu olla isot ja pulleat ja treenatut. Ne voi olla ihan sellaisen kokoiset, millaisiksi ne normielämässä kasvaa.

"Lihaksessa kuuluu olla voimaa ja sitä liikutella" missä kohtaa tuossa sanottiin noin? Oli minkä kokoiset tahansa niin niiden kuuluu liikkua ja niissä on voimaa, enemmän tai vähemmän. Implantti ei käyttäydy kuten lihas. Implantilla voi korvata rinnan, mutta ei lihasta. Maitoa Implantti ei tietenkään tuota.

Vierailija
40/88 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän silikonirinnatkaan tunnu aidoilta, vaikka moni niin väittääkin. Jos laitat silareiden hinnan jatkeeseen saat aika hyvän.

Sitä penistä tarvitaan perinteiseen yhdyntään ja sen korvaaminen ei ole mitenkään verrattavissa rintaimplantteihin jotka eivät vaikuta yhdynnän tuntumaan kuin visuaalisesti. Ennemmin voisit verrata sellaiseen, että laitetaan tekopillu tuhoutuneen tai löysän tilalle tai vaikka transsukupuoliselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi