Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko lapsesi syövän McDonaldsin " saastaisia" lasten aterioita????

Vierailija
19.12.2006 |

McDonalds on riistoyhtiö!

Mm. lasten aterioihin kuuluvan lelun valmistavan tehtaan työntekijät ovat lakkoilleet sen vuoksi etteivät saa kunnola paqlkkaa ja vähätkin maksellaan miten sattuu, lisäksi työajat olivat älyttömiä eikä lomia ollut, lisäksi lapsityövoima ei ole vieras käsite...

Mietipä näitä kun seuraavan kerran tilaat lasten aterian, ajattele jos oma lasesi olisi tällaisessa lelutehtaassa töissä..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaa lasta nauttimaan siitä ruoasta.

Vierailija
2/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsikin silloin jotain haluaa syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn silloin tällöin (ehkä parin, kolmen kuukauden välein) Hesessä, tykkään kasvishampurilaisesta:) Ajattelen kuitenkin, että jos minulla tulee olemaan lapsia, en veisi heitä pikaruokaloihin OLLENKAAN. KUitenkin voisin itse käydä edelleen joskus, jos tekee mieli. Kaksinaismoralistista, tiedän, mutta haluasin vain säästää lapset mahdollisimman pitkään siltä kulttuurilta.

Vierailija
4/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kunnola paqlkkaa

lasesi

Vierailija
5/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö Suomessa voi?

Vierailija
6/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska heillä ei ole vaihtoehtoja!! Ei silti tarkoita ettei heillä olisi oikeutta vaatia parempaa! Minkähänlainen Suomen työtilanne olisi jos kaikki joutuisivat tekemään niinkuin pomo käskee, tai potkut tulee. IDIOOTTI! Vierailija:

itse ovat työpaikkansa valinneet

Vierailija
7/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ehkä 1-2krt/2kk. On ihan pojan (4v) lempparia. Enkä näe sitä mitenkään pahana.. =) Tyttökin on saanut ranskalaisia siellä maistella, nyt 1v1kk.

Vierailija
8/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Mäkissä lapsiaan syöttävätkin lähinnä kouluttamattomat juntit (ks. esim. 11).

Vierailija
10/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mua ei haittaa yhtään, mitä kukin saa palkkaa. Itse ovat työpaikkansa valinneet."

Voi luoja. Toivottavasti tämän kirjoittajaa edes hieman nolottaa.

McDonaldsin eettisyydestä puhuttaessa ei voida puhua pelkästään siitä muovikrääsästä (joita jotkut kutsuvat leluiksi), yhtiön muutkin toimet ovat erittäin kyseenalaisia. Esimerkiksi Etelä-Amerikassa raivataan sademetsiä pelloksi, jotta Mäkki saa kasvatettua pulskia eläimiä hamppareiden väliin syötäväksi (ja kyllä, niitä sademetsiä raivataan myös muista yhtä huonoista syistä).

Mäkin ruoan raaka-aineet eivät ole kotimaisia: siis syömänne ja lapsillenne syöttämä liha ja kasvikset voi olla kokenut pitkän reissun ennen päätymistään vatsaanne. Minä ainakin haluan lapseni syövän mahdollisimman puhdasta (lue: kotimaista ja lähellä viljeltyä/kasvatettua) ruokaa.

Vierailija
11/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta asiaan: tiedättehän,mikä näiden lasten toinen vaihtoehto työksi olisi? ja jos siellä meinaa elää,niin heidän on tehtävä työtä. useammassa kuin yhdessä tv-ohjelmassa/kolumnissa/ym on korostettu viime aikoina sitä,että vaikka se länsimaisista ihmisistä näyttää ja tuntuu pahalta,niin se on lapsille itselleen monta kertaa parempi vaihtoehto kuin ne muut mitä ko mailla on lapsille vaihtoehdoiksi antaa...

Ja jos länsimaiset ihmiset maksaisivat aikuisille enemmän palkkaa heidän työstään (mutta haluamme kuluttaa halvemmalla enemmän) eivät lapset joutuisi töihin, kun vanhemmilla olisi varaa elättää koko perhe palkallaan.

Vierailija
12/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viekää mieluummin suomalaiseen Hesburgeriin.

Vierailija
14/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se halpatyö teettää.

Vierailija
15/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitä se halpatyö teettää.

Vierailija
16/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarpeeksi moni asiakas valittaa, niin kyllä iso firma osaa vetää johtopäätökset ja pistää alihankkijat ruotuun tai vaihtaa ne tykkänään. Bisnes ennen kaikkea.

En usko, että ap oikeasti välittää sorretuista lelufirmalaisista. Kunhan vaan saa syyn protestoida MacDonaldsia vastaan kun se edustaa jenkkikulttuuria.

Vierailija
17/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En usko, että ap oikeasti välittää sorretuista lelufirmalaisista. Kunhan vaan saa syyn protestoida MacDonaldsia vastaan kun se edustaa jenkkikulttuuria.

Vierailija
18/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silloin täytyy kasvattaa vilja ja lehmä itse niin tietää mitä saa.

Vierailija
19/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne kouluttamattomat juntit käyttävät lapsiaan klinikalla diabetes-seurannassa, kun niiden pennut on paisuneet satakiloisiksi mäkkäri -syömisillä ja sairastavat aikuistyypin diabetesta.

Vierailija
20/23 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lelutkin otetaan. ja kyllä olen kuullut että lelut tehdään jossain tod näk lapsityövoimalla ja niin muuten tehdään myös hennesin vaatteet ja joo, meillä käytetään niitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi