Mitä teet, jos löydät miehesi lompakosta kondomeja?
Olemme avoliitossa ja lapsikin meillä on. Tein vahingossa kyseisen löydön ja meinasi sydän pysähtyä. Huonosti meillä on mennyt pitkään, mutta että toinen kuljettaa lompakossaan kondomeja mukana...OKSETTAA JA RAIVOSTUTTAA YHTÄ AIKAA!!!
Kommentit (7)
Mun miehellä on ollut vuosikaudet tapana pitää yhtä kumia lompsassaan (koska meillä on se ehkäisynä) ja sen muoto näkyy sieltä aivan selvästi läpi kun lompsa on vaikka pöydällä! Mua hävettää se ja oon yrittäny miehelle sanoo että ottas sen pois mut se pitää pirullaankin sitä siellä!
Suhde ei ihan vielä siihen kaatunut, mutta lopun alkuahan se oli. Ei yhteistä seksielämää aikoihin, joten mies oli ainakin varautunut siihen, että hankkii sitä muualta. Söin tuohon aikaan pillereitä, en tosin tajua miksi, koska seksielämä oli nollissa...
Positiivista tuossa on ainoastaan se, että mikäli miehesi käy vieraissa ja muistaa todella käyttää kondomia, välttyy sukupuolitaudeilta ja mikä tärkeintä, ei ainakaan tartuta niitä sinuun.
jos vähenisi, ostaisin oman paketin ja lähtisin vieraisiin
Eihän se asia muuten parane ja varmasti tunnet miehesi sen verran hyvin, että tiedät puhuuko hän totta vai ei. Voihan hän olla saanut sen joskus kaupungilla liipustaessaan (polttariporukka on myynyt tms.) ja mies on vaan tunkenut kortsun lompakkoon. Kysy mieheltä.
..parisuhteessa elätte ja se ei ole teidän ehkäisykeinonne, niin jokin syyhän siihen on. Kysy siltä, sillähän siitä pääset.
Vierailija:
Olemme avoliitossa ja lapsikin meillä on. Tein vahingossa kyseisen löydön ja meinasi sydän pysähtyä. Huonosti meillä on mennyt pitkään, mutta että toinen kuljettaa lompakossaan kondomeja mukana...OKSETTAA JA RAIVOSTUTTAA YHTÄ AIKAA!!!
Kuulemma unohtuneet sinne, mutta minua naisena loukkaa, että isäntä on varattuna miehenä kulkenut koko yhteiselämämme ajan kumit lompakossa. Se ei minua kiinnosta, olisiko niillä ollut käyttöä, toki siitäkin kysyin. Aikaimoisen luottamuspulan aiheutti tämä!
Ja onko sun mies 14-vuotias? Sillon oli tapana säilyttää sitä yhtä ja ainoaa kortsua lompsassa. Ja mitä teit miehesi lompsalla?