Onko n.80cm ympärysmitta vatsan kapeimmasta kohdasta paljon naiselle?
Mulla on oma kehonkuva ihan hämärtynyt. Itse tunnen itseni isoksi ja kömpelöksi. Ja sitä kyllä olenkin. Kuvissa näytän kauhealta.
Kommentit (107)
ei. kaikilla on erilaiset luut, itse olen aika siro just siitä kohtaa, mutta jaloista sitten paksumpi ja perssestä.. heh heh
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko vyötärömittaa
En tiedä. Jossain sanotaan että vyötärö on 1-2cm navan yläpuolella, mutta ei se ole minulla kapein kohta vaan se on paljon ylempänä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Jossain sanotaan että vyötärö on 1-2cm navan yläpuolella, mutta ei se ole minulla kapein kohta vaan se on paljon ylempänä. Ap
Oletko pitkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pitkä?
En, 167cm
Minulla on 67cm jos mittaa 1-2cm navan yläpuolelta. Äidiltä perinyt kapean vyötärön.
Hyvä kysymys ap. Minulla vyötärö vaihtelee välillä 74-80 cm. Mitat 177/58, joten hoikka olen. Oon ihmetellyt kanssa, et miten toi vyötärö muka on ylärajoilla. Treenaan aktiivisesti kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys ap. Minulla vyötärö vaihtelee välillä 74-80 cm. Mitat 177/58, joten hoikka olen. Oon ihmetellyt kanssa, et miten toi vyötärö muka on ylärajoilla. Treenaan aktiivisesti kuitenkin.
"Vyötärölihavuus naisilla on yli 90 sentin vyötärönympärys."
Rakas, sitä kutsutaan vyötäröksi. 😑
Normi mitat naisella on 156-156-156 ( eli, pituus-paino-vyötärö )
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti noin paljon vaihtele vy noilla mitoilla ja kuin se on noin paljon? Eikös ennemmin 60 tienoilla?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 67cm jos mittaa 1-2cm navan yläpuolelta. Äidiltä perinyt kapean vyötärön.
Ei tuo ole mikääm kapea, ellet ole yli 180 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittaa kapeimmasta kohdasta, selkäkin on eri mittainen kaikilla. Kapein kohta on vyötärö.
Naiselle vyötärön pitäisi olla alle 65 cm. Vaikuttaa siltä että olet niitä nykyajan "naisia" eli olet biologisesti mies joka päättänyt olevansa nainen sukupuoleltaan.
Ainoa ratkaisu on laittaa ilmatiivispuku päälle ja ajaa kuntopyörällä täysiä 30 min joka päivä. Rasva palaa nopeasti ja tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mikääm kapea, ellet ole yli 180 cm pitkä.
Olen 182cm
Vierailija kirjoitti:
Naiselle vyötärön pitäisi olla alle 65 cm. Vaikuttaa siltä että olet niitä nykyajan "naisia" eli olet biologisesti mies joka päättänyt olevansa nainen sukupuoleltaan.
Ainoa ratkaisu on laittaa ilmatiivispuku päälle ja ajaa kuntopyörällä täysiä 30 min joka päivä. Rasva palaa nopeasti ja tehokkaasti.
No en nyt tiiä. Ite oon melkein alipainon rajoilla ja ei voisi mitenkään edes olla tota 65cm. Riippuu luista, ei niitä voi kutistaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakas, sitä kutsutaan vyötäröksi. 😑
No esim tässä https://sydan.fi/artikkeli/miten-vyotaronymparys-mitataan/ neuvotaan mittaamaan vyötärö 1-2cm navan yläpuolelta ja kuten sanoin, mun kapein kohta on paljon ylempänä🤷 Ap
Riippuu ihan vartalon mallista, kapealla ihmisellä tuossa voi olla jonkun verran ylimääräistä rasvaa kun taas leveärakenteinen voi olla jopa hoikka tuolla mitalla.
No ei ole paljon. Ja se riippuu pituudestakin ja myös ihmisen mallista.