Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: millaisesta suihin ototsta pidät / mikä tuntuu erityisen hyvälle?

Vierailija
19.12.2006 |

kyseleepi eräs joka eilen pitkästä aikaa otti loppuun asti suihin ja sain asiaan varsinaisen kimmokkeen, oli se sen verran ihanaa puuhaa ja miehen reaktiot samaten ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap korjaa kiirevirhettään

Vierailija
2/6 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten olen päällä ja nain suuhun mahdollisimman syvälle ja samalla naiseni runkkaa kullin vartta sekä toisella kädellä hyväilee palleja tai hieroo anusta sormella. Mielettömän kiihottavaa katsella kun hän nieleskelee lastia silmät kiinni ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se suihinoton maisteri (nainen) joka kirjoitteli tänne niitä pitkiä yksityiskohtaisia ohjeita. Ne on oli niin täydellisiä että voisi kuvitella sen oikeasti olevan mies. Ehkä haulla löytyy, ne asiat pitäisi jokaisen naisen tietää.

Mulla on yksi mikä ei toteudu meidän muuten hyvässä suuseksissä. Nainen ei nimittäin osaa viedä homma hyvin loppuun asti. Ensimmäiseen laukeamiseen asti kaikki menee hyvin, mutta nainen lopettaa homman melkein siihen, vaikka pitäisi ymmärtää että miehen orgasmi kestää useita sekunteja. Jotenkin se inhoaa sitä spermaa suussansa ja sen pitää päästä sylkemään se äkkiä pois.

Näin se pitäisi hoitaa:

Juuri ennen laukeamista imetään ja runkataan erittäin rajusti, , sillä saadaan laukeamisesta mahdollisimman voimakas. kieli on menossa mukana. Ensimmäisen voimakkaan laukeamisen jälkeen tempoa pitää vähitellen hidastaa, käsitellä jo hieman hellää kalua hellemmin ja jatkaa imien ja runkkaillen sitä niin kauan kuin " syke" jatkuu. Jos homma lopetetaan ensimmäisen ryöpyn jälkeen niin orgasmi jää armotta kesken. Osa spermasta jopa jää putkistoon ja siitä tulee epämiellyttävä olo..

Ymmärrän kyllä että jos spermaa tulee paljon niin se voi olla epämiellytävää ja vaikeatakin. Olen yrittänyt opastaa että älä välitä, anna mällien valua vaikka suupielistä ulos mutta ÄLÄ LOPETA liian aikaisin. Nieleminenkin olisi varmaan upeaa mutta ei kai sitä kaikkea voi saada..

Vierailija
4/6 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa tämän naisellesi, eikä haukkua häntä täällä.

Jotta vaikka pitäisi ymmärtää....sinä sanot. KERRO sille niin tietää varmasti. Sinähän tästä tuppisuuperiaatteessa häviät!!

Vierailija
5/6 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitaan samalla että kaikki muutkin lopettavat seksielämänsä ruotimisen täällä.

Vierailija
6/6 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suomea yhtään osaat niin näet että siellä lukee kolmanneksi alimmalla rivillä mm. sanat " olen yrittänyt opastaa" .

kertoa tämän naisellesi, eikä haukkua häntä täällä.

Jotta vaikka pitäisi ymmärtää....sinä sanot. KERRO sille niin tietää varmasti. Sinähän tästä tuppisuuperiaatteessa häviät!!