Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 2x viikossa IHAN LIIAN VÄHÄN?

Vierailija
07.07.2008 |

Ollaan oltu yhdessä n. 10v ja ikinä ennen ei olla riidelty mistään seksiin liittyvästä. Olemme molemmat suht aktiivisia sillä saralla ja muutenkin seksuaalisesti kuin luodut toisillemme.

Yleensä meillä onkin seksiä ollut aina se vähintään x vkossa, todella usein parikin kertaa päivässä.

Nyt kuitenkin elämäntilanne todella raskas, oma äitini on vakavasti sairas (sairaalahoidossa), 2 pientä lasta (alle 2v) ja univelkaa ja mielenmurhetta ihan liikaa.

Niinpä seksi ei olekaan enää niin paljoa mielessäni. Se on kyllä ihanaa ja todella tyydyttävää, mutta en vain jaksa (tai halua??, enempi kyllä tuosta jaksamisesta kiinni!) kuin pari kertaa viikossa. Viimeinen kuukausi siis mennyt tällä tahdilla.

Nyt eilen mies alkoi painostamaan asiassa, sanoi että hän ei jaksa tumputtaa joka ilta, kun vaimo vaan nukkuu. Tenttasi että mikä on ja yritti, että ottaisin suihin jos en itse halua. En vaan jaksanut innostua ja mies otti nokkiinsa. Väitti, ettei oo normaalia että vaan 2x viikossa on seksiä, kun kuitenki samassa sängyssä nukutaan..

Mitäs sanotte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää provo?

Luulis aikuisen miehen kykenevän ajattelemaan yläpäälläänkin.

Vierailija
2/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joskus ollut samasta asiasta keskustelua ja muutenkin tuo teidän seksi"tilanne" kuulostaa kovinkin tutulta. Mies myös väitti tuolloin että kaksi kertaa viikossa on ihan liian vähän ja meilläkin on kaksi pientä lasta ym. Otin tuosta kovasti nokkiini silloin ja pari päivää asiaa pohdittiin molemmat itekseen ja sitten vaan juteltiin asiat halki. Mies ei vaan tosiaan ollut käsittänyt tuota että olin/olen niin väsynyt välillä ettei sekstailut kiinnosta. Miehillä kun tuo vietti vissiin toimii on ne sitten kuinka väsyneitä tahansa ;) Mutta hän oli luullut että en vaan innostu hänestä enää tai että hän tekee jotain väärin jne. ja kun sitten ihan oikeasti kuuli että kaikki on muutoin ok mutta vaimo vaan on välillä vähän väsy niin sulatti kyllä asian eikä aiheeseen ole tarvinnut enää palata. Ja olen yrittänyt pitää tuon kaksi kertaa viikossa ainakin miniminä kertamääränä ja jos sitten välillä yllättää noin niinkuin muutoinkin kun mies sitä vähiten odottaa niin sellaiset on aina plussaa päälle.

Ja tiedän kyllä paljonkin pariskuntia joilla kertoja on hyvä jos pari kertaa kuukaudessa...mutta itsekään en kyllä noin harvaan väliin tyytyisi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi kuinka paljon mielessä. Itselläni ainakin on näin. Meilläkin yleensä harrastetaan jotain 3-7 krt/vkossa, mutta sitten hiljempinä aikoina on tuota 2 krt/vkossa luokkaa (kun vauvat valvottaneet öisin, tmv). Yritä selvittää miehellesi, että todellakin väsymys vie helposti seksihalut, kun on henkisesti uupunut ja ihan fyysisestikin. Että kyllä varmastikin jatkossa taas "vanhaan tahtiin" palataan, mutta joskus on ymmärrettävä että vähempikin on ihan yhtä ookoo. Kyllä oman käden oikeus on ihan suotavaa miehellesi nyt, jos palleja pakottaa, ei voi velvoittaa sinua hoitamaan nykyisessä mielentilassa joka ilta miestä tavalla tai toisella. Mutta kannattaa korostaa kyllä, ettei kyse ole siitä ettetkö miestäsi haluaisi, vaan henkisestä puolesta, joka nyt estää enemmät seksihalut ja -voimat. Mitä jos miehesi olisi itse esim. masentunut, eikö hänelläkin silloin seksihalut ja - voimat olisi "hieman" kateissa? Naisella henkinen puoli vaikuttaa tosi paljon seksihaluihin, ja kyllä miehilläkin varmaan joissain tilanteissa (esim. masentuneena, oikein stressaantuneena). Eihän teillä kuitenkaan mitään selibaattia ole, kun se pari kertaa viikosssa kuitenkin touhuatte. Miehen pitää vain nyt hyväksyä tämänhetkinen tilanne. Ei se loputtomiin jatku kuitenkaan.

Vierailija
4/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku huokailee, että saisipa edes kerran viikossa. Tai kuussa. Hyviä tumputuksia vaan miehillenne.

Vierailija
5/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais etes kerran viikossa, niin on akka pihinä ettei tahdo herua tuota herkkua enää etes kerran vuoteen.

Vierailija
6/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin muuten nyt, että tuossa alkuviestissä oli jääny yks kutonen pois, eli yleensä on siis ollu seksiä ainakin 6x vkossa, eli onhan tämä nyt ollut melkoinen pudotus. Kai tuo mies on vaan tottunut liian hyvälle :o)

ap

Vierailija
7/9 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ilmaisi tyytymättömyytensä vasta kun toisen vauvan jälkeen oli seksitöntä n. 3-4 KUUKAUTTA. Olin ihan hirvittävän väsynyt.

Pari kertaa viikossa on pikkulasten vanhemmille jo aika paljon. Antaa miehen sitten tumputtaa jos ei ymmärrää kulliansa pidemmälle ajatella.

Vierailija
8/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutta onko sillä väliä montako kertaa? Monesti tuntuisi kivalta jos edes joskus olisi hieman yllättävään aikaan, eikä vain esim. sunnuntai aamuisin. Naisilta häviää se halu jonnekin.

Vierailija
9/9 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, meillä minä teen nykyään aika harvoin alotteita (en kerkeä, kun mies kiehnää "koko ajan" kimpussa..

Mutta seksi on kyllä edelleen vaihtelevaa ja sitä on niin iltaisin lasten nukahdettua (yleensä piiitkiä esileikkejä jne), päivällä (yllättävä pikapano esim. vessassa) ja aamulla (hiljaa peiton alla, kun lapset katsoo lastenohjelmia ;)

Juttelimme asiasta ja pääsimme kai yhteisymmärrykseen. Ja kummasti eilen sitten himot hyrräs jopa kahteen kertaan =D

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan