Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvissa soi tyttöystävän järkyttävä musiikkimaku pitkän automatkan jäljiltä! Vaikuttaisiko teidän ihastukseen?

Vierailija
19.08.2023 |

Ollaan kolmekymppisiä ja oikeastaan vasta tapailu muuttunnut vakavaksi. Voisiko teillä vaikuttaa kiinnostukseen tämä seuraava soittolista?

Ronettes : Be my baby
Taco : Puttin on the Ritz
Benny Goodman : Sing sing sing
Beatles : All my loving ja Please mr.postman
Tina Turner : Simbly the best
Roy Orbison : Shahdaroba
Rolling Stones : If you start me up
Carly Simon : You're so vain
Cyndi Lauper : Girl wanna have fun
Sheana Easton : My baby takes the morning train
Frank Sinatra : Strangers in the night
Jari Sillanpää : Kaduilla tuulee ja Kun hämärtää
Pretenders : Dont get me wrong

Varmaan jotain kappaleita unohtuikin kun olen niin hämmentynnyt mutta noi nyt pauhasi autossa ainakin. Hän ei siis yhtään häpeillyt tai vitsaillut musiikkimaulleen vaan ihan fiiliksissä noita valitsi.
Olenko hölmö jos annan tämän vaikuttaa tunteisiini? Nyt kyllä tuntuu kun yhtäkkiä seurustelisin jonkun mummelin kanssa!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sen pitäisi sinun mielestä sitten kuunnella?

Vierailija
2/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ihan yhdentekevä asiakaan ole ja etenkään, jos toinen on kovasti mieltynyt just sen tietynlaisen musiikin kuunteluun joka ei itselle uppoa kuin just satunnaisen yhden biisin verran.

Tosin itse en enää näin keski-iässä oikein jaksa mitään meteliä ja musiikki kuuluu aika pitkälti näihin ei-tarpeellisiin ääniin vaikka olisi ns omaa lempimusiikkiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinatra ja Orbison loistavia.

Vierailija
4/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko hän itse kuunnella ne. Ettei sun tarvitse. Kuulokkeet kummallekin. Mua ahdistaa k-marketin rytkyttävä vanha musiikki.

Vierailija
5/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekiköhän tyttö sulle just paskatestin ;)

Vierailija
6/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä, jos musiikkimaku saa aikaan tunteiden vähentymisen ko ihmisestä. En usko että voisi minuun vaikuttaa, mutta toisaalta, meillä on mieheni kanssa melko samanlainen musiikkimaku. Itse asiassa minä olenkin kaikkiruokaisempi musiikin suhteen, käy hevi ja iskelmätkin, en nipota.

Vierailija
7/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastukseen vaikuttaa niin ei ole todellista ihastumista. Ihmettelen sinua ettet klassikoista tykkää yhtään. Mitä ghettomasaa se pitäisi olla?

Vierailija
8/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit työntänyt ulos liikkuvasta autosta.

Vierailija
9/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää musaahan tuossa. Ehkä liian fiksu nainen sulle.

Vierailija
10/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin mä tuollaista kuuntelen kun autotunetettua suomenkielistä hiphoppia ja muuta vastaavaa roskaa.

Vierailija
11/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan hyvin valikoitu lista. Mun vaimo kuuntelee radio suomipoppia, revi siitä.

Vierailija
12/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa noista on väärä biisin nimi.

Vierailija
13/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta.

Vierailija
14/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi naisystävän kanssa myös yhteisiä suosikkeja. Sen verran hienotunteinen pitää olla ettei ala mollata toisen suosikkeja ja toisaalta myös ettei pakota kuuntelemaan jos toinen ei pidä.

Vierailija
15/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta miksi helvatussa kenenkään pitäisi hävetä tai pyydellä anteeksi musiikkimakuaan?? Mitä hiton väliä, kaikille on tilaa.

Mun musiikkimaku on ysäridisko, niin olenko jotenkin huonompi kuin sinä, sivistyksen kappale?

Vierailija
16/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lista ei haittaisi, mutta jos olisi suomalaista iskelmää ja räppiä, niin suhde olisi siinä,

Vierailija
17/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kilttiys ja laita soimaan MÅNESKINii sekä Santa Cruzii.

Vierailija
18/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, jos musiikkimaku saa aikaan tunteiden vähentymisen ko ihmisestä. En usko että voisi minuun vaikuttaa, mutta toisaalta, meillä on mieheni kanssa melko samanlainen musiikkimaku. Itse asiassa minä olenkin kaikkiruokaisempi musiikin suhteen, käy hevi ja iskelmätkin, en nipota.

Itsekin kuuntelen (siedän) miltei kaikenlaista musiikkia, mutta kyllä se liikaa oli kun yksi tapailukumppani ei osannut olla hetkeäkään ilman ettei joku levy ollut soimassa ja nämä bändit(?) oli just vielä sellaista musiikkia mikä minusta kuulostaa lähinnä vain karjumiselta ja erilaisilta riitasoinnuilta peräkkäin.

Töissäkin soi aina radio jota ilmankin pärjäisin oikein mainiosti, mutta se ei kuitenkaan sillä lailla haittaa, koska sieltä tulee erilaista/vaihtuvaa/monipuolista musiikkia ja ainoastaan mainokset saa ärsyyntymään, koska ne taas jankkaa sitä yhtä ja samaa eli toistokertoja on ihan liikaa.

Vierailija
19/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi kyllä, sillä joko molemmat möllöttää kuulolleet päässä yhteisillä ajomatkoilla ja kotona kuunnellen omaa musiikkia tai sitten toista potuttaa kuunnella jotain kamalaa kuraa.

Onneksi puolison kanssa käy musiikkimaut yhteen suurelta osin niin satunnaiset kappaleet kestää kuunnella.

Vierailija
20/56 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olisin luullut että huudattaa jotain Coldplayta, Rasmusta tai Sunrise Avenueta. Tuo biisilista on aika perus, mutta ei missään nimessä turn-off -paha. Sellainen parempien radiohittien lista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme