Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervaskantojen lapset monesti vähemmin mielissään, kun ystävät ympärillä jo saavat perintöjä

Vierailija
16.11.2023 |

Mutta tervaskanto vaan jaksaa ja jaksaa, jaksaa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa peräsuolen laskeumasta huolimatta.

Vierailija
2/10 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervaskantojen lapset on kuusikymppisiä, sen ikäisenä luulisi jo olevan omakin omaisuus kasattuna. Parasta olisi siirtää se perintö suoraan seuraavalle 20-30 vuotiaalle sukupolvelle. Heille sillä oikeasti olisi tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ole rahanahneita, satumme rakastamaan omaa tervaskantoamme. Ja olen itse seuraavana sitten vuorossa, inhottaa ajatuskin että joku kärkkyisi omaisuuttani. 

Vierailija
4/10 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki ole rahanahneita, satumme rakastamaan omaa tervaskantoamme. Ja olen itse seuraavana sitten vuorossa, inhottaa ajatuskin että joku kärkkyisi omaisuuttani. 

Mistäs tiedät, että lapsesi eivät jo odota perintöään?

Vierailija
5/10 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisä on 90v, isoäiti 88v, äiti 66v, minä 40v, lapseni 10v. Kukahan odottaa kenenkin kuolemaa perintöjen toivossa? Minä olen meistä selvästi varakkain, kai se sitten on lapseni.

Vierailija
6/10 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervaskantojen lapsilla on syytä olla mielissään siitä, että eivät joudu huolehtimaan vanhuksista. He ovat nimittäin usein hämmästyttävän hyväkuntoisia ja vielä satavuotiaina reippaampia kuin monet seitsemänkymppiset.

Vierailija
7/10 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimme vuotinen syntyvyys oli 5uomessa mittausajan pienin. 

xi

Vierailija
8/10 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tervaskantojen lapset ovat lähemmäs 80 -kymppisiä, joten ei siinä juuri perintö odotella. Minä ainakin olen niin iäkäs että kun isästäni joskus aika jättää siirryn heti hoivakotiin. Nyt vielä yritän hänestä huolehtia, sen mitä vielä jaksan.

Vierailija
9/10 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin toivon, että vanhempani elävät pitkään tervaskantoina. Karmea ajatuskin, että toivoisi vanhempien kuolemaa, jotta saa rahaa. 

Vanhempani myös jo eläkkeelle jäätyään ehdottivat, että antaisivat ennakkoperintöä minulle ja veljelleni. Mutta me olimme sitä mieltä, että ei kannata mitään antaa, koska sitten kun ikää tulee ja kunto huononee, voi hoitoon mennä paljonkin rahaa, ellei halua joutua paikallisten kunnallisten "kuivattamojen" armoille. Toivon siis todella, että käyttävät rahansa siihen, että heidän oma loppuelämä on mahdollisimman mukava. Itse pärjäilen sillä mitä tienaan, en kaipaa perintöjä.

Vierailija
10/10 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin totta, AP, niin totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi