Otatko alkoholia?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Teen tänään illalliseksi blinejä, niiden kanssa 2 eri laatua mätiä, katkarapuja, kananmunaa, maustekurkkuja, punasipulia ja smetanaa. Kylmä valkoviini maistuu blinien seuraksi.
Kiitos kutsusta, moneltako tuun?😉
Vierailija kirjoitti:
Vedän perseet olalle.
Hyppäät siis jonkun hartioille, tai toisin päin.
Ei jaksa. Ikinä en ole ottanut "vain yhtä lasillista viiniä maun takia", ja kännäämisestä tulee nykyään mieletön ahdistus useaksi päiväksi. Nykyään tuntuu oikeastaan aika absurdilta että on joskus kantanut kaupasta jotain alkoholia ja vielä maksanut siitä että saa kroppaa ja aivoja tuhottua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Teen tänään illalliseksi blinejä, niiden kanssa 2 eri laatua mätiä, katkarapuja, kananmunaa, maustekurkkuja, punasipulia ja smetanaa. Kylmä valkoviini maistuu blinien seuraksi.
Moneltako lähtee yhteiskuljetus kohteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Parasta aikaa.
Sekakäyttäjänä Välimeren rannalla. Aurinko paistaa. Kolmas paukku menossa, rahaa palanut €5.40.
Meinasitko olla 10 vuoden päästä vielä hengissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noni, perjantai-ilta pelastettu! Missä voi tulla kyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noni, perjantai-ilta pelastettu! Missä voi tulla kyytiin?
Tuliko tästä Av- reissu Blinille officiinaaal?
Olen juonut jo 5 päivää putkeen 12-päkin joka ilta su-to joten nyt pe-la olen juomatta. Viime yönä en saanut enää nukuttua, en tiedä johtuuko 5 päivän putkesta.
Syy miksi juon vain ennen työpäiviä on se että työ vtuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut jo 5 päivää putkeen 12-päkin joka ilta su-to joten nyt pe-la olen juomatta. Viime yönä en saanut enää nukuttua, en tiedä johtuuko 5 päivän putkesta.
Syy miksi juon vain ennen työpäiviä on se että työ vtuttaa.
Vaihda työtä.
Vierailija kirjoitti:
Reilu 3v ilman alkoholia. Mukava herätä uuteen aamuun ilman krapulaa ja päänsärkyä. Rahaa säästyy samoin terveys.
Hieno päätös, kannatan. Mutta pakko todeta, että vaikka käyttäisi alkoholia, kuten esim. itse olen käyttänyt jo kymmeniä vuosia viikonloppuisin, ei ole pakko herätä krapulaan ja päänsärkyyn. Itsellä on ollut krapula viimeksi joskus parikymppisenä. Vaikka juon alkoholia, en koskaan ole krapulassa. Esimerkiksi kahdesta viinilasillisesta ei itselle tule illan mittaan krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Ei kiinnosta krapula. Krapula-aamut on taaksejäänyttä elämää.
Eihän alkoholia juodessa ole pakko juoda niin paljon, että aamulla on krapula.
Ryyppään kaksin käsin. Kuusi pulloa viiniä menee yleesä. Tupakoin myös ketjussa noin 60 savuketta päivässä
Vierailija kirjoitti:
Ryyppään kaksin käsin. Kuusi pulloa viiniä menee yleesä. Tupakoin myös ketjussa noin 60 savuketta päivässä
Nytkin olen todella tillin tallin. Ssaa,mari. Päässäni surahtelee kuin Stockan vintillä
Vuoden alusta asti raittiina ja aion jatkaa samalla linjalla 🙂
Otan kyllä jos tarjoat ap.