Otatko alkoholia?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi alkoholiton 100 päivää?
Alkuvuodesta vietin alkoholittomat 40 päivää (ja yötäkin).
Eikä yhtään tehnyt mieli kun laskit päivät ja yöt. :D
Parasta aikaa.
Sekakäyttäjänä Välimeren rannalla. Aurinko paistaa. Kolmas paukku menossa, rahaa palanut €5.40.
Kyllä. Teen tänään illalliseksi blinejä, niiden kanssa 2 eri laatua mätiä, katkarapuja, kananmunaa, maustekurkkuja, punasipulia ja smetanaa. Kylmä valkoviini maistuu blinien seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi alkoholiton 100 päivää?
Edellisten kahden juomisen väli oli enemmän. Juhannuksena otin ja taas otin kun oli presidentin vaalit. Krapulajuomaa ei tee usein mieli.
Ei jaksa ottaa. Yhdestä ei tule kuin vihaiseksi ja sitten jos vetäisee jurrin, niin näin keski-ikäisenä siitä tulee hirveä olo jälkeen päin. Ei ole siis sen arvoista, että pari tuntia on kivaa ja pönttö sekaisin ja sitten seuraavat päivät heikottaa ja masentaa. Vetää mielen niin jotenkin apeaksi tuo alkoholi. Nyt en ole vuoteen ottanut ja taidan jatkaa samaa linjaa tästä eteen päin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Teen tänään illalliseksi blinejä, niiden kanssa 2 eri laatua mätiä, katkarapuja, kananmunaa, maustekurkkuja, punasipulia ja smetanaa. Kylmä valkoviini maistuu blinien seuraksi.
Me kaikki palstailijat tullaan teille kylään. Tosin mä oon kasvissyöjä ja oon antanut itseni ymmärtää että sirpa-eerikillä on laktoosi-intoleranssi ja ainakin pertillä nilviäisallergia. Mutta kunhan viini virtaa niin kiva ilta tulossa!
On luvassa pihasaunaa ja grillausta...🍺 saunanlämmitysolut on👍
Saunaolut👍
Ja grilliruoan kanssa👍
Ei kiitos. Ei kiinnosta krapula. Krapula-aamut on taaksejäänyttä elämää.
Enpä nyt ota.