Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on kihloissa, niin mitä pitää sanoa tai miten käyttäytyä jos joku mies aikoo lähestyä?

Vierailija
18.08.2023 |

tai jotenkin yrittää sinua?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta ohjeet naiselle antaa pakit syyllä "olen varattu" on helvetin huono. Se antaa miehelle kuvan, että ilman olevaa suhdetta hän saa sinut ja sitten alkaa kaikki se on vaan hidaste paskat. Sanokaa hyvät naiset suoraan vaan, että ei SINÄ ET KIINNOSTA MINUA. Ei mitään tekosyitä! Missään olosuhteissä HÄN EI KIINNOSTA eikä ole mitään mahdollisuuksia. Millon me naiset lakataan pehmittämästä pakkeja miesystävän varjolla? Siihen ei ole syytä! Ei on ei ja syytä ei edes pitäisi tarvita antaa.

Vierailija
22/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti oot lähtenyt joka lähestyjän mukaan koska olet niin kaunis ja nyt kun yksi erehtyi renkaan ostamaan, et tiedä miten kieltäydytään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että se mies jotenkin yrittää laittaa, vai? Mitähän siinä sitten...? Annatko vaan laittaa kun et tohdi kieltääkään?

Itse asiassa tuo tohtiminen on aina ollut minulle ongelma.

Jos on oltu jutuissa ja mies sitten lähentelee, niin alkaa päässä pyöriä "annoin varmaan ymmärtää ja pitäisi nyt ymmärtää antaa" ja sen lisäksi joku outo miellyttämisenpakko. Onneksi ei ole kovin röyhkeitä tapauksia sattunut kohdalle ja ovat havainneet hämmennykseni, mutta pari kertaa on juttu ajautunut liian pitkälle, en olisi halunnut.

Vierailija
24/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, kiitos en tarvitse seuraa ja haluan olla rauhassa. Jos ei ymmärrä viestiä, niin jatkan, että odotan miestäni tässä. Sillon se viesti menee perille

Vierailija
25/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu oletko flirttaillut sen kanssa eli antanut ymmärtää.

En ole mutta olen aika kauniss niin miehet lähestyy mutta eivät sano suoraan

Itsetunto on ainakin kohdallaan tällä neitokaisella. Ehkä hän joskus aikuisempana huomaa, mikä oli se, jota ne lähestyvät miehet vonkasivat. Ei tietenkään sitä voi suoraan sanoa, kun silloin tavalliset naiset kieltäytyvät yhtä suoraan.

Vierailija
26/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että se mies jotenkin yrittää laittaa, vai? Mitähän siinä sitten...? Annatko vaan laittaa kun et tohdi kieltääkään?

Itse asiassa tuo tohtiminen on aina ollut minulle ongelma.

Jos on oltu jutuissa ja mies sitten lähentelee, niin alkaa päässä pyöriä "annoin varmaan ymmärtää ja pitäisi nyt ymmärtää antaa" ja sen lisäksi joku outo miellyttämisenpakko. Onneksi ei ole kovin röyhkeitä tapauksia sattunut kohdalle ja ovat havainneet hämmennykseni, mutta pari kertaa on juttu ajautunut liian pitkälle, en olisi halunnut.

Ja nyt olet pelastanut itsesi niiltä muilta sillä, että tämä yksi muita röyhkeämpi on saanut kihlatuksi sinut?

Kyllä minä nyt olen tätä lukiessani iloinen siitä, että omat tyttäreni ovat oppineet sanomaan jyrkästi ei jo jokseenkin ensimmäisinä sanoinaan. Luultavasti ovat osanneet sitten sanoa sen myös lähenteleville miehille.

Vierailija
27/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkikset, etenkin muusikot ja näyttelijät ovat pahimpia kyyläämään. Ihan kadulla, R-kioskilla, kassajonossa ja kesätapahtumissa.

Pahimpia ovat parisuhteessa olevat. Tavalliset miehet eivät niinkään uskalla tulla lähestymään.

Itse olen aina tehnyt niin että lähden pois tilanteesta. Jos mies ehtii siihen tulla ja sanoa moi ja alkaa jotain kyselemään tai esittäytymään niin sanon moi moi ja lähden menemään. Komeille miehille riittää kyllä myös sinkkunaisia jos haluavat vaimojaan pettää, tai jos ovat eronneet niin ottajia on.

Mua on pitkien vaaleiden hiusten takia aina kyylätty ja olen aina ollut ujo, enkä ole kenellekään mitään velkaa. Enkä ole edes nuori enää. Nykyinen mies tykkää olla ylpeä minusta ja huomaa kyllä kiinnostuksen, mutta luottaa, eikä turhaan.

Vierailija
28/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
29/32 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sinun ei tarvitse selitellä mitään. Et ole velvollinen selittämään kellekään parisuhdestatustasi, terveys ja tilitetojasi etkä elämäsi suunnitelmia. Miesten täytyy vain oppia ottamaan se pelkkä ei, koska tosiasiassa vaikka olisit miten vapaa niin hän ei ole se mitä edes harkittaisiin.

Vierailija
30/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se avaintenheilutteluvideo on varmaan yhä jossain netissä.

Vierailija
31/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ulvahtaa STRANGER DANGER kovalla äänellä.

Vierailija
32/32 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äääälä ala ehotteleen!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä