Kävinpä markkinoilla
ja huomasin että ihmiset eivät ostaneet paljon mitään. Kävelivät ohi kojujen vaikka oli mitä mukavaa tarjolla. Ei kelvannut. Lieneekö syynä ylikalliit hinnat joka ikisessä tuotteessa. Kyllä menee markkinoillakin nyt huonosti. Itse ostin vain vähän toffeeta ja rahkamunkkia. Muuhun ei ollut varaa.
Kommentit (6)
Itseäni epäilyttää hygienia. Ulkomaalaiset myy jotain juustoja ja makkaroita paikasta toiseen
Vierailija kirjoitti:
Itseäni epäilyttää hygienia. Ulkomaalaiset myy jotain juustoja ja makkaroita paikasta toiseen
Suomalainen torihessu varmasti heittää metrilakut ja kahvipullat joka illan päätteeksi roskiin ja ostaa uudet lakut seuraavaan paikkaan mennessä 😆 ihan VARMASTI!!!11
En oo ikinä ostanu noilta kansainvälisiltä markkinoilta mitään muuta syötävää kuin ehkä just kahvin ja jonku makean leivonnaisen.
Siellähän on kaikki ihan järkytyävän kallista enkä hygieniasyista halua ostaa tuotteita jotka on ollu pari pv 20-23 lämpötilassa esillä.
Kaveri osti jotain fudgeja joskus ja oli maistellu niitä kotona, suurin osa oli ollut niin esanssin (saippuan) makuisia että oli heityänyt loput pois.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä ostanu noilta kansainvälisiltä markkinoilta mitään muuta syötävää kuin ehkä just kahvin ja jonku makean leivonnaisen.
Siellähän on kaikki ihan järkytyävän kallista enkä hygieniasyista halua ostaa tuotteita jotka on ollu pari pv 20-23 lämpötilassa esillä.
Kaveri osti jotain fudgeja joskus ja oli maistellu niitä kotona, suurin osa oli ollut niin esanssin (saippuan) makuisia että oli heityänyt loput pois.
Minä olen usein syönyt pizzoja ja lämpimiä ruokia, ostanut patonkeja ja struudeleita, ja joku hyvä munkkihommakin oli. Juustoa säilytetään kaikkialla muualla maailmassa lämpimässä.
Vierailija kirjoitti:
Ostikohan kaverisi vahingossa siltä marseilles saippuakauppiaalta niitä saippuoita. 😂
Joko taas...