Kotona ei saa
Ollaan oltu naimisissa kohta 20 vuotta. Viimeisen vuoden aikana ehkä 2 kertaa on pantu. Ei oikein hyvältä näytä. Arki ei ole muuttunu mihinkään. Ehkä ollaan vaimon kanssa kohta vain kavereita.
Naista silti tekisi mieli. Mitähän kannattais tehdä?
Kommentit (19)
Menkää seksuaaliterapiaan, hyvinvointivaltiossa sen saa verovaroilla.
Oletko aina tehnyt orgasmin vaimollesi? Annatko suuseksiä, onko erilaisia dildoja käytössä, vibra käytössä, kädet käytössä? Kestätkö riittävästi yhdynnässä? Annatko muutenkin läheisyyttä?
Miksi olet idottanut 2 vuotta? Mikset reagoinut jo 2 viikon tauon jälkeen miksei seksi kiinnosta. Viineistään 3-4 jälkeen olisi pitänyt keskustella mikä mättää ja miten asia ratkaistaan. Olisit jo sillä huolestumisella osoittanut välittävösi puolisostasi. Nyt et ole oikeasti välittänyt 2 vuoteen ja pskat jo housuissa.
Miksei ihmiset ymmärrä, että puolison haluttomuus on hätähuuto ja joku mättää parisuhteessa jo pahasti.
Mitä kannattaisi tehdä?
- varautua henkisesti tulossa olevaan avioeroon.
- totuttautua seksittömyyteen.
- pitää silmänsä auki, ja olla avoin uudelle suhteelle.
- miettiä mitä loppuelämältäsi haluat.
Avaa silmäsi. Halukkaita naisia on. Lähesty
Minä vaihtaisin naista ja sillä tilanne on parantunut.
No niin. Siinähän on käynyt niin, että lapset on tehty, velka asunto maksettu ja siinä ei enää miehelle ole mitään virkaa. Panohalut vaikka maksullisiin, tulee kuitenkin halvemmaksi
Pitäkää niistä naisistanne huolta!! Ei pelkkä nussiminen riitä kovinkaan pitkälle!! Miettikää nyt saatana vähän omilla aivoillanne!!!
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää niistä naisistanne huolta!! Ei pelkkä nussiminen riitä kovinkaan pitkälle!! Miettikää nyt saatana vähän omilla aivoillanne!!!
Sellaisesta naisesta pitää mielellään huolta jonka kanssa seksi toimii vastavuoroisesti. Eli molemmat saa mitä haluaa. Harvemmin sitä kuitenkaan lauetaan suuhun tai anaalia. Siltikin naisesta pitää pitää huolta? Miksi hän ei pidä miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisesta naisesta pitää mielellään huolta jonka kanssa seksi toimii vastavuoroisesti. Eli molemmat saa mitä haluaa. Harvemmin sitä kuitenkaan lauetaan suuhun tai anaalia. Siltikin naisesta pitää pitää huolta? Miksi hän ei pidä miehestä?
Samaa mieltä. Miksi vain miehen pitäisi pitää huolta naisesta? Pitääkö miehen käyttää kaikki aika ja energia naisesta huolehtimiseen?
Minä olen sitä mieltä, että kyllä se vastuu on molemmilla parisuhteen seksistä. Molemmat tekevät parhaansa sen eteen. Siinä jo lähdetään aivan väärään suuntaan jos toinen alkaa luistamaan vastuustaan.
Eroat tietenkin. Fiksu olisi tehnyt tän jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
No riittää se maaliin asti. Eikö sekään muka muka riittäisi sulle?
Sinä taas voisit joskus ajatella pillullasi, niin johan alkaisi sellainen ilotulitus että oksat pois.
Tuskin on harvinaista. Me 22v aviossa ja ehkä parin viikon välein minun aloitteesta seksiä. Ei ole vaimo mikään munahaukka ikinä ollutkaan, orkkua ei saa yleensä vaikka kuinka jyystetään eri asennoissa. Mulla kovana pysyvä 16 cm ja paksu joten tuskin tuosta on kiinni.
Kannattaa keksiä jotain urheiluharrastusta tai omaa touhua niin ei tarvi tuota miettiä. Erota ei viitsi kun talo ja talli, muu asumismuoto ahistaisi vielä enemmän.
eroa.
(vai onko se, jo täällä liian kulunut vinkki..) ehkä. tai ei..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas voisit joskus ajatella pillullasi, niin johan alkaisi sellainen ilotulitus että oksat pois.
Miten mä ajattelisin pillullani, kun olen mies!? Ajattelen vain naiseni parasta, mutta te ette tunnista muuta kuin munanneet tarpeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä ajattelisin pillullani, kun olen mies!? Ajattelen vain naiseni parasta, mutta te ette tunnista muuta kuin munanneet tarpeen!
Toisille se nussiminen on just sitä parasta naiselle. Sulle tai teille ehkä täysin vieras ajatus?
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina tehnyt orgasmin vaimollesi? Annatko suuseksiä, onko erilaisia dildoja käytössä, vibra käytössä, kädet käytössä? Kestätkö riittävästi yhdynnässä? Annatko muutenkin läheisyyttä?
Jos ei, niin kyseenalastaisin naisen motiivit suhteessa. Ihan yleistä että suhteeseen mennään materian tai statuksen vuoksi.
Varmaan kannattaa aloittaa siitä, että miettii, onko vaimo ikinä lauennut oikeasti..?
Onko kaulan kahta puolen punaiset läntit "orgasmin" jälkeen..?
Vaikka näyttelisi kuinka hyvin orgasmin - kaula ei valehtele, eikä puna poskilla. Eikä myöskään emättimen voimakkaat kouristelut.