Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olet ollut sinkkuna ja aiotko jatkaa noin?

Vierailija
18.08.2023 |

No?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta seurustelusuhteesta, 4 vuotta pidemmästä liitosta. Tuo lyhyt seurustelu vahvisti sen, etten halua enää parisuhdetta, ehkä ikinä.

Vain yhden ihmisen takia vai miksi?

Todennäköisesti, eli itsensä.

-eri

Vierailija
22/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman alle 40 vuotta. Never say never, mutta luulenpa että tätä jatkuu loppuelämäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku, viihdyn ja pärjään näin hyvin.

Luultavasti jatkan näin koko elämäni ajan koska mitään tarvetta parisuhteelle minulle ei ole vielä tullut. Ehkä vanhainkodissa sitten rakastun hoitajaan tai Pirkko 90v kun tarvitsen apua arkielämässä ja annan apua Pirkolle?

M32

Pirkko lienee hyvin harvinainen nimi ikäisilläsi.

Vierailija
24/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja mää saatana oikeesti rakastin, sitä yhtä muijaa vaan, ja kun ihmiseen uskon vihdoinkin, niin se huijaa vaan."

Ehkä olisi kannattanut uskoa jo aiemmin. Epäluuloinen persoona, itseään toteuttava ennustus.

Vierailija
25/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta seurustelusuhteesta, 4 vuotta pidemmästä liitosta. Tuo lyhyt seurustelu vahvisti sen, etten halua enää parisuhdetta, ehkä ikinä.

Vain yhden ihmisen takia vai miksi?

Todennäköisesti, eli itsensä.

-eri

Sanoit sen paremmin kuin minä itse :D

-sama

Vierailija
26/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 45-vuotisen elämäni, mutta meneehän tämä ihan onnellisesti näinkin. Jäin odottamaan kunnollista miestä, joka olisi halunnut perheen ja lapsia. Lapsille alkaa olla myöhäistä, mutta elän yhä toivossa, että joku kelpo tyyppi löytyisi loppuelämän iloksi.

Vierailija
27/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti jatkan näin koko elämäni ajan koska mitään tarvetta parisuhteelle minulle ei ole vielä tullut. Ehkä vanhainkodissa sitten rakastun hoitajaan tai Pirkko 90v kun tarvitsen apua arkielämässä ja annan apua Pirkolle?

M32

On niitä yli 200 tuossa ikähaarukassa. Pirkkohan voi olla vaikka 10v vanhempi kuin M32, kun he siellä vanhainkodissa tapaavat. 

Vierailija
28/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni, ja aion jatkaa jos ei ketään sopivaa tule vastaan. Eli sellaista, jonka kanssa viettäisi mielellään lopun elämää.. En kaipaa läheisyyttä tmv. joten sinkkuus ei sinänsä haittaa.

Vierailija
29/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

On niitä yli 200 tuossa ikähaarukassa. Pirkkohan voi olla vaikka 10v vanhempi kuin M32, kun he siellä vanhainkodissa tapaavat. 

Autisti jankuttaa etunimistä.

Vierailija
30/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Ei yksi viesti ole jankuttamista. Eikä autisti ole haukkumasana, joten lopeta sen käyttäminen sellaisena. 

Vierailija
31/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ite, ap? 

Yksin 2 viikkoa ja 14 tuntia. En tiedä, tuleeko se takaisin. Enkä tiedä otanko takaisin jos tulee.

Tässä kohtaa se pahimmin sattuu. Tuore haava, joka ei ole yhtään ummessa. Niin että ihan turhaan kadehdit, alapeukuttelija.

Vierailija
32/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Ei yksi viesti ole jankuttamista. Eikä autisti ole haukkumasana, joten lopeta sen käyttäminen sellaisena. 

En  haukkunut. Palstahulluista yksi jankuttaa etunimistä ja on autisti. Vastasit hänelle.

Vierailija
33/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

En  haukkunut. Palstahulluista yksi jankuttaa etunimistä ja on autisti. Vastasit hänelle.

Sinä olet nyt ainut, joka tässä ketjussa jankuttaa. Koeta päästää irti. 

Vierailija
34/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanhoja, liian nuoria ja moni päihdeongelmaisia .

Olen päättänyt olla loppu elämäni yksin .

Vierailija
35/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku. Oma tupa ja lupa. Aiempien ikävien juttujen takia haluan vain oleilla, tai mitä se nyt onkin.

Uskon haavojen pahenevan väärän ihmisen kanssa. Haluan olla kaikella tavalla vapaa.

Tietty inhottavaa jos ihastuu ja aineksiakin olisi, niin ajattelen melko käytännöllisesti enkä halua olla kenellekään este iloon ja onneen.

Vierailija
36/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on kehittynyt ja tasa-arvoistunut joten sinkkuus yleistyy. Nykyisin ihminen voi elää hyvin sinkkuna sekä sinkkuus on melko hyväksyttävää nykyisin.

Nykyisin voi kysyä että mihin muuhun sitä vastakkaista sukupuolta tarvitsee kuin seksiin?

Vierailija
37/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta on kehittynyt ja tasa-arvoistunut joten sinkkuus yleistyy. Nykyisin ihminen voi elää hyvin sinkkuna sekä sinkkuus on melko hyväksyttävää nykyisin.

Nykyisin voi kysyä että mihin muuhun sitä vastakkaista sukupuolta tarvitsee kuin seksiin?

Eivätkä kaikki tarvitse edes siihen. Kuulun demiseksuaalina niihin onnekkaisiin.

Vierailija
38/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen vuotta. En ole sinkku omasta tahdostani vaan siksi, ettei ainutkaan mies lähesty.

Vierailija
39/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni enkä usko, että tulen koskaan olemaan suhteessa. N38

Vierailija
40/60 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä kaikki tarvitse edes siihen. Kuulun demiseksuaalina niihin onnekkaisiin.

Niin ja monelle riittää oma käsi korvaamaan sen kumppanin. Oman käden kautta onneen, toki se aito nainen tuntuu erilaiselta kuin oma käsi mutta minulle se riittää hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi