Kauanko olet ollut sinkkuna ja aiotko jatkaa noin?
Kommentit (60)
Hieman alle 40 vuotta. Never say never, mutta luulenpa että tätä jatkuu loppuelämäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen ikisinkku, viihdyn ja pärjään näin hyvin.
Luultavasti jatkan näin koko elämäni ajan koska mitään tarvetta parisuhteelle minulle ei ole vielä tullut. Ehkä vanhainkodissa sitten rakastun hoitajaan tai Pirkko 90v kun tarvitsen apua arkielämässä ja annan apua Pirkolle?
M32
Pirkko lienee hyvin harvinainen nimi ikäisilläsi.
Vierailija kirjoitti:
"Ja mää saatana oikeesti rakastin, sitä yhtä muijaa vaan, ja kun ihmiseen uskon vihdoinkin, niin se huijaa vaan."
Ehkä olisi kannattanut uskoa jo aiemmin. Epäluuloinen persoona, itseään toteuttava ennustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 vuotta seurustelusuhteesta, 4 vuotta pidemmästä liitosta. Tuo lyhyt seurustelu vahvisti sen, etten halua enää parisuhdetta, ehkä ikinä.
Vain yhden ihmisen takia vai miksi?
Todennäköisesti, eli itsensä.
-eri
Sanoit sen paremmin kuin minä itse :D
-sama
Koko 45-vuotisen elämäni, mutta meneehän tämä ihan onnellisesti näinkin. Jäin odottamaan kunnollista miestä, joka olisi halunnut perheen ja lapsia. Lapsille alkaa olla myöhäistä, mutta elän yhä toivossa, että joku kelpo tyyppi löytyisi loppuelämän iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti jatkan näin koko elämäni ajan koska mitään tarvetta parisuhteelle minulle ei ole vielä tullut. Ehkä vanhainkodissa sitten rakastun hoitajaan tai Pirkko 90v kun tarvitsen apua arkielämässä ja annan apua Pirkolle?
M32Pirkko lienee hyvin harvinainen nimi ikäisilläsi.
On niitä yli 200 tuossa ikähaarukassa. Pirkkohan voi olla vaikka 10v vanhempi kuin M32, kun he siellä vanhainkodissa tapaavat.
Koko elämäni, ja aion jatkaa jos ei ketään sopivaa tule vastaan. Eli sellaista, jonka kanssa viettäisi mielellään lopun elämää.. En kaipaa läheisyyttä tmv. joten sinkkuus ei sinänsä haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä yli 200 tuossa ikähaarukassa. Pirkkohan voi olla vaikka 10v vanhempi kuin M32, kun he siellä vanhainkodissa tapaavat.
Autisti jankuttaa etunimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksi viesti ole jankuttamista. Eikä autisti ole haukkumasana, joten lopeta sen käyttäminen sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko ite, ap?
Yksin 2 viikkoa ja 14 tuntia. En tiedä, tuleeko se takaisin. Enkä tiedä otanko takaisin jos tulee.
Tässä kohtaa se pahimmin sattuu. Tuore haava, joka ei ole yhtään ummessa. Niin että ihan turhaan kadehdit, alapeukuttelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksi viesti ole jankuttamista. Eikä autisti ole haukkumasana, joten lopeta sen käyttäminen sellaisena.
En haukkunut. Palstahulluista yksi jankuttaa etunimistä ja on autisti. Vastasit hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haukkunut. Palstahulluista yksi jankuttaa etunimistä ja on autisti. Vastasit hänelle.
Sinä olet nyt ainut, joka tässä ketjussa jankuttaa. Koeta päästää irti.
Liian vanhoja, liian nuoria ja moni päihdeongelmaisia .
Olen päättänyt olla loppu elämäni yksin .
Olen ikisinkku. Oma tupa ja lupa. Aiempien ikävien juttujen takia haluan vain oleilla, tai mitä se nyt onkin.
Uskon haavojen pahenevan väärän ihmisen kanssa. Haluan olla kaikella tavalla vapaa.
Tietty inhottavaa jos ihastuu ja aineksiakin olisi, niin ajattelen melko käytännöllisesti enkä halua olla kenellekään este iloon ja onneen.
Yhteiskunta on kehittynyt ja tasa-arvoistunut joten sinkkuus yleistyy. Nykyisin ihminen voi elää hyvin sinkkuna sekä sinkkuus on melko hyväksyttävää nykyisin.
Nykyisin voi kysyä että mihin muuhun sitä vastakkaista sukupuolta tarvitsee kuin seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta on kehittynyt ja tasa-arvoistunut joten sinkkuus yleistyy. Nykyisin ihminen voi elää hyvin sinkkuna sekä sinkkuus on melko hyväksyttävää nykyisin.
Nykyisin voi kysyä että mihin muuhun sitä vastakkaista sukupuolta tarvitsee kuin seksiin?
Eivätkä kaikki tarvitse edes siihen. Kuulun demiseksuaalina niihin onnekkaisiin.
Kolmisen vuotta. En ole sinkku omasta tahdostani vaan siksi, ettei ainutkaan mies lähesty.
Koko elämäni enkä usko, että tulen koskaan olemaan suhteessa. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin voi kysyä että mihin muuhun sitä vastakkaista sukupuolta tarvitsee kuin seksiin?Eivätkä kaikki tarvitse edes siihen. Kuulun demiseksuaalina niihin onnekkaisiin.
Niin ja monelle riittää oma käsi korvaamaan sen kumppanin. Oman käden kautta onneen, toki se aito nainen tuntuu erilaiselta kuin oma käsi mutta minulle se riittää hyvin.
Todennäköisesti, eli itsensä.
-eri