Läheinen kärsii ahdistusjaksoista mutta lopettaa
aina ammattilaisella käynnin kun olo helpottaa. Onko tämä normaalia? Välillä hän on masentunut ja ahdistunut useita viikkoja, sitten toisinaan on elämää täynnä ja mikään ei hätänä.
Kommentit (56)
Ihan ku mun mies. Ahdistus ei ole ollut vielä niin pahaa missään vaiheessa, että työkyky kärsisi, mutta elämänlaatu kärsii kyllä. Kun menee hyvin, ajatellaan että nyt ollaan terveitä eikä sitten jotenkin suostuta ajattelemaan sitä, että se on vaan parempi jakso eikä varsinainen paraneminen.
Niin? Mitä sitä terveenä varailemaan
Suosittelen ammattilaiselle menoa ja sielä pysymistä.
Tää kuulostaa ihan yhdeltä tutulta. :D
Kiitos vastauksista!
Kiinnostaa, koska olen huolissani ystävästäni.
-Ap
Bipo? Epänormaali masennus? Ahdistus?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista!
-Ap
Ei kannata olla. Jos se on aikuinen, niin se on vastuussa itsestään. Jos ei käy hoidossa, niin silloin kärsii itse sen seuraukset. Et sinä sitä pysty parantamaan, jos se ei itse sen vertaa yritä, että kävisi hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista!
-Ap
Ei kannata olla. Jos se on aikuinen, niin se on vastuussa itsestään. Jos ei käy hoidossa, niin silloin kärsii itse sen seuraukset. Et sinä sitä pysty parantamaan, jos se ei itse sen vertaa yritä, että kävisi hoidossa.
Vaikutat siltä ettei sinulla ole koskaan ollut ystäviä, ja tuskin kukaan on koskaan sinusta välittänyt. 😀 En ole koskaan kuullut yhtä typerää kommenttia kuintenkin sinä päästit juuri. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista!
-Ap
Juuh. Onnea elämään sinulle vaan kun jäät yksin eikä kukaan välitä.
Vierailija kirjoitti:
No ei bipo halua hoitoa hypomanian aikana,kun elämä on silloin tosi kivaa. Miettikääpä nyt itse,jos olosi olisi sellainen,kuin että olisit saanut lottovoiton, elämäsi duunipaikan ja unelmiesi kumppanin yhtäaikaa.
Kuulostaako tapaus tosiaan siltä?
Vierailija kirjoitti:
Tää kuulostaa ihan yhdeltä tutulta. :D
Mikä siinä naurattaa sinua?
Kyllä minä ainakin välitän läheisistäni.
-sivusta-