Läheinen kärsii ahdistusjaksoista mutta lopettaa
aina ammattilaisella käynnin kun olo helpottaa. Onko tämä normaalia? Välillä hän on masentunut ja ahdistunut useita viikkoja, sitten toisinaan on elämää täynnä ja mikään ei hätänä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Mikä diagnoosi? Onko lääkitys?
Hänellä ei ole kumpaakaan. -Ap
Kuulostaa minulta. Tosin oon kantapään kautta oppinut pitämään hoitomuotoja yllä silloinkin, kun menee hyvin elikkäs lujaa.
Hoidosta potkitaan pois valitettavasti heti, kun mahdollista ja akuutimpia tapauksia tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä diagnoosi? Onko lääkitys?
Hänellä ei ole kumpaakaan. -Ap
Ei ole mullakaan, koska en tarvitse niitä mihinkään. Terapia, liikunta, ruoka ja uni riittää lääkkeeksi. Tärkeää on vaan tehdä noita silloinkin, kun ei YHTÄÄN kiinnostaisi.
Äskeinen kommentoija
Olen tismalleen samanlainen, kuin olisin itse kirjoittanut muutamia kommentteja tänne. Olen myös miettinyt mikä on pielessä vai onko mikään. Eniten pelottaa lamaannuttavat ahdistuskaudet, silloin pelkään menettäväni otteen elämästä kokonaan. Sitten kun ne menevät ohi, olen tavallinen oma itseni.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa minulta. Tosin oon kantapään kautta oppinut pitämään hoitomuotoja yllä silloinkin, kun menee hyvin elikkäs lujaa.
Mikä diagnoosi sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Hoidosta potkitaan pois valitettavasti heti, kun mahdollista ja akuutimpia tapauksia tilalle.
Suomessa on älyttömän kova puute henkilökunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADHD ja sekamuotoinen ahdistushäiriö (vai mikä se nyt olikaan). Joskus joku psykiatri on väläytellyt bipoa ja erityisherkkyyttäkin, mutta en koe tarvitsevani lisää diagnooseja mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen tismalleen samanlainen, kuin olisin itse kirjoittanut muutamia kommentteja tänne. Olen myös miettinyt mikä on pielessä vai onko mikään. Eniten pelottaa lamaannuttavat ahdistuskaudet, silloin pelkään menettäväni otteen elämästä kokonaan. Sitten kun ne menevät ohi, olen tavallinen oma itseni.
Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADHD ja sekamuotoinen ahdistushäiriö (vai mikä se nyt olikaan). Joskus joku psykiatri on väläytellyt bipoa ja erityisherkkyyttäkin, mutta en koe tarvitsevani lisää diagnooseja mihinkään.
ADHD ja bipo kulkevat usein käsikädessä. Voiko olla bipo ja ADD?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ADHD ja bipo kulkevat usein käsikädessä. Voiko olla bipo ja ADD?
Tietysti voi
Toivottavasti löytää tavat pärjätä.
Ei mikään. Vahingossa huolimattomuutta laitoin.