Ihmettelin kaupassa miksi yksi asiakas osti Moccamasterin. Mihin edellinen Mocciksensa oli joutunut?
Niihinhän saa varaosia eli ei tarvitse ostaa uutta!
Kommentit (38)
Ihmettelen miksi joku kyselee tyhmiä vauvapalstalla, kun moni muu on tehnyt niin jo satoja kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan osta Moccamasteria ylipäätään kun nykyisin saa ihan hyviä papuja jauhavia koneita järkevään hintaan?
Kyllä meillä pavut jauhetaan jauhimella. Ei haluta sekoittaa samaan koneeseen kun jauhamisesta tulee sotkua keittimeen.
Tota noin, onko sinulla mitään hajua mistä puhut?
En tiedä, mutta en ostaisi ensimmäistäkään. Siihen hintaan pitää saada sellaista laatua, jota Moccamaster ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan osta Moccamasteria ylipäätään kun nykyisin saa ihan hyviä papuja jauhavia koneita järkevään hintaan?
Kyllä meillä pavut jauhetaan jauhimella. Ei haluta sekoittaa samaan koneeseen kun jauhamisesta tulee sotkua keittimeen.
Tota noin, onko sinulla mitään hajua mistä puhut?
Kyllä on tuoreen kahvin tuoksu nenän edessä. Vasta jauhetuista pavuista tehty moccamasterilla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta en ostaisi ensimmäistäkään. Siihen hintaan pitää saada sellaista laatua, jota Moccamaster ei todellakaan ole.
Moccamaster on ollut laadukas ja erittäin kestävä meillä.
Minä jäädytin kuumennusyksikön mökillä ja se halkesi. Varaosa maksaa yhtä paljon kuin keitin joten ostin uuden.
Kaikilla on nykyään Moccamaster. Ja työpaikoilla, ihan kaikkialla. Eli ap kysyy ihan järkeviä: miksi joku hankkii _toisen_ Moccamasterin?? Mä veikkaan et on tullu riitaa kotona, ja päättäny hankkia _oman_ keittimen.
Ap:n todellisuudessa ihmiset siis syntyy moccamaster kainalossa eikä kenenkään tarvitse siksi sellaista ostaa?
Ehkä halusi oman, ettei halunnut äidin 80-luvulta peräisin olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä jäädytin kuumennusyksikön mökillä ja se halkesi. Varaosa maksaa yhtä paljon kuin keitin joten ostin uuden.
Ei maksa, uusi lämmitysvastuspaketti maksaa 64€.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on nykyään Moccamaster. Ja työpaikoilla, ihan kaikkialla. Eli ap kysyy ihan järkeviä: miksi joku hankkii _toisen_ Moccamasterin?? Mä veikkaan et on tullu riitaa kotona, ja päättäny hankkia _oman_ keittimen.
Näin on. Mun 2, 5 ja 11 vuotiailla lapsillakin on omat moccamasterit. Lapsellista jos ei jollain oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne piirtää kenellä on liitua.
Just näin, köyhät saa piirrellä jossain lidlissä.
Mulla on luultavasti pelkästään käyttötililläni sinun parin vuoden tienestit (tiedän ettei se ole järkevää mutta jos tulee yhtäkkiä tilaisuus ostaa jotakin mitä haluaa, niin saa sen ostettua heti). Sijoituksista en viitsi kaltaisellesi köyhälle edes kertoa mutta Lidl:stä saa sellaisia tuotteita minä ei duopolilta (K- ja S-ryhmä) saa. Kuten kunnollista perunasalaattia (teen sen joskus myös itse), bratwursteja jnee... joten ehkä minäkin käyn sitten piirtelemässä siellä Lidl:ssä.
Minulla ei ole koskaan ollut Moccamasteria. Jos joskus hommaan semmoisen, niin ehkä silloin ihmetellään samaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osti ensimmäisen Moccamasterinsa? Tai toisen vaikka mökille, kun kotona on yksi.
Näin mietin että varmaan on. Mutta onko jollakin mennyt rikki niin ettei ole voinut enää vain korjata kuntoon?
Olisi kiinnostavaa tietää minkä verran on osien vaihtojen työn hinta? Meillä on keittolevy kulahtanut, samoin toinen kytkimistä oikkuilee. Keittimellä ikää noin 15 vuotta.
Se olin mä. Halusin uuden ja kiiltävän, lisäksi toiselle keittimelle on myös säännöllisesti tarvetta. Usein paljon kahvinjuojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osti ensimmäisen Moccamasterinsa? Tai toisen vaikka mökille, kun kotona on yksi.
Näin mietin että varmaan on. Mutta onko jollakin mennyt rikki niin ettei ole voinut enää vain korjata kuntoon?
Meillä unohtui tyhjentää kunnolla kun viime syksynä lähdimme mökiltä. Moccamasteriin jää desi vettä vastuksen ympärille ja ensipakkanen jäädytti keittimen rikki. Tuskin olisi kannattanut korjata.
Itse olen ostanut useampia Moccamastereita, ehkä kymmenkunta 30v aikana. Aina on vanha kelvannut jollekin muulle kun olen halunnut esim. vaihtaa väriä/mallia. Tällä hetkellä käytössä termospullollinen keitin.