Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta suhteesta

Vierailija
18.08.2023 |

Tapasin miehen Tinderissä ja ollaan tapailtu nyt jonkun aikaa. Miehellä on tuore ero takana.
Arkisin viestitellään ja nähdään harvase ilta. Käydään kävelyllä, toistemme luona iltateellä jne.
Sitten tulee viikonloppu ja hänellä on ties mitä kiireitä tai sitten hänestä ei kuulu mitään. Pitkin viikkoa on kuitenkin heitellyt ilmaan kaikenlaista elokuvaillasta Ikean reissuun. Tulee olo, että hän varmistaa, että minä en suunnittele muita menoja. Sitten maanantaina taas into piukeena laittaa työpäivän aikana viestejä..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli se ongelma tässä?

Vierailija
2/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittää ehkä jotakin toista myös kuvioissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittää jotain toista naista viikonloppuisin ja pitää sinua varalla, jos siitä hommasta ei tulekaan mitään.

Vierailija
4/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä nyt että olet vain laastari.

Vierailija
5/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja nää ihmiset, jotka ei käsittele eroa vaan heti perään uutta. Huono piirre. 😅

Vierailija
6/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mieskin on minulle. Tylsää vaan, ettei hänellä ole minulle aikaa viikonloppuisin. 2 viikonloppua meni vielä hyvillä selityksillä, mutta nyt jo kolmas, niin huomaan kaavan tässä. Pitänee munkin etsiä joku viiionloppuhoito erikseen =(

Ap

Vierailija
7/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä lapsi/lapsia?

Vierailija
8/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö sinua vain silloin kun hänelle itselleen sopii?

Mitä vastaa jos sinä ehdotat tekemistä tai näkemistä?

Vierailija
9/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mieskin on minulle. Tylsää vaan, ettei hänellä ole minulle aikaa viikonloppuisin. 2 viikonloppua meni vielä hyvillä selityksillä, mutta nyt jo kolmas, niin huomaan kaavan tässä. Pitänee munkin etsiä joku viiionloppuhoito erikseen =(

Ap

No mitä se tekee viikonloppuisin?!?

Vierailija
10/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No jos sinä haluat vain laastarin, niin miksi miehen pitäisi pitää sinua ainoanaan? Etsi joku viikonloppu loppukolli itsellesi myös.

Vierailija
11/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi nuo ?!? ? Miehellä on muutakin elämää kuin ap ja se on hyvä juttu. Ei hän ole tilivelvollinen ap:lle ja tämän maksettu viihdyttäjä.

Vierailija
12/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen miehen erosta on niin lyhyt aika, ettei hän ole vielä käsitellyt omaa eroasiaa kunnolla ja silti ei osaa elää yksin joten nainen siihen pitää löytyä, eli laastarisuhteelta kuulostaa tämä tarinanne. Parhaiten asia selviää, kun kysyt mieheltä.

Vierailija
13/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tän vuoksi en ole Tinderissä. Tuo mies kuten näköjään ap on kyynisiä toisten hyväksikäyttäjiä. Olette ansainneet todella toisenne. :D -eri

Vierailija
14/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On hiljattain muuttanut, joten siellä riittänyt hommaa ja jonkun kaverin kanssa käynyt veneilemässä. Mitään tarkkaa raporttia en ole kysynyt, koske suhde ei ole vielä siinä pisteessä.

Ap

Vierailija
15/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö sinua vain silloin kun hänelle itselleen sopii?

Mitä vastaa jos sinä ehdotat tekemistä tai näkemistä?

Arkisin hänelle sopii kaikki, viikonloppuosin ei

Ap

Vierailija
16/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olette toistenne laastareita kannattaako ihan hirveästi odottaa mitään erityistä keskenänne? 

Vierailija
17/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun kalenteri täynnä treffejä. Haluaa varmistaa että sinulta ainakin saa.

Ei siis ole vielä löytänyt etsimäänsä. Toisaalta kaikki ei edes etsi, vaikka sellaista väittää. Ja kevytsuhteitahan noista tindereistä haetaan, vaikka ei sitä tietenkään myönnetä.

Vierailija
18/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viikonloppuisin vanhan perheen (lasten?) kanssa? Vai onko oikeasti edes eronnut ja viikonloput menee perheen kanssa?

Viikonlopuille toinen nainen? Kaksi kierroksessa, joiden kanssa jakaa aikansa noin?

Ei kelpais mulle suhde, jos ei olis uskottavaa tietoa viikonlopuista. Ei niin, että tarvis koko ajan tietää mitä toinen tekee, mutta tuollainen kuvio herättäis epäilyksiä.  

Vierailija
19/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin myös miestä, joka kävi esim. ulkomaanmatkoilla, Hangossa, jonkun naisen mökillä ja kesätapahtumissa jonkun muun naisen kanssa. Sitten viikoilla oli mun kanssa. Tosin viestitteli mun kanssa aktiivisesti myös viikonloppuisin ja kaikilta matkoilta, joissa oli jonkun muun naisen kanssa.

Se mies on muuten edelleen sinkku. Oli eronnut pettämisen takia.

Vierailija
20/24 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi nuo ?!? ? Miehellä on muutakin elämää kuin ap ja se on hyvä juttu. Ei hän ole tilivelvollinen ap:lle ja tämän maksettu viihdyttäjä.

Varo AP siskonsa ja mutsinsa nussijoita niillä tuntuu olevan aina kiire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi