Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhean paha olo. Olen elänyt vedellä, särkylääkkeillä ja jäätelöllä viisi päivää

Vierailija
18.08.2023 |

Etoo ajatus ruoasta koska on niin paha olo, mutta lääkkeet sattuu vatsaan ja olisi varmaan hyvä syödä mutta en pysty. Yh...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä joku mehukeitto tms?

Vierailija
2/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yksin? Voitko saada jonkun tulemaan luoksesi? Olisiko syytä soittaa päivystykseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ab-piimää vatsalle, jospa sukulainen toisi. Ja jotain pientä suolaista, entä ruisleivän pala myöhemmin joskus. Oletko levännyt tarpeeksi. Jäätelön sijaan voisi olla joku juoma. Apteekissa on myös nutridrink.

Vierailija
4/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yksin? Voitko saada jonkun tulemaan luoksesi? Olisiko syytä soittaa päivystykseen?

Kiitos huolenpidosta. En ole yksin ja minulla on paha olo vain fyysisesti. Henkisesti olen kunnossa.

Mun ei kerta kaikkiaan tee mieli mitään ruokaa kun on niin paha olo... Olisi täällä jogurttia, puuroa tms mutta etoo ajatuskin. Ap

Vierailija
5/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olosi paranee ja pystyt syömään <3

Vierailija
6/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sellainen nesteytysjuoma niin saat suoloja ja hivenaineita. Sipulikeitto voisi olla myös hyvä.

Oletko sairas vai miksi et syö?

Vierailija
7/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee sellainen nesteytysjuoma niin saat suoloja ja hivenaineita. Sipulikeitto voisi olla myös hyvä.

Joo. Oli pari päivää aivan järkyttävä kuumetauti, lihaksia särki ja kurkku oli tosi kipeä. Nyt oikeastaan muuten helpottunut olo mutta on tosi heikko olo. Etoo niin paljon. Ap

Vierailija
8/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita syödä edes vähän jotakin

Vierailija
9/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Oli pari päivää aivan järkyttävä kuumetauti, lihaksia särki ja kurkku oli tosi kipeä. Nyt oikeastaan muuten helpottunut olo mutta on tosi heikko olo. Etoo niin paljon. Ap

Eipä siihen muu oikein auta kuin että varovasti alkaa vaan syödä/juoda jotain mahdollisimman hellävaraista ja neutraalia. Edes pieniä paloja leipää, vähän puuroa, lasillinen mehukeittoa tms. Kyllä se sitten pikkuhiljaa alkaa helpottaa.

Vierailija
10/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona siis

Vierailija
11/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo ihme, että oksettaa, jos oot vetäny pelkkää jätskii viisi päivää.

Ihan saatat itse tolla ruokavaliolla ylläpitää etovaa oloa.

Vierailija
12/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy saada suoloja ja energiaa. Pikkuhiljaa ja helppoa syötävää. Etominenkin vähitellen helpottaa kun keho saa muutakin kun sokeria vettä ja lääkettä.

Vierailija
13/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa tuputtivat nutridrinkkejä kun voin todella pahoin. Kylmänä parhaiten pystyi. Sisältää myös suoloja .

Vierailija
14/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätskiä lääkkeiden kanssa päiviä? Hieno yhdistelmä. Ja tuntuukin pahalta? Mikä yllätys. Todellinen mysteeri miksi sinusta tuntuu tältä. 

Vierailija
15/15 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön tollasessa tilanteessa ihan vaan smoothieta, mustikkakeittoa ja vauvan purkkiruokaa (niitä hedelmä/marja). Kun kaikki etoo niin nuo on sellaisia mitä saa pikkuhiljaa menemään. Jäätelöä en edes pystyisi syömään tuossa kunnossa, yäk.