Mistä johtuu että erityisesti vanhat naiset ja pyylevät nuoret naiset ovat kovia tuijottelemaan hoikkaa miestä?
Itse olen hoikka mies mutta miksi nuo tuijottelee jatkuvasti, kyllä hoikatkin katsoo joskus mutta vanhat naiset ja pyylevät nuoret naiset tuijottaa näkyvästi niin että jopa pää kääntyy. Miksi ne tekevät noin? Tuo on epäkohteliasta ja epäsoveliasta.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Yhtään kukaan nainen ei erityisemmin tuijottele hoikkaa miestä, jollei hän ole jollain tavalla todella kummallisen näköinen. Miehessä hoikkuus harvemmin on se ominaisuus joka kääntää päät.
Niin. Onko sana "hoikka" nyt laiha vai sellainen semihoikka. Eivät naiset harrasta välttämättä kauhean suuria ikäeroja tai kokoeroja.
Ehkä ne on susta huolissaan, jos sä näytät niitten silmissä sairaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tiedät miltä hoikista naisista tuntuu kun miehet ikään katsomatta estottomasti tuijottaa.
Naisethan itse pukeutuu paljastavasti että saavat huomiota mutta minä miehenä en pukeudu paljastavasti, siinä on sellainen ero.
Ai Suomessa? Missä päin olet nähnyt näitä paljastelevia naisia jotka himoavat huomiota?
Joka päivä kaupoissa ja lenkkipoluilla naiset ovat tiukoissa trikoissa ja shortseissa takapuoli esillä. Miehet ei koskaan.
Mites nuo sukkahousupyöräilijämiehet ja hiihtäjät? Pukeutuvatko he tarkoituksella trikoisiin vain siksi jotta naiset tuijottaisivat?
Jos se näyttää Ville valolta (nuorena) tai sitten silti Blind Channel yhtyeen Joel Hokalta niin en ihmettele.
Koska itse keskityt tuijottamaan noita naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tiedät miltä hoikista naisista tuntuu kun miehet ikään katsomatta estottomasti tuijottaa.
Naisethan itse pukeutuu paljastavasti että saavat huomiota mutta minä miehenä en pukeudu paljastavasti, siinä on sellainen ero.
Ai Suomessa? Missä päin olet nähnyt näitä paljastelevia naisia jotka himoavat huomiota?
Joka päivä kaupoissa ja lenkkipoluilla naiset ovat tiukoissa trikoissa ja shortseissa takapuoli esillä. Miehet ei koskaan.
Mites nuo sukkahousupyöräilijämiehet ja hiihtäjät? Pukeutuvatko he tarkoituksella trikoisiin vain siksi jotta naiset tuijottaisivat?
Kyllä varmasti vanhemmat naiset odottavat miehillä trikoita. Mutta eivät kaksikymppiset. :D
Mistä sinä tiedät kuka sua tuijottaa, ellet tuijota takaisin? Saatat jopa olla se eka, joka mulkoilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ei sen väliä. Tuijottelen silti, jos on hyvänmallinen peppu ja reidet :D
N 58
Olet harvinaisuus. 70 prosenttia miehistä on ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika, jokaisessa kaupungissa heitä on, mutta ei mitään syyttelyä tämä ole, jokainen pukeutuu kuten itse haluaa ja kiva on katsoa, kun naiset eivät ahdistu katsomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt kaksi eri asiaa käyttää topattuja pyöräilyhousuja pyöräillessä tai hiihtohousuja hiihtäessä kuin että naiset käyttää tiukkoja trikoita ja "pyöräilyshortseja" joissa ei ole toppauksia kaikkialla vapaa-aikana ja ruokaostoksilla. Miehet käyttää vaatteita niihin tarkoituksiin mihin ne on valmistettu, naiset taas ei.
Sulla roikkuu vessapaperia kengässä. Myös miehet ja ne hoikat naiset tuijottaa sua, mutta keskityt itse lähinnä vanhojen ja pulleampien naisten tuijotukseen.
Mitähän se kertoo sinusta? 🤔
Naiset yrittää aina saada itseänsä tasokkaampia miehiä.
Minä katselin tänään hoikkaa miestä ja mietin, ettei ainakaan ole koskaan käynyt salilla ja elämänlaatu varmaan paranisi jos kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti siksi, että sinä tuijotat heitä. Miten muuten huomaisit kenenkään tuijotusta, jos et itse tuijota myöskin?
Kuitenkin, naiset jotenkin maagisesti ilman tuijotusta huomaavat kun heitä tuijotetaan....
Yhtään kukaan nainen ei erityisemmin tuijottele hoikkaa miestä, jollei hän ole jollain tavalla todella kummallisen näköinen. Miehessä hoikkuus harvemmin on se ominaisuus joka kääntää päät.