Ensitreffit alttarilla 2023 OFFICIAL
Aloitetaanpa jo tämän vuotinen EA-ketju! Joko on tiedossa milloin ohjelma alkaa tulla ulos? Tässä kesäisessä jutussa ulostulopäivämäärää ei vielä ole, mutta asiantuntijoina nähdään viime kaudelta tutut kirkkoherra Kari Kanala, ratkaisukeskeinen terapeutti Hanna Myllymaa ja erityistason seksuaaliterapeutti Tapani Alanen.
Onko kenelläkään tietoa onko tämä syksyn ohjelma se vanha kunnon versio, eikä se kamala 2.0 joka nähtiin viime vuonna?
https://www.seiska.fi/katso/ensitreffit-alttarilla-ohjelmaan-muutos-tam…
Katso lähetysajat : Ensitreffit Alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10963)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokohan olisit saanut vihasi kokoomuslaisia ja siten Mattia kohtaan purettua😉
Olen täysin neutraali kokoomuksen ja Matin suhteen. Korkeintaan säälin Mattia. Inhoan kaikissa tyrkyllä olemista ja pyrkyryyttä, lähinnä kiipijä-mentaliteettia. Hyödyntavoittelua.
Kakki tähän ohjelmaan osallistuvat ovat tyrkyllä ja hyödyntavoittelijoita. Eipä tuohon sen tuoman ilkeisiin kirjoituksiinkin johtavan julkisuuteen öähtisi, jos ei oikeasti toivoisi löytävän kumppania. Siinä on se hyöty mitä on saatavilla melkoisilla negatiivisilla haitoilla. Ja siten kaikki edes kerran kuten tuo Mattikin vaaleihin osallistuneet ole siten näitä pyrkyrikiipijöitä. Melko negatiivinen suhtautuminen vaaleissa ehdokkaana oleviin. Jotkut vaan ovat kiinnostuneita yhteiskunnallisista asioista ja jopa lähtevät opiskelemaan niitä asioita
Vierailija kirjoitti:
MTVn osioista ETA on sijoitettu viihdeosioon kuten muutkin tositv ohjelmat.
No, se on luokittelun puute. Ehkä mtv:llä ei luokitella ohjelmia muuta kuin summittaisesti tai asiaa ei ole syvällisemmin edes ajateltu. Haluaisin kuulla esim. Kari Kanalan mielipiteen siitä, miten hän luokittelisi Etan. Olen varma, ettei ainakaan viihteeksi.
Luokittelut ovat yleensäkin ongelmallisia. Esim: Ip-lehdet ovat laittaneet kuninkaallisia koskevat jutut viihde-kategoriaan. Se on aika hassua. Nuo ihmiset eivät ole viihteentekijöitä. Mutta ilmeisesti heitä ei osata luokitella kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin neutraali kokoomuksen ja Matin suhteen. Korkeintaan säälin Mattia. Inhoan kaikissa tyrkyllä olemista ja pyrkyryyttä, lähinnä kiipijä-mentaliteettia. Hyödyntavoittelua.
No jo on kovat keinot: mennä naimisiin, jotta saa hyötyä ja näkyvyyttä :O Aika paksu väite. Matti rakastui ihan oikeasti, ja varmasti olisi halunnut olla Pauliinan kanssa kunnes kuolema erottaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakki tähän ohjelmaan osallistuvat ovat tyrkyllä ja hyödyntavoittelijoita. Eipä tuohon sen tuoman ilkeisiin kirjoituksiinkin johtavan julkisuuteen öähtisi, jos ei oikeasti toivoisi löytävän kumppania. Siinä on se hyöty mitä on saatavilla melkoisilla negatiivisilla haitoilla. Ja siten kaikki edes kerran kuten tuo Mattikin vaaleihin osallistuneet ole siten näitä pyrkyrikiipijöitä. Melko negatiivinen suhtautuminen vaaleissa ehdokkaana oleviin. Jotkut vaan ovat kiinnostuneita yhteiskunnallisista asioista ja jopa lähtevät opiskelemaan n
Pitäisi tehdä laki, että jos olet joskus ollut vaaleissa, et saa mennä EA-ohjelmaan.... Aikamoista.
Onko tìetoa mitä viime kauden eronneille kuuluu nyt? Sallan kuulumiset on tiedossa, mutta entäs muut? Lauri, Miikka, Henni, Assi ja Otto? Ovatko kaikki edelleen sinkkuja? Pitävätkö yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestä Matti on "ihan perus", ei mitenkään erityinen hyvässä tai pahassa. Matti tuntui itsekin pitävän omaa hajamielisyyttään jotenkin söpönä ja suloisena enkä ihmettele vaikka parisuhteen kipinä olisi juuri laantunut Matin suuntaaman äiti-poika-suhteen seurauksena.
On tainnut suhde lopahtaa pikemminkin isä tuittuileva teinitytär suhteen vuoksi. Odotetut tapaamiset olleet sitä
Oliko tuo tuittuilija kuitenkin se joka eron halusi?
Naurettavaa väittää, että Pauliina olisi ollut jotenkin erikoisen tuittuileva ja Matissa nyt ei kyllä ollut mitään isällistä. Aika ikävää ajatelle, että isällä ja teinityttärellä olisi ollut kiihkeä seksisuhde.
Tuo suhde nyt kaatui mihin kaatui, tuskin saamme sitä tietää, mutta epäilen, ettei Pauliinan "tuittuilut" ol
Eikös Pauliinan äiti varoitellut Mattia häissä, että tytär on melkoinen tuittupää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnallisuus on varmasti aina hyvästä, mikäli se kertoo terveistä elämäntavoista. On olemassa epätervettäkin urheilullisuutta, mm. fitness-piireissä.
Hyvä myös muistaa, että liikunta ja urheilullisuus eivät aina ole tae hyvästä ulkonäöstä tai siitä, että kroppa olisi kuosissa. Esim. viime kauden Henni oli todella liikunnallinen, fyssari koulutukseltaan jne., mutta päältä päin sitä ei huomannut lainkaan. Olen myös käynyt jumpissa, joita on vetäneet hyvin pulleat henkilöt. Eräs tuntemani uimakouluopettaja oli myös sairaalloisen lihava.
Ei Henni ollut fyssari, vaan Salla.
Kyllä minun muistaakseni oli ja Salla oli osteopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on kovat keinot: mennä naimisiin, jotta saa hyötyä ja näkyvyyttä :O Aika paksu väite. Matti rakastui ihan oikeasti, ja varmasti olisi halunnut olla Pauliinan kanssa kunnes kuolema erottaa <3
Taas tyypillistä kokkare vääristelyä.
Kyse ei ollut vain Matin osallistumisesta tähän paritusviihteeseen vaan hän on tuppautunut muihinkin ohjelmiin ja esittelee kurjan ankeaa vantaalaista lähiömurjuaan kaikille muille halukkaille, epämääräisille toimittelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnallisuus on varmasti aina hyvästä, mikäli se kertoo terveistä elämäntavoista. On olemassa epätervettäkin urheilullisuutta, mm. fitness-piireissä.
Hyvä myös muistaa, että liikunta ja urheilullisuus eivät aina ole tae hyvästä ulkonäöstä tai siitä, että kroppa olisi kuosissa. Esim. viime kauden Henni oli todella liikunnallinen, fyssari koulutukseltaan jne., mutta päältä päin sitä ei huomannut lainkaan. Olen myös käynyt jumpissa, joita on vetäneet hyvin pulleat henkilöt. Eräs tuntemani uimakouluopettaja oli myös sairaalloisen lihava.
Salla on todellakin koulutettu osteopaatti, mutta Henni vain ojenteli tuolijumpassa jossain vanhainkodissa lyhyitä raajojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henni ollut fyssari, vaan Salla.
Virallisessa esittelyssä Henni esiteltiin tradenomiopiskelijaksi ja tällä palstalla heiteltiin hänelle ammatiksi geronomia ja fysioterapeuttia, en sitten tiedä mikä niistä oli totta. Ja se oli jännä kun Henni kertoi asuneensa nuoresta iästä huolimatta tosi monessa kaupungissa. Eli siis muuttanut yhtenään.
Salla on osteopaatti yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
" Taannoin parisen vuotta vedin happea kymmenen vuotta kestäneen avoliiton jälkeen, mutta käytännössä vierellä on ollut aina joku, Matti kirjoittaa"
Kuitenkaan ei ole kenenkään kanssa hankkinut lasta ja nyt 37--vuotiaana on niin kova kiire hankkia vauva. Jos on vaikka 25-30-vuotias ja on vakaassa parisuhteessa ja muutenkin elämä mallillaan, niin miksei voi silloin hankkia sitä lasta?
Oli Pauliina nyt sitten "tuittupää" tai ei niin se ei kuitenkaan luultavasti syys eroon, jos Matti ei kerran ole eroa halunnut. Täällä joku kokoajan jaksaa jauhaa, että Pauliina oli tuittupää. No mitä sitten?? Ei leine ainoa "tuittupää" ihmiskunnassa ja luultavasti moni heistä on naimisissa. Pauliinakin olisi, ellei itse olisi halunnut erota.
Ei tuittupäisyys ihmisessä tarkoita sitä, ettei kelpaisi avioliittoon, kuten ei moni muukaan luontenpiirre ihmisessä. Kaiken luontoisia on naimisissa ja avioliitto kestää, kun vastapuoli tuon piirteen hyväksyy ja Mattikin ilmeisesti olisi sen hyväksynyt.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla on todellakin koulutettu osteopaatti, mutta Henni vain ojenteli tuolijumpassa
Mikä ihme täällä on kun fyssareita aina mollataan??? Ei varmaan ymmärretä miten tärkeätä työtä he tekevät. No ehkä se selviää viimeistään silloin, kun makaa liikuntakyvyttömänä aivoinfartkin jälkeen sängynpohjalla ja jumppari sinut sieltä saa uudelleen jaloille tai kun olet loukkaantuntu liikenneonnettomuudessa ja olet tuusannuusna kävely -ja liikkumiskyvyttömänä. Tai kun lapsesi syntyy pahasti vammaisena, mutta jumppari saa hänet kuitenkin kävelemään.
Muutenkin outoa, että täällä väheksytään ihmisten ihan normaaleja/hyviä ammatteja (ainakin naisten).
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henni ollut fyssari, vaan Salla.
Virallisessa esittelyssä Henni esiteltiin tradenomiopiskelijaksi ja tällä palstalla heiteltiin hänelle ammatiksi geronomia ja fysioterapeuttia, en sitten tiedä mikä niistä oli totta. Ja se oli jännä kun Henni kertoi asuneensa nuoresta iästä huolimatta tosi monessa kaupungissa. Eli siis muuttanut yhtenään.
Salla on osteopaatti yrittäjä.
Hennistä oli lehtijuttu, jossa sanottiin: ammatiltaan Henni on fysioterapeutti, mutta nyt opintovapaalla.
Ärsyttää että ohjelmaan osallistuu sellaisia, jotka joko ei tiedä mitä haluavat tai haluavat vain hyviä ystäviä korkeintaan
Siis se Henni oli vaan niin ärsyttävän vastenmielinen. Hänhän poistatti koko viime vuoden ETA keskusteluketjun, häiriköityään sitä koko ajan.
Hyvä, että Miika tai oliko Miikka pääsi lyhytkasvuisesta eroon. Eräs kammottavimmista osallistujista oli Henni.
Kylläpä täällä puhutaan rumaan sävyyn ihmisistä. Puhutteko normaalistikin tuohon sävyyn kotonanne ja työpaikoillanne? Kritiikkiä voi opetella esittämään myös asiallisesti. Karkeakielinen haukkuminen osuu vain kirjoittajan omaan nilkkaan.
Matille on sadellut eroilmoituksen jälkeen treffikutsuja, muttei ole vielä kuulemma valmis deittailemaan:
Pyrkyri naiset ja hiukan ujohkot tai hiljaiset miehet yrittävät aloittaa suhteen. Ei siitä mitään tule. Eiköhän tämä formaatti ole taputeltu ainakin suomalaisten keskuudessa.