Ensitreffit alttarilla 2023 OFFICIAL
Aloitetaanpa jo tämän vuotinen EA-ketju! Joko on tiedossa milloin ohjelma alkaa tulla ulos? Tässä kesäisessä jutussa ulostulopäivämäärää ei vielä ole, mutta asiantuntijoina nähdään viime kaudelta tutut kirkkoherra Kari Kanala, ratkaisukeskeinen terapeutti Hanna Myllymaa ja erityistason seksuaaliterapeutti Tapani Alanen.
Onko kenelläkään tietoa onko tämä syksyn ohjelma se vanha kunnon versio, eikä se kamala 2.0 joka nähtiin viime vuonna?
https://www.seiska.fi/katso/ensitreffit-alttarilla-ohjelmaan-muutos-tam…
Katso lähetysajat : Ensitreffit Alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10963)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että jotakin hämminkiä on tapahtunut osallistujien välillä tai jonkun taustasta paljastunut jotakin outoa tms. Muutoin tällaisen suositun sarjan tiedot ja osallistujat kerrottaisiin jo.
Joo, tuntuu että jotain epänormaalia häikkää on. Mutta mitä, ei voi tietää. Osallistujien julkistus ja aloitus on mielestäni ollut ennenkin lähekkäin, varmaan siksi ettei pariskuntien nykytila paljastu niin helposti. Outoa kuitenkin, pitäisi tämän nyt varmaan viimeistään ensi viikolla alkaa.
Oma veikkaukseni:
Pareja on ollut alun perin neljä kuten viime kaudellakin. Yhdelle pareista on käynyt jotain sellaista että heidät täytyy poistaa kokonaan sarjasta. Esim. toinen osapuoli on lähtenyt mukaan sarjaan vaikka hänellä on pitkäaikainen elämänkumppani, jolle ei ole kerrottu asiasta. Tämän paljastuessa sarjan käsikirjoitus muuttuisi aivan toisenlaiseksi, eikä parin tarinaa voi jättää keskenkään, joten jokaisesta jaksosta täytyy poistaa kaikki materiaali tästä parista. Tilalle täytyy kaivaa sitten täytemateriaalia muista pareista. Pahimmassa tapauksessa on pitänyt jopa lähteä kuvaamaan lisää kohtauksia, joita lisätään tuonne joukkoon ikään kuin ne olisivat sarjan alkupuolen tapahtumia, vaikka eivät oikeasti olekaan.
Tällaiseen menee valtavasti aikaa ja kauden eteneminen täytyy saada toimivaksi ennen kuin ensimmäinen jakso voidaan esittää. Joten aloituspäivää pantataan. Kerrotaan se mikä voidaan, eli ketkä asiantuntijat ovat mukana ja että pareja on tällä kertaa kolme. :)
Voisiko olla, että joku pari on otettu mukaan jälkikäteen ja heidän osaltaan kuvaukset ovat alkaneet myöhemmin kuin kesäkuussa?
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa alkaa. Tarkkaa päivää ei ole tiedossa. Ettekö oo nähnyt Maikkarilla mainosta pyörimässä? Tulihan tästä uutinenki kun julkaistiin syksyn ohjelmat, että myöhemmin syksyllä. Melkoisia tarinoita keksitty mikä myöhästyttää mutta ottakaa hyvät ihmiset asioista selvää :)
Miksi tämä on saanut pelkkiä alapeukkuja? Minäkin näin telkkarissa mainoksen, että lokakuussa alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokakuussa alkaa. Tarkkaa päivää ei ole tiedossa. Ettekö oo nähnyt Maikkarilla mainosta pyörimässä? Tulihan tästä uutinenki kun julkaistiin syksyn ohjelmat, että myöhemmin syksyllä. Melkoisia tarinoita keksitty mikä myöhästyttää mutta ottakaa hyvät ihmiset asioista selvää :)
Miksi tämä on saanut pelkkiä alapeukkuja? Minäkin näin telkkarissa mainoksen, että lokakuussa alkaa.
Minä en alapeukuttanut, mutta ihmettelen miksi vain tv:ssä mainitaan aloitusajankohta. Todella moni ihminen ei edes enää omista tv:tä vaan sarjoja seurataan netin kautta. Kerrotaanko niissä mainoksissa päivämäärä? Voitko jakaa tiedon meille muillekin? Olisi kiva tietää kuinka kauan vielä pitää odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en alapeukuttanut, mutta ihmettelen miksi vain tv:ssä mainitaan aloitusajankohta. Todella moni ihminen ei edes enää omista tv:tä vaan sarjoja seurataan netin kautta. Kerrotaanko niissä mainoksissa päivämäärä? Voitko jakaa tiedon meille muillekin? Olisi kiva tietää kuinka kauan vielä pitää odottaa.
Ei ollut päivämäärää, ainoastaan maininta, että lokakuussa alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia: "Melkoisia tarinoita keksitty mikä myöhästyttää mutta ottakaa hyvät ihmiset asioista selvää :)"
Eihän tässä niinkään siitä ollut kyse, etteikö ajankohtaa olisi tiedossa, vaan siitä, miksi se on nyt niin myöhäinen, kun on aina ennen alkanut elo-syyskuun vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia: "Melkoisia tarinoita keksitty mikä myöhästyttää mutta ottakaa hyvät ihmiset asioista selvää :)"
Eihän tässä niinkään siitä ollut kyse, etteikö ajankohtaa olisi tiedossa, vaan siitä, miksi se on nyt niin myöhäinen, kun on aina ennen alkanut elo-syyskuun vaihteessa.
Minua tuossa "ottakaa selvää" ärsytti se, että olin kaivanut tietoa aloituspäivästä kissojen ja koirien kanssa ympäri nettiä, mutta sitä ei vain löydy. Olin siis kyllä yrittänyt ottaa asioista selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua tuossa "ottakaa selvää" ärsytti se, että olin kaivanut tietoa aloituspäivästä kissojen ja koirien kanssa ympäri nettiä, mutta sitä ei vain löydy. Olin siis kyllä yrittänyt ottaa asioista selvää.
Samoin minua ärsytti, samasta syystä. Ei mulla ole edes telkkaria, netin kautta katson kaiken. Ja kyllä on yritetty kaivaa kaikin keinoin tietoa. Mutta hyvä jos joku nyt tosiaan tietää että lokakuussa alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun nuo tutut asiantuntijat (Kari, Tapsa, Hanna) jatkavat! Siitä päätellen tämä on se vanha kunnon Enskarit.
2.0:ssahan oli ihan eri setti asiantuntijoitakin. Toivottavasti emme näe enää sitä pelleilyä.
2.0 versio toivottavasti haudattiin vähin äänin. Se ei ole sitä Ensitreffit alttarilla jota olen katsonut ensikaudesta saakka ja joka saa sydämen sykkimään. Tuo 2.0 oli häpäisy koko ohjelmaformaatille, sillä sekoilulla ei ole mitään tekemistä ALTTARIN kanssa kun eivät kerran menneet edes naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin minua ärsytti, samasta syystä. Ei mulla ole edes telkkaria, netin kautta katson kaiken. Ja kyllä on yritetty kaivaa kaikin keinoin tietoa. Mutta hyvä jos joku nyt tosiaan tietää että lokakuussa alkaa.
Tämähän meinaa sitä, että saatamme joutua odottamaan vielä melkein kaksi kuukautta! Jos nimittäin alkaa vasta lokakuun lopussa. En kestä.
Tämä sarja kuuluu jotenkin niin tähän syksyn alkuun että harmittaa odotella kun ei ole mitään tarkkaa tietoa. Mistähän tämä johtuu tämä ratkaisu siirtää aloitusajankohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän meinaa sitä, että saatamme joutua odottamaan vielä melkein kaksi kuukautta! Jos nimittäin alkaa vasta lokakuun lopussa. En kestä.
Jos kuvaukset on kuitenkin alkaneet normaaliin aikaan eli toukokuussa, niin tuskaa osallistujillekin, että tulee ulos telkkarista niin myöhään. Joutuvat salaamaan loppuratkaisun pidempään kuin aiemmat osallistujat.
Minäkin näin nyt tv:ssä tuon mainoksen että alkaa lokakuussa. Siinäkään ei ollut kuitenkaan tarkempaa päivämäärää.
Viimein uutta tietoa! Kausi alkaa 10.10.
JEEE! 🔥🔥🔥
Sarjan kymmenes kausi pitää sisällään myös uudistuksia. Ensimmäistä kertaa ohjelman suomalaisen version historiassa parit eivät saa mitään vinkkiä tai tietoa toisistaan ennen alttarille astelemista.
Kauden edetessä pareja odottaa myös välitilinpäätös, jossa asiantuntijat antavat pareille ehkä elämänsä tärkeimmän tehtävän.
12 jaksoa + mitä kuuluu -jakso. Aa että, nyt on taas mitä odottaa! :)
Ensitreffit alttarilla starttaa MTV:llä 10. lokakuuta. Sarjan 10-vuotisjuhlakaudella teemana on toisen ja itsensä huomioiminen uudessa elämäntilanteessa. Luvassa on myös ennennäkemätön uudistus.
Maikkarin juttu: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suosittu-ensitreffit-alttarilla-tul…
Kylläpäs alkaa myöhään! Taitaa mennä alkuvuoden tienoille, että tietää kuinka pareille käy.
Vierailija kirjoitti:
Napakymppi-kilarit oli kyllä aivan omaa luokkaansa. :D
Kiinnostaisi mitä tälle daamille kuuluu nykyisin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napakymppi-kilarit oli kyllä aivan omaa luokkaansa. :D
Kiinnostaisi mitä tälle daamille kuuluu nykyisin :D
Sarjan historiasta tulee mieleen useampikin tapaus, jolle sarja ei toiminut kovin hyvänä deittimainoksena. Oikeasti tässä ohjelmassa kannattaisi pitää mölyt mahassa ja käsitellä kameroiden ulkopuolella ikävät fiilikset, jos homma ei jonkun kanssa toimi.
Sitten myös taas siihen suuntaan, että moni on antanut sarjassa itsestään kuvan oikein ihanana kumppanina, vaikka sarjassa valitun puolison kanssa homma ei olisi toiminutkaan.
En ole huomannut mainosta telkkarissa. Netissä pyörin kuitenkin niin paljon (myös maikkarin sivuilla) että ihmettelen että mitään infoa ei vaan tule. "Myöhemmin syksyllä" voi tarkoittaa mitä vaan aina marraskuun lopulle saakka.