Sarjojen/elokuvien hahmoja jotka ovat viihdyttäviä mutta oikeassa elämässä ette voisi sietää?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki, koska kaikkien pitää olla jatkuvasti huutavia riehujia ja sekoilijoita että aivokuollutta yleisöä kiinnostaisi edes vähäsen.
Nimeä nyt kuitenkin muutama, kun kerran keskusteluun osallistuit.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki, koska kaikkien pitää olla jatkuvasti huutavia riehujia ja sekoilijoita että aivokuollutta yleisöä kiinnostaisi edes vähäsen.
Eiköhän tuo kuitenkin kerro enemmän siitä viihteestä mitä itse kulutat kun luulet, että kaiken pitää olla tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Kellarin kunkun Arthur.
Olen juuri tässä miettinyt tuota katsoessani että kumpikohan on kamalampi hahmo, Carrie vai Arthur.
Modernissa perheessä oliko se nyt Gloria, en pystyisi edes kuuntelemaan sellaista mölinää.
Vierailija kirjoitti:
Homer Simpson simposneista.
Frank Grimesista ovat monet sanoneet, että hän oli kuin mies oikeasta maailmasta olisi paiskattu Simpsonien universumiin.
Hyacinth Bucket voisi olla melko rasittavaa seuraa.
No vaikka kaikki hahmot Seinfeldista, How I Met Your Motherista ja Modernista perheestä.
Aku Ankka
ja niin kyllä lähes koko sarjakuvan hahmokavalkadi
Vierailija kirjoitti:
Hyacinth Bucket voisi olla melko rasittavaa seuraa.
Mun pitäis esitellä sut äidilleni.
Vierailija kirjoitti:
Koko frendien porukka
Olin tulossa kirjoittamaan saman. Jokainen niistä olisi tosielämässä täysin sietämätön tyyppi.
Komediasarjoista kaikki hahmot olisivat ennen pitkää puuduttavia. Komedian takia hahmoille kirjoitetaan sellaisia piirteitä, joista saa hyvät naurut, mutta tosielämässä ärsyttäisi.