Sähkötupakka, kokemuksia?
Olen polttanut röökiö jo melkein 30v. Välillä olen yrittänyt lakkoa, mutta aika retkahdan.
Oletko kokeillut nikotiinia sisältävää sähkötupakkaa? Toimiiko piintyneelle tupakoitsijalle?
Koitin netistä katsoa nikotiinia sisältäviä sähkötupakoita, mutta ilmeisesti niitä ei saa myydä netissä, jos oikein ymmärsin?
Mistä kannattaa aloittaa? Hyvä kauppa mista saa neuvot ja ok tuotteet?
Asun ok-talossa, tupakointi ei häiritse naapureita, jos se joitakin lukijoita häiritsee.
Kommentit (32)
Hankalaksi täällä r y zz älässä on vapettaminen tehty, siksi koska röökistä valtio saa paremmat verotuotot.
Muutenhan joka kioskissa myytäisiin laitteita sekä nesteitä.
Vierailija kirjoitti:
Hankalaksi täällä r y zz älässä on vapettaminen tehty, siksi koska röökistä valtio saa paremmat verotuotot.
Muutenhan joka kioskissa myytäisiin laitteita sekä nesteitä.
Eikös siellä enää myydä mahorkkaa? Halpaa ja hyvää 😁
Mites se sähkötupakka Suomessa?
Onko kukaan vähentänyt röökaamista sähkötupakan avulla?
Vierailija kirjoitti:
En vähentänyt vaan lopetin.
Lopetin myös. Lopetuskokeilua sitä ennen purkalla ja reseptimömmöillä, ei onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetit iha noin vaan vai sähkötupakan avulla?
Myös tuollaisten kemikaalien hengittäminen on melko kyseenalaista puuhaa.
Minuakin kiinnostaisi mist niit voi ostaa
T. Juntti
Ei kannata. Ei ole hyväksi sekään keuhkoille ja aiheuttaa vaikka mitä. Jopa keuhkonsiirtoja pitänyt tehdä. Silloin kun sähkötupakka tuli muotiin joskus 14v sitten, niin sen kerrottiin ja koettiin olevan ihan harmitonta vesihöyryä. Näinhän ei ole. Käytä purkkaa ja laastaria.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut tupakanpolton kokonaan 6-7 vuotta sitten lähes kertaheitolla. Nikotiinia ja vapea noin yleensä kuluu mulla nykyään melko vähän. Tupakkaa en voi edes maistaa, siinä on niin paljon enemmän nikotiinia ja nykyään haiseekin mielestäni tosi pahalle. Nautin vapesta ravintolassa käydessä ja kotonani tietysti. Suosittelen käymään asiaan erikoistuneessa liikkeessä niin saat mitä tarvitset. Itse siirryin hyvillä neuvoilla saman tien hyvin viileään höyryyn ja nopeasti vähäiseen määrään nikotiinia. Maustan miedosti hedelmillä. Eipä kuulemma häiritse ketään lähipiirissä. Opettele itse tekemään mieleisesi seos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, laakista lopetin. Semmonen rapiat 30 vuotta tuli kessuteltua.
Ei kai niitä nikotiinia sisältäviä enää myydä missään. Vain niitä mitä teinit polttaa, maku juttuja?
Sähkötupakan akkuja on myös räjähtänyt. Vaikka olisi harvinaista niin silti. En uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, laakista lopetin. Semmonen rapiat 30 vuotta tuli kessuteltua.
Ja tilalle tuli myrkkyhöyryjen hengittäminen?
Joskus kokeilin sähkötupakkaa. Höyrysi usein huonosti ja viimeiset sauhut maistui palaneelle. Usein olisi pitänyt ladata akkua ja vaihdella osia ja tilata sitä ja tätä nettikaupoista. En jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Ei ole hyväksi sekään keuhkoille ja aiheuttaa vaikka mitä. Jopa keuhkonsiirtoja pitänyt tehdä. Silloin kun sähkötupakka tuli muotiin joskus 14v sitten, niin sen kerrottiin ja koettiin olevan ihan harmitonta vesihöyryä. Näinhän ei ole. Käytä purkkaa ja laastaria.
Purkka ja laastari on huono vaihtoehto, en ikinä kokeillut, koska siinä ei ole sitä mekaanista suoritusta mitä röökin tai vapen vedosta saa, röökaajat tietää mitä tarkoitan.
Tupakassa on ties kuinka ja paljon myrkyllisiä aineita verraten vapettamiseen ja siksi, jos halutaan eroon röökistä ja kokonaan irti tupakoinnista aikanaan, niin paras vaihtoehto on vapettaminen. Turha pelästyä peloittelusta akkujen räjähtelyistä ja muista terveydellisistä seikoista.
Itsellä ollut useita laitteita kovissakin eri olosuhteissa ja aina toimineet, ei mitään ongelmaa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut tupakanpolton kokonaan 6-7 vuotta sitten lähes kertaheitolla. Nikotiinia ja vapea noin yleensä kuluu mulla nykyään melko vähän. Tupakkaa en voi edes maistaa, siinä on niin paljon enemmän nikotiinia ja nykyään haiseekin mielestäni tosi pahalle. Nautin vapesta ravintolassa käydessä ja kotonani tietysti. Suosittelen käymään asiaan erikoistuneessa liikkeessä niin saat mitä tarvitset. Itse siirryin hyvillä neuvoilla saman tien hyvin viileään höyryyn ja nopeasti vähäiseen määrään nikotiinia. Maustan miedosti hedelmillä. Eipä kuulemma häiritse ketään lähipiirissä. Opettele itse tekemään mieleisesi seos.
Kiitos tästä. Ehkä mullakin on vielä toivoa.
Lähin liike 100km päässä, mutta menen sinne syksyn kuluessa. Kaipa siellä osaavat neuvoa.
Hienoa, että pääsit röökistä eroon!!!
Huvittaa nämä ketkä leuhkivat lopettaneensa tupakoinnin, mutta vapettavat jatkuvasti xDD
rööliö=röökiä