Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkötupakka, kokemuksia?

Vierailija
17.08.2023 |

Olen polttanut röökiö jo melkein 30v. Välillä olen yrittänyt lakkoa, mutta aika retkahdan.
Oletko kokeillut nikotiinia sisältävää sähkötupakkaa? Toimiiko piintyneelle tupakoitsijalle?
Koitin netistä katsoa nikotiinia sisältäviä sähkötupakoita, mutta ilmeisesti niitä ei saa myydä netissä, jos oikein ymmärsin?

Mistä kannattaa aloittaa? Hyvä kauppa mista saa neuvot ja ok tuotteet?

Asun ok-talossa, tupakointi ei häiritse naapureita, jos se joitakin lukijoita häiritsee.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrällä niitä myydään. Alkaa veellä loppuu veellä välissä kaks E-kirjainta. Itse laite alle 30,- ja parin pussin paketti jonkun 8,-., joissa nikotiinia 9 tai 18 Mg. Makuaineita ei saa myydä mut ne eri pussit maistuu erilaisille.

Vierailija
22/32 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kokeilin sähkötupakkaa. Höyrysi usein huonosti ja viimeiset sauhut maistui palaneelle. Usein olisi pitänyt ladata akkua ja vaihdella osia ja tilata sitä ja tätä nettikaupoista. En jaksanut.

Ymmärtäähän noi aloittelijan virheet, et vain osannut ja olet laiska.

Itse nautin kovastikkin eri makuisista höyryttelytuokioista hyvillä laitteilla ja asiaan perehtyneenä ilman kaltaisia ongelmiasi.

Suosittelen vapettamista, jotka haluaa röökistä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, mistä Kymen-laaksosta löytyisi hyvä kauppa?

Vierailija
24/32 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/32 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kallista on? Verraten esim. 1 aski norm tupakkaa päivässä? 

Vierailija
26/32 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi ihan hyödyllistä tietää missä päin asut.

Mikään terveystuote se s-röökikään ei ole, joten ihan varauksettomasti en tuotteen käyttäjänä suosittele.

Vierailija
27/32 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/32 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka röökiön polttoa tai lopeta kokonaan. Korvikkeet on täyttä kuraa.

Vierailija
29/32 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen siirtymään nikotiinipusseihin, koska ovat edullisempia ja helpompia. Kertakäyttö vapet olisi hyvä, mutta koska kielletty Suomessa niin nikotiinipussit paras vaihtoehto. Suosittelen esim Killa Nikotiinipusseja! https://nico.expert/killa-nikotiinipussit/

Vierailija
30/32 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut Ärrältä kertakäyttöisiä. Tykkään. Arkena käytän purkkaa tai suihketta mutta joskus alkoholin kanssa vapetan. Maistuu paremmalle kuin tupakka eikä käy keuhkoihin samalla tavalla. 

Vierailija
31/32 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi vain helpompaa sitten tilata verkkokaupasta nämä? Ainakin https://nico.expert/kaupat/ tuolta löytyy erilaisia vaihtoehtoja joista tilata. Killasta itte tilannut Vapet & Nikotiinipussit, kun saa -5% alennuksenkin!

Vierailija
32/32 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin sähkötupakkaan vuosien tupakoinnin jälkeen, poltin aiemmin askin päivässä. Viikossa tavallinen tupakka jäi itsestään kokonaan pois. Sähkötupakka hajosi yhdessä vaiheessa ja ostin silloin tavallista tupakkaa, joka maistui hirveältä (poltin sitä kuitenkin ennenkö sain uuden sähkötupakan). Poltin ensin muistaakseni 16mg nikotiinillista nestettä, poltin sitä hyvin paljon. Pikkuhiljaa parin vuoden aikana laskin nesteen nikotiinipitoisuutta. Lopuksi poltin nikotiinitonta nestettä pari viikkoa, se jäi itsestään pois. Nyt monta vuotta tupakoimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän