Miksi nainen et anna seksiä miehellesi?
Miksi te keski-ikäiset ja varttuneemmat naiset, vuosikymmeniä suhteessanne olleet ja joissa seksi loppunut vuosia sitten, miksi ette sekstaile miehenne kanssa?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei vaimo halua kuin kunnon humalassa ja itsellä halut vähenet humalassa. Varsinkin kun toinen makaa kuin lahna sängyssä ja hokee että PANE! Vuoden verran ilman ollu eikä loppua näy. Yrittäny keskustella että voisi selvinpäin niinkuin ennenkin rakasteltiin. Ei vastakaikua...
Toi on niin totta. Pitäisikö miehen haluta ja olla heti valmiina kun humalainen nainen pyllistää ja sanoo että pane. Varsinkin kun miehenä en ole alistuva vaan päinvastoin. Tossa kohdassa eukka saa jäädä ilman jos selvinpäin ei kykene samaan (ja olemaan komentelematta)
Olen mankunut kuukausitolkulla, että saisin miehen seisomaan eteeni, tai että hän seisoisi ja mminä polvillani antaisin hänelle hyvää suu ja käsihoiitoja, joita taitojani hän on vuolaasti kehunut.
Olen kyllä imutellut kun vieresssäni makaa, mutta ei se ole sama asia. Laiskuusko ukkooni iskenyt?
Onhan meillä rakastelua muuten paljonkin, mutta melko samalla kaavalla. Seksi kuitenkin hyvää, saan aina hän siitä huolehtii hyvin.
Minä olisin kuiten halukkaampi ja tekisin paljon muutakin. En ihan tajua, sillä miehellä huippu testot.
Mies on lihonut eikä viehätä enää.
Meillä ei vaimo halua kuin kunnon humalassa ja itsellä halut vähenet humalassa. Varsinkin kun toinen makaa kuin lahna sängyssä ja hokee että PANE! Vuoden verran ilman ollu eikä loppua näy. Yrittäny keskustella että voisi selvinpäin niinkuin ennenkin rakasteltiin. Ei vastakaikua...