Miksi nainen et anna seksiä miehellesi?
Miksi te keski-ikäiset ja varttuneemmat naiset, vuosikymmeniä suhteessanne olleet ja joissa seksi loppunut vuosia sitten, miksi ette sekstaile miehenne kanssa?
Kommentit (24)
Minulla loppui halut seksin huonoon laatuun ja miehen huonoon hygieniaan.
Fica kirjoitti:
Mistä sä päättelit, et keski-ikäiset ja varttuneemmat naiset ei sekstaile?
N47
En niin päätellyt vaan kysyin heiltä joilla sitä ei ole.
Ap
Olet kyllä ihan väärässä paikassa jos odotat vastausta kyseisiltä henkilöiltä. Miksi ihmeessä he tulisivat tänne?
Lukkotilanteet parisuhteessa ei niitä tule tavan yhden illan jutuissa.
meinaan on helppo etsiä seksikaveri, mutta yritäppä samaa parisuhteessa. Ei olekkaan niin helppoa.
pian 3kk tauko meillä seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Lukkotilanteet parisuhteessa ei niitä tule tavan yhden illan jutuissa.
meinaan on helppo etsiä seksikaveri, mutta yritäppä samaa parisuhteessa. Ei olekkaan niin helppoa.
pian 3kk tauko meillä seksissä.
'
Siis tarkoitin että ihan eri juttu sinkkuna etsiä seksikaveria niitä on vaikka joka sormelle. Mutta yrittäpä saada sama määrä POTENTIAALISIA seurustelu suhteita . Tää on tosi.
seurustelussa ne huomaa ne ongelmat. Moni pakenee ongelmia ja aina lähtee suhteesta uuteen , uudelleen samoihin ongelmiin törmättyään taas uusi suhde. Noin se menee monesti.
Väitän että naiset on vain niin pinnallisia, että samanikäinen mies ei enää kelpaa.
Näkee itsensä edelleen hoikkana ja kauniina kaksvitosena, vaikka naama valuu, kaulaa ei ole ja kun kävelee seinää kohti, ensin ottaa kiinni maha.
Ei vaikka miehensä on edelleen normaalipainon rajoissa, ehkä vähän harmaantunut, mutta näkee vaimonsa kuten kaksvitosena ja haluaa edelleen seksiä vaimonsa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Väitän että naiset on vain niin pinnallisia, että samanikäinen mies ei enää kelpaa.
Näkee itsensä edelleen hoikkana ja kauniina kaksvitosena, vaikka naama valuu, kaulaa ei ole ja kun kävelee seinää kohti, ensin ottaa kiinni maha.
Ei vaikka miehensä on edelleen normaalipainon rajoissa, ehkä vähän harmaantunut, mutta näkee vaimonsa kuten kaksvitosena ja haluaa edelleen seksiä vaimonsa kanssa
No jopas. Juu mies on ihana ja lihaksikas tummatukka kuin silloinn muinoin...ja myös osaa tyydyttää sen "tytön"!!!
Yksilöllisiä on ongelmat. Vaimoni ei vain tahdo antaa. Kun otan puheeksi hän kääntää jutun minun ongelmaksi, olen hyvin aktiivinen seksin suhteen, käytän vierasta, hän epäilee, mutta ei aukea minulle.
Haluaisin mutta minusta tuntuu todella usein siltä että miehelleni se on vain velvollisuus jonka hän suorittaa hampaat irvessä koska tietää minun haluavan. Siksi usein säästän hänet siltä velvollisuudelta. Ei ole kivaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka ei oikeasti haluaisi olla siinä.
Täällä ei tuohon kysymykseen vastaajat juuri vieraile. Miksi ne täällä olisi kun seksi ei ole heidän juttu.
Meillä ei ole enää seksiä, mutta ei mielestäni johdu siitä, että en antaisi. Miestäni ei vaan seksi kiinnosta ja mitä kauemmin ollaan oltu ilman sitä vaikeammalta tuntuu nähdä häntä seksuaalisesti haluttavana. Ollaan molemmat vähän vanhennuttu, mies lihonut ja vähän lakannut huolehtimasta itsestään. Itsekin muuttunut niin, että kaipaisin mieheltä enemmän miehekkyyttä ja aloitteellisuutta. Mies ei tee aloitteita ja itseäni hän ei kiihota niin, että itse tekisin aloitteen niin tähän sitä on päädytty.
Mies ei jaksa tehdä kotitöitä joten minä en jaksa antaa seksiä koska kotitöiden tekemiseen menee aikaa enkä sen jälkeen jaksa.
Seksin laadusta naisten ei kannata valittaa jos makaavat alla kuin lahnat...
Vierailija kirjoitti:
Seksin laadusta naisten ei kannata valittaa jos makaavat alla kuin lahnat...
Jos 55 kioinen nainen on ja sen päällä 90 kiloinen mies, niin kerro miten siinä voi oikeastaan muuta tehdä kuin olla....ja pysytellä hengissä.
Voisiko Ap johtua sinun tapauksessasi esimerkiksi siitä, että naiset eivät koe saavansa sinulta vastaavasti haluamaansa?
- Olen kyllä itse huomattavasti nuorempi ja mies (bi-seksuaali) mutta minusta seksissä molempien tulee saada, eikä se pelaa niin, että vain toinen antaa ja toinen saa - Jos haluaa saada tulee myös itse antaa,
Koska olen ollut vuosikymmeniä tämän saman ukon kanssa, joka ei vaan jaksa enää kinnostaa. Ihan siis siksi.
Itse varmasti "sekstailisinkin" vielä. Meillä kävi kuitenkin niin, että miehen seksihalut loppuivat pian 40 ikävuoden jälkeen. Loppuivat siis lähes tyystin kokonaan, ei pelkästään minua kohtaan. Uskon myös, että juuri noin vain jostakin syystä hänelle kävi, koska ihmetteli monen vuoden ajan asiaa itsekin ja ihan avoimesti. Minulle asia oli tietysti iso pettymys ja monta turhauttavaa vuotta yritettiin elää kuten ennenkin, mutta ilman seksiä. Bi-seksuaalisuus oli kuitenkin lopulta minulle itselleni pelastus, nyt jo useamman vuoden olen ollut suhteessa pitkäaikaiseen parhaaseen ystävääni, joka hänkin on siis nainen. Ystäväni mies liittyi myös pian osaksi kokonaisuutta, niin meillä kaikilla on asiat loppujen lopuksi oikeastaan pelkästään paremmin kuin ennen. Mieheni ei tarvitse kestää minun turhautumisia, eikä minun puolestani tarvitse elää ilman fyysistä rakkautta. Avioliittomme on säilynyt ja lapsilla ehyt koti, nekin tärkeitä asioita. Kaikilla lapsilla myös useampia turvallisia aikuisia ympärillä. Että loppujen lopuksi ei yhden parin seksin loppuminen ollutkaan mikään maailman tai elämän loppu, vaikka pitkään siltä ehti myös tuntua.
t: Bi-nainen, 40+
Mistä sä päättelit, et keski-ikäiset ja varttuneemmat naiset ei sekstaile?
N47