Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autoliike S A. K A. kellään hyviä kokemuksia?

Vierailija
17.08.2023 |

Maksoin varausmaksun Sakalle ja auto on nyt matkalla paikkakunnalleni. Nyt vasta luin netistä juttuja tästä firmasta ja heidän toiminnasta. ...
En uskalla mennä autoa edes katsomaan, vaikka kuulosti täydelliseltä. Vasta huollettu ja katsastettu. Onko kellään hyviä kokemuksia tästä firmasta?

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse ensimmäisen käytetyn autoni aikoinaan eräästä suurehkosta edelleen toimivasta ketjusta. Autossa oli pieni vika, jonka lupasivat korjata. Olivat korjaavinaan jotain, mutta selvisi, että ko. vika on edelleen autossa. Lupailivat epämäärisesti, että vie se auto itse haluamallesi korjaamolle ja autoliike maksaa laskun. Vein ja vika tuli korjatuksi, mutta eivätpä enää suostuneetkaan maksamaan laskua (n. 90€). Tuon jälkeen olen ostanut pari käytettyä autoa ja kolme täysin uutta autoa, enkä ole edes harkinnut ostavani yhtäkään niistä em. suurehkosta ketjusta, enkä tule ostamaan vastaisuudessakaan. En oikein ymmärrä logiikkaa, jonka mukaan asiakasta kannattaa kusettaa muutaman kympin summan takia ja jättää sen vuoksi paska maku kaupoista.

Vierailija
82/133 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa autot siistejä, todellisuus aivan toista. Ostin Toyotan kotiin toimitettuna. Kuski lähti samantien viemään auton takaisin, mistä oli tullut. Että myynnissä 14 pv palautusoikeus. Pettymys oli suuri. En menettänyt rahoja. En sotkeudu enään kyseiseen firmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus: valehtelevat puhelimessa kysymyhsiin vastaukset. Kuluttajansuoja ei auta kun puheita ei voi todistaa. Eivät suostu korjaamaan tai vaihtamaan autoa toiseen. Luulis että kauppa se on mikä kannattaa. Näin tuli fiilis et paskan myivät. En suosittele

Vierailija
84/133 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin auton ja toivat kotiin. Ei mitään negatiivistä sanottavaa ja auto pelittää hyvin .

Eli olen täysin tyytyväinen👍🏽

Vierailija
85/133 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Sakalta (Helsingissä) auton kesän alussa ja sovittiin kauppojen yhteydessä, että korjaavat tietyt koejaon aikana ilmenneet jutut. No eipä korjannut, ja nyt ei vastata viesteihin ja puhelut lyödään korvaan. Seuraavaksi sitten vaan viestiä tuonne Kuluttajaviranomaiste puoleen. Toivoisin myös että käytettyjen autojen kauppoja syynättäisiin median puolella hirveeetä hujausta. 

Vierailija
86/133 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Sakalta BMW  -17 aj 139tkm

Alle viikossa huomattiin kun auto käyttäytyi levottomasti uraisella tiellä.että hammastanko väljä  . Sekä rengaspaineanturit puuttu ja kauppaan kuuluvat nastarenkaat toimittamatta 2 viikon jälkeen ja lokakuu kääntyy jo loppupuolella  . Yö pakkasia ja luntakin jo näkynyt.

Eivät välitä hoitaa asiaa kuntoon.

Kulut 4900e

Rengassarja  lisäksi vielä täytyy ostaa itse näköjään.

Vierailija
87/133 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ns. "uskonveljien" omistuksessa. Heiltä en ostaisi ikinä mitään.

Vierailija
88/133 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä käytettyjen autojen kauppiaat on samanlaisia. Kiinnostus loppuu heti välittömästi kun kaupat on tehty, ja kaikista vastuista yritetään luikerrella karkuun. Myyjät usein aika nuoria kloppeja näissä kioskeissa ja just tommosta hätähätämyyntiä, että olis tässä muitakin kiinnostuneita, päätä heti.

Huhhuh, auton osto on kyllä hankalaa hommaa. Nykyinen siitä K:lla alkavasta isosta ketjusta, ja vaikka auto on ihan ok niin kokemus oli kyllä niin p*ska kaiken kaikkiaan etten heille palaa.

Vierailija
89/133 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostetaanautoja . fi Se paras ja luotettavin!

Vierailija
90/133 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta ikinä Sakalta mitään.

Itselläni auto oli kolaroitu ja sähkövikainen. Yrittivät korjailla ensin minun piikkiin näitä vikoja ja minä maksoin kaikki kustannukset sekä sijaisautot itse sillä aikaa.

Auto ei tullut kuntoon ja kauppaa alettiin purkamaan. Taistelevat purkutilanteessakin ihan parista kympistä.

Olen ollut kuukausia ilman toimivaa autoa ja tällä hetkellä jäämässä alakynteen parilla tuhannella.

Kiertäkää tämä liike kaukaa!!!

Vierailija
91/133 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha..

1/20 suhteella posti myynnistä saat auton joka on hyvä.. 

Autojen kokeilu ja katselu kannattaa aina paikanpäällä, siitä tulee kustannuksia vain sulle.

Vierailija
92/133 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät ja hölmöt tykkäävät ostaa autonsa sieltä. Ihan kuin automaailman Lidl.

Ilmeisesti en ole kumpaakaan.

Olen aina ostanut autoni suoraan yksityiseltä.  Miksi elättäisin liimatukkaista pukuturhaketta maksamalla +30% yli yksityisen hintatason.

Vierailija
93/133 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Sakalta BMW  -17 aj 139tkm

Alle viikossa huomattiin kun auto käyttäytyi levottomasti uraisella tiellä.että hammastanko väljä  . Sekä rengaspaineanturit puuttu ja kauppaan kuuluvat nastarenkaat toimittamatta 2 viikon jälkeen ja lokakuu kääntyy jo loppupuolella  . Yö pakkasia ja luntakin jo näkynyt.

Eivät välitä hoitaa asiaa kuntoon.

Kulut 4900e

Rengassarja  lisäksi vielä täytyy ostaa itse näköjään.

Vanhassa autossa on aina kulumaa.

Nykyiset autot suunnitellaan kestämään 5-7 käyttövuoden rasitus, bmw, vag konsernin tuotteiden ohella ovat erittäin laaduttomia kestoltaan nykyään.

Vierailija
94/133 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nämä käytettyjen autojen kauppiaat on samanlaisia. Kiinnostus loppuu heti välittömästi kun kaupat on tehty, ja kaikista vastuista yritetään luikerrella karkuun. Myyjät usein aika nuoria kloppeja näissä kioskeissa ja just tommosta hätähätämyyntiä, että olis tässä muitakin kiinnostuneita, päätä heti.

Huhhuh, auton osto on kyllä hankalaa hommaa. Nykyinen siitä K:lla alkavasta isosta ketjusta, ja vaikka auto on ihan ok niin kokemus oli kyllä niin p*ska kaiken kaikkiaan etten heille palaa.

Olet katkera näille autojobbareille kun et ITSE TAJUA autoista mitään.

Käy koulut ja mene autokorjaamolle töihin muutamaksi vuodeksi niin käytetyn auton ostosta tulee erittäin helppoa ja turvallista.

Vierailija
95/133 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan taksilla.

Vierailija
96/133 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin hyvät kokemukset Tampereen ja Porvoon sakasta.

Vierailija
97/133 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös hyvä kokemus Tampereen Sakasta.

Vierailija
98/133 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät ja hölmöt tykkäävät ostaa autonsa sieltä. Ihan kuin automaailman Lidl.

No ei sieltä käy köyhät mitään ostamassa, kun kymppitonni pitää pulittaa jostain helvetin toistakymmentä vuotta vanhasta Yariksesta ja kuudella tonnilla saa 19 vuotta vanhaa Yarista. Black friday ja pimeät hinnat. 

Vierailija
99/133 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet katkera näille autojobbareille kun et ITSE TAJUA autoista mitään.

Käy koulut ja mene autokorjaamolle töihin muutamaksi vuodeksi niin käytetyn auton ostosta tulee erittäin helppoa ja turvallista.

Osta uus tai osta käytetty, niin sama raha menee (taivaan tuuliin). 

Vierailija
100/133 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa kiertää kaukaa. Silmät kirkkaana valehdeltiin vaikka mitä ja kauhealla kiireellä piti klousata kaupat. No, oppirahoja, hermot ja viitisen tonnia tuli tappiota tuosta sekoilusta, en edes jaksanut välittää kun pääsin eroon siitä autosta niin, että sain jotain vielä takaisinkin.