Miksi moni mies ei pidä matkustelusta?
Itselle se on elämän suola. Nytkin juuri tilasin etelään syysreissun.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska matkoilla pitää osata käyttäytyä ja joutuu epämukavuusalueelle, kun tulee eteen niin paljon uusia ja outoja tilanteita. On paljon mukavampaa röhnöttää kaljatölkin kanssa mökin terassilla p-verkkareissa.
No, onneksi ei koske ihan kaikkia miehiä.Mikä on outo ja uusi tilanne?
A. Turistibussissa maisemien tuijottaminen.
B. Veteen kastautuminen rannalla.
C. Kesätuulessa rantakadulla kävely? Ravintola.
D. Pikkuputiikissa asiointi.
E. Limonadien juonti.
F. Jokin muu. Mikä.
G. Suuri vitutus, kun pitää lähteä johonkin vaikka saisi olla kotona
Nyt osui ja upposi. Viimeinkin olen löytänyt kodin, jossa oikeasti viihdyn, joten pitää olla hyvä syy, jotta mihinkään lähden.
t. N54
Varmaan siksi koska ryhmäpaine ei vaikuta miehiin niin paljoa. Suurin osa kuitenkin ramppaa ulkomailla vain siksi koska muukin keskiluokka harrastaa sitä.
No suurin osa miehistä on semmoisia maalaisia peräkammarin poikia ainakin henkisesti. Ei uskalleta muuttaa suuriin kaupunkeihin saati matkustaa ulkomaille,
Mies on työväen taustainen ja pitää sitä nolona?
Kyllä mun mies tykkää matkustaa kunhan ei oo mikään pakettimatka turistihotellissa. Tykkää etsiä uusia kohteita, ollaan oltu mm Skotlannissa vaeltamassa, Lofooteilla melomassa, moottoripyörilöä Via Baltica, usein viikonloppureissulla jossain tuntemattomammassa Euroopan kaupungissa. Tosi mukavaa kun mies ilmoittaa vaan pakkaa vaelluskamat/bikinit/farkut ja kaikki on valmiiksi suunniteltu. Matkat, majoitukset, ohjelmaa suunniteltu ja jos ei huvita se ohjelma, keksitään jotain muuta
Ja sinä joka nillitit lentämisestä: haista paska. Minä lennän ihan just niin usein kuin huvittaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska matkoilla pitää osata käyttäytyä ja joutuu epämukavuusalueelle, kun tulee eteen niin paljon uusia ja outoja tilanteita. On paljon mukavampaa röhnöttää kaljatölkin kanssa mökin terassilla p-verkkareissa.
E. Limonadien juonti.
F. Jokin muu. Mikä.
A. Bussissa haisee pahalle, on huonot penkit ja on ahdasta. Joku siellä bussissa alkaa smaltalkkaamaan ja kyselemään henkilökohtaisia, kuten: "Mistäpäin sinä olet kotoisin?" tai "Oletko uskossa?"
B. Vierasta vettä. Ei pysty.
C. Menee hiekkaa varpaisiin.
D. Ei ole mitään ostettavaa. Noloa lähteä pois tyhjin käsin. Mitä pitää sanoa, jos ei osta mitään?
E. En pidä limonasien mausta.
F. Lentokoneella matkustaminen, lentokentillä odottelu, matkatavaroiden purkaminen kotiin paluun jälkeen, liikaa vieraita ihmisiä ympärillä, pakko olla sosiaalinen vaikka ei jaksaisi ...
Olen mies ja matkustellut lähemmäs 100 maassa. Vaikka maiden laskeminen ei yleensä idea olekaan. Viimeinen asia olisi kuitenkin ottaa nainen reissulle riippakiveksi.
Josko se miehen oma reissausmuoto ei ole löytynyt tai mahdollinen. T vaimo, 2,5 kk kalareissussa Norjassa :)
On niin työlästä ja vaikeaa lähteä. Lentokoneessa ei mahdu istumaan pitkä ja paksu mies
Turistirysissä on tylsää ja epäaitoa.
No siis minkä takia sitä ottas eukon mukaan Pattayalle?ei sitä nyt niin pihi voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E. Limonadien juonti.
F. Jokin muu. Mikä.
A. Bussissa haisee pahalle, on huonot penkit ja on ahdasta. Joku siellä bussissa alkaa smaltalkkaamaan ja kyselemään henkilökohtaisia, kuten: "Mistäpäin sinä olet kotoisin?" tai "Oletko uskossa?"
B. Vierasta vettä. Ei pysty.
C. Menee hiekkaa varpaisiin.
D. Ei ole mitään ostettavaa. Noloa lähteä pois tyhjin käsin. Mitä pitää sanoa, jos ei osta mitään?
E. En pidä limonasien mausta.
F. Lentokoneella matkustaminen, lentokentillä odottelu, matkatavaroiden purkaminen kotiin paluun jälkeen, liikaa vieraita ihmisiä ympärillä, pakko olla sosiaalinen vaikka ei jaksaisi ...
Puhumattakaan luteista ja torakoista matkamuistoina.
Aikoinaan matkustelin ja huomasin, että en saa siitä mitään nautintoa,joten lopetin ja säästin rahat luxusmökkiin, jossa viihdyn ja uin puhtaassa erämaajärvessä.
Terassilla valkaria nautiskelen🤓
Koska en pidä ihmismassoista. Ei kiinnosta lentää etelään missä on enemmän väkeä kuin Helsingissä pahimpana turistikautena. Ei kiinnosta kuvata itseäni someen kun istun jossain kahvilassa ulkomailla. Jännä kun nykypäivänä ei saisi olla muista erilainen.
Reissaaminen on sellaista tyhmien touhua.
Ulkomaan matkustelu on jo koettu,yliarvostettua.
Mökille puuhastelemaan omaan rauhaan, verkot vesille sekä kalaa savustuspönttöön ja rantasauna lämpenemään sekä tuijottelua järvelle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päinvastoin. Mies on matkustellut paljon ja minä taas pidän sitä vaivalloisena.
Mies matkustelee edelleen tyttären ja hänen lastensa kanssa. Itse jumitan kotonani eikä minua saa täältä pois.Koskaan en ole ollut edes lentokoneessa. Ei vaan kiinnosta.
- n66v -
jos reissuun pääsisi ilman vaimoa niin miesten matkustelu kyllä kasvaisi merkittävästi
Koska olen valaistunut,se ILMASTONMUUTOS.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies tai minä ei pidetä matkustelusta, koska meillä on jo täydellinen elämä ja arki, josta emme kaipaa lomaa. Miksi pitäisi paeta todellisuutta johonkin jatkuvaan matkakuumeeseen, kun voi tehdä siitä tavallisesta arjesta itselleen hyvää.
Paeta todellisuutta? Todellisuus se on myös tuolla ulkona. Sehän vain laajentaa käsitystäsi todellisuudesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä päinvastoin. Mies on matkustellut paljon ja minä taas pidän sitä vaivalloisena.
Mies matkustelee edelleen tyttären ja hänen lastensa kanssa. Itse jumitan kotonani eikä minua saa täältä pois.Koskaan en ole ollut edes lentokoneessa. Ei vaan kiinnosta.
- n66v -jos reissuun pääsisi ilman vaimoa niin miesten matkustelu kyllä kasvaisi merkittävästi
Mikei pääsisi? Senkun menee.
Koska naiset ovat kontrolloivia ja uhriutuvat asiasta. Ja luottamus kärsii naisella. Ei ole sen väärti.
Minä voin reissata sun miehes kanssa