Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni mies ei pidä matkustelusta?

Vierailija
17.08.2023 |

Itselle se on elämän suola. Nytkin juuri tilasin etelään syysreissun.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies 51v vuodessa lomailen 2-3 kertaa kesäisin Välimerellä ja talvisin sitten kauempana. Aina pitänyt matkustamisesta. Reissuja kertynyt noin 70. Rodos on suosikki ja sinne on aina mukava palata. Syksyisin välillä kaupunkiloma mukava tehdä.

Vierailija
62/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, viestini katosi. Tulin vain sanomaan, että minun elämässäni ne ovat olleet juuri miehet, joilla on aina pakko olla vähintäänkin suunnittelun alla joku matka. Tylsistyvät tavalliseen arkeen. Parisuhteissa hankalaa, kun minua ei saa reissuun kirveelläkään ja jostakin syystä miehet haluaisivat matkustella pariskuntana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jää vähemmän rahaa sijoituksiin.

Vierailija
64/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska matkoilla pitää osata käyttäytyä ja joutuu epämukavuusalueelle, kun tulee eteen niin paljon uusia ja outoja tilanteita. On paljon mukavampaa röhnöttää kaljatölkin kanssa mökin terassilla p-verkkareissa.

No, onneksi ei koske ihan kaikkia miehiä.

Mikä on outo ja uusi tilanne?

A. Turistibussissa maisemien tuijottaminen.

B. Veteen kastautuminen rannalla.

C. Kesätuulessa rantakadulla kävely? Ravintola.

D. Pikkuputiikissa asiointi.

E. Limonadien juonti.

F. Jokin muu. Mikä.

G. Suuri vitutus, kun pitää lähteä johonkin vaikka saisi olla kotona

Nyt osui ja upposi. Viimeinkin olen löytänyt kodin, jossa oikeasti viihdyn, joten pitää olla hyvä syy, jotta mihinkään lähden.

t. N54

Niinpä. Pahinta on sukulaisten juhlat. Nyt olen jo siinä iässä, että kavereilla ei ole hääjuhlia.

Niissäkin tuli oltua ja tottakai kunnioitin kutsua heidän juhliinsa.

~ mummo ~

Vierailija
65/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään matkustaa ja ihan perheenkin kanssa M43

Vierailija
66/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi ainakin yksi ulkomaan perheloma - mies

Vierailija
67/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies kirjoitti:

Sinkkumies 51v vuodessa lomailen 2-3 kertaa kesäisin Välimerellä ja talvisin sitten kauempana. Aina pitänyt matkustamisesta. Reissuja kertynyt noin 70. Rodos on suosikki ja sinne on aina mukava palata. Syksyisin välillä kaupunkiloma mukava tehdä.

Ok. Itselleni on selvää säästöä, kun tykkään suurimmaksi osaksi Suomen ilmastosta. Ei tarvitse matkustella. Satunnaiset hellepäivät eivät ole mieleeni.

Vierailija
68/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mieluummin lomalla rentoutuisin ja olisin kotona tekemättä mitään.

Lomareissut ovat monesti työleirejä. Koko ajan pitää olla tekemässä jotain, jottei loma valuisi hukkaan.

Vierailija
69/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääköhän kohteidenne teidän perhesirkuksenne katselemista? Ehkä se raha on kuitenkin tarpeen.

Vierailija
70/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkääköhän kohteidenne teidän perhesirkuksenne katselemista? Ehkä se raha on kuitenkin tarpeen.

Opettele kirjoittamaan oikeilla sijamuodoilla.

Vierailija
71/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nainen pääsee matkoille avartamaan maailmaa ja samalla saa täysihoidon ja nautinnon mieheltä, niin sehän se on pääasia. En niin laadutonta naista ottaisi ikinä rinnalle

Vierailija
72/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään matkustelusta, jos saan matkustaa yksin tai kavereiden kanssa eikä tarvitse vaimoa ja perhettä ottaa riesaksi. Kaljaa, naisia, tissejä vapaana kaikista perhevastuista.

Vierailija
73/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä Tinder-teksteihin? Olisihan se kiva joskus matkustaa jos siihen rahaa on. Nyt persaukisena ei uskalla tykätä naisista jotka ovat sen profiiliin laittaneet koska en olisi heille sopiva mies.

Vierailija
74/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska jää vähemmän rahaa sijoituksiin.

No mitä niillä loputtomilla sijoituksilla tekee. Kuolee kumminkin pois, ikinä ei tee mitään hauskaa ja poikeavaa, ei näe maailmaa, johon syntynyt. Sijoitan kyllä itsekin, mutta haluan kohtuudella nauttia elämästä.

Vierailija
75/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele kirjoittamaan oikeilla sijamuodoilla.

Meni nyt vähän väärin. Suomen kielen sijamuodot yleensä hallitsen. Opinninnäytteeni olen myös tehnyt. Nyt olen vaan kännissä.

Vierailija
76/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään hohdokasta matkustelussa, miksi pitää mennä ulkomaille?

Vierailija
77/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole minkäänlaista kiinnostusta matkusteluun. Omat päivittäiset tekemiset/harrastukset jäisi tauolle ja onhan matkustelu kallistakin, mieluummin käytän ne rahat vaikka noihin harrastuksiin. 

Vierailija
78/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä monista, mutta itseäni ei ole koskaan kiinnostanut. Olen kyllä käynyt etelässä ja muutamassa muussa maassa mutta lähteminen ja rahojen käyttäminen matkaan tuntuu niin tylsältä. Nähtävyyksiä on sinänsä kuva nähdä. Esim vapaudenpatsas olisi hieno nähdä ja vaikka omaha beach ranskassa :D mutta en halua käyttää rahaa niihin niin paljon. Rantalomailu ei kiinnosta yhtään. En pidä kuumasta enkä uimisesta.

Vierailija
79/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei muka tykkää? Pidän itsekin matkustelusta. Kaikkein mukavinta se on ilman avovaimoa. Silloin kun avovaimo on yhteisellä reissulla mukana, hän vain valittaa ja kiukuttelee ihan kaikesta koko ajan.

Mutta jos olen yksin reissussa tai lapsen kanssa ulkomailla, meillä menee tosi hyvin kun kumpikaan meistä ei valita ja kiukuttele. 

Eli kyllä suurin osa miehistä matkailusta tykkää, mutta seura ratkaisee. 

Vierailija
80/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kone tippuu alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan