Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni mies ei pidä matkustelusta?

Vierailija
17.08.2023 |

Itselle se on elämän suola. Nytkin juuri tilasin etelään syysreissun.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä niin päättelet?

Vierailija
2/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kyllä moni mies pitää sellaisista reissuista mihin voi lähteä kavereiden kanssa ja ohjelmaan kuuluu alkoholin nauttimista päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päinvastoin. Mies on matkustellut paljon ja minä taas pidän sitä vaivalloisena.

Mies matkustelee edelleen tyttären ja hänen lastensa kanssa. Itse jumitan kotonani eikä minua saa täältä pois.

Koskaan en ole ollut edes lentokoneessa. Ei vaan kiinnosta.

- n66v -

Vierailija
4/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi mies on innokas matkustaja ja monesti ehdottaa reissuja itsekin.

Vierailija
5/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle -mies- matkustelu on tapa elää.

Tänän vuoden lopussa olen ollut 8 viikkoa reissussa (7 ulkomailla ja 1 Suomessa).

Vierailija
6/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on materialisteja. Haluavat laittaa ne rahat tavaroihin joita voivat kosketella ja katsoa ja esitellä muille.

Vierailija
7/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää,muttei perheen kans.

Vierailija
8/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö yleistys aloituksessa. Minun mieheni haluaisi matkustella ja tykkää siitä, mutta minä en.

Minusta reissaaminen on työlästä ja stressaavaa ja lisäksi siihen käytetty raha on pois muusta. En osaa nukkua vieraalla tyynyllä vieraassa huoneessa, koen ylipäätään niin suurta epämukavuutta esim. lentokoneen vaihdosta ja odottelusta, että mieluummin ottaisin raippoja kuin lähtisin planeetan toiselle puolelle.

Vierailija
9/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä onko niin, että miehet ei niin tykkää matkustelusta. Joka tapauksessa lentomatkustamista pitää meidän jokaisen välttää. Törkeää itsekkyyttä lentää.

Vierailija
10/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päde kyllä meillä tai edes lähipiirissä. Sukupuoli ei taida olla matkustushalukkuudessa/haluttomuudessa se määrittävä tekijä.

Vierailija
11/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä epäilyttää ulkomaanmatkoilla turvallisuus. Mistä saa puhdasta ruokaa ja vettä, mitä jos joutuu ryöstön kohteeksi tai eksyy, mitä jos ajautuu ongelmiin virkavallan kanssa esim matkatavaroihin ujutetut huumenyssäkät jne. Ei oo kiva olla pulassa ulkomailla. Pitäisi näköjään minun suosia suomalaisten jo asuttamia paikkoja kuten kanarian saaret.

Vierailija
12/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska reissaaminen on ylirasittavaa ja vanhanaikaista.

Vierailija
13/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska reissaaminen on ylirasittavaa ja vanhanaikaista.

Nimenomaan raskasta ja rasittavaa.

Vierailija
14/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on rasittavaa. Rentouttavampaa on lukea kotona hyvää kirjaa.

Vierailija
15/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset eroavat toisistaan niin rahan käytön, säästämisen ja yleisesti kuluttamisen suhteen kuin myös matkustamisen motiivien suhteen. Aloituksen "matkustelu on elämän suola" kuvaa hyvin naisia. Matkustelu itsessään on heille merkityksellistä kuluttamista. Miehille matkustelu itsessään ei ole se juttu, vaan matkalta pitää saada jokin yksi, iso nautinnollinen juttu. Ehkä jokin tietty, erityinen kohde. Muu osa matkustelua on vain välttämätön osa tuohon yhteen isoon juttuun pääsemiseksi.

Vierailija
16/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin yliopistoporukan kanssa Tallinnassa. Tulomatkalla aloin jo muistuttamaan passikuvaani. Ei ikinä enää. Mihinkään.

- n66v -

Vierailija
17/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lähteä ap:n mukaan jos maksat matkan. Oma taloudellinen tilanne on nyt huono.

Vierailija
18/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tarvitse matkustelua rentoutuakseni. Kallista ja enimmäkseen pelkkää keskiluokkaista statusrunkkailua koko touhu.

Vierailija
19/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tai minä ei pidetä matkustelusta, koska meillä on jo täydellinen elämä ja arki, josta emme kaipaa lomaa. Miksi pitäisi paeta todellisuutta johonkin jatkuvaan matkakuumeeseen, kun voi tehdä siitä tavallisesta arjesta itselleen hyvää.

Vierailija
20/99 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä onko niin, että miehet ei niin tykkää matkustelusta. Joka tapauksessa lentomatkustamista pitää meidän jokaisen välttää. Törkeää itsekkyyttä lentää.

Eipä kiinnosta ulinasi.

Lennän entiseen malliin ja nautin siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän