Finnair huonontaa kantis etuja vuoden alusta.
Ovat jo keskittyneet myymään halpista premiumin hinnalla. Hienoilla sanoilla taas perustellaan heikennyksiä. Mitä mieltä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnair on heikentänyt korkeampien kanta-asiakkuustasojen palveluja jo niin paljon viime vuosina että nyt jo viimein kannattaa vaihtaa käyttämänsä lentoyhtiö esim. SASsiin.
Siinäpä onkin oiva neuvo. 🤦🏼 Miksei saman tien Emiratesiin tai American Airlinesiin? Olishan se prameaa lentää Emiratesin ykkösluokassa Helsingistä Ouluun.
Joku ei ymmärrä miten kilpailu lentoliikenteessä toimii.
Lennä toki skutsiböndelle millä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnair on heikentänyt korkeampien kanta-asiakkuustasojen palveluja jo niin paljon viime vuosina että nyt jo viimein kannattaa vaihtaa käyttämänsä lentoyhtiö esim. SASsiin.
Siinäpä onkin oiva neuvo. 🤦🏼 Miksei saman tien Emiratesiin tai American Airlinesiin? Olishan se prameaa lentää Emiratesin ykkösluokassa Helsingistä Ouluun.
Joku ei ymmärrä miten kilpailu lentoliikenteessä toimii.
Finnairin mielestä kilpailu toimii silleen että nostetaan hintoja ja vaaditaan tukiaisia valtiolta. Ilman Finnairia matkalippujen hinnat laskisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luon Avioksista enkä tajunnut.
Muka mikään ei taas huonone.
Typerä nimi ja sitä paitsi pitäisi kirjoittaa pienellä, jos on joku yksikkö.
Mökellyksestäsi ei meinaa saada mitään selvää. Oletko juovuksissa?
Minä ymmärsin varsin hyvin, vaikkakin tekstissä oli pieni lapsus.
Mutta sinä taidat olla niitä epämiellyttäviä Finnairin lentoemäntiä, jotka päättävät kunkin lennon alussa, kenet ottaisi kiusattavaksesi. Niin, huomaat, että tuo "huvinne" ei ole mikään salaisuus.
Finnair on hävyttömän huono lentoyhtiö mitä tulee palveluun ja jo sen vuoksi olen siirtynyt käyttämään muiden lentoyhtiöiden lentotarjontaa.
Suurimman osan lentävästä henkilökunnasta voisi vaihtaa, jotta henkilökunnan myrkyllisyydestä pääsisi eroon.
Vierailija kirjoitti:
Näihin ketjuihin tulee pätemään ihmisiä jotka lentävät ehkä kerran pari vuodessa 😂
Jep. Nämä torspot eivät tunnu ymmärtävän aiheesta yhtään mitään, kun oma kokemus rajoittuu ilmeisesti johonkin lomalentelyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luon Avioksista enkä tajunnut.
Muka mikään ei taas huonone.
Typerä nimi ja sitä paitsi pitäisi kirjoittaa pienellä, jos on joku yksikkö.
Mökellyksestäsi ei meinaa saada mitään selvää. Oletko juovuksissa?
Minä ymmärsin varsin hyvin, vaikkakin tekstissä oli pieni lapsus.
Mutta sinä taidat olla niitä epämiellyttäviä Finnairin lentoemäntiä, jotka päättävät kunkin lennon alussa, kenet ottaisi kiusattavaksesi. Niin, huomaat, että tuo "huvinne" ei ole mikään salaisuus.
Finnair on hävyttömän huono lentoyhtiö mitä tulee palveluun ja jo sen vuoksi olen siirtynyt käyttämään muiden lentoyhtiöiden lentotarjontaa.
Suurimman osan lentävästä henkilökunnasta voisi vaihtaa, jotta henkilökunnan myrkyllisyydestä pääsisi eroon.
Olipa hieno analyysi sinulta. Vai että lentoemäntä. 😂 Olen 45-vuotias mies joka on lentänyt työn vuoksi kultakortin verran joka vuosi ympäri maailmaa viimeisen 20 vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Voi eiiii kun ette pääse enää halvalla lomalle. Se ei ole teidän oikeus. Tietysti nykyajan hedonisteille vaikeaa
Juu, lentokoneellahan matkustetaan vain ja ainoastaan lomalle Mallorcalle ryyppäämään. 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Valtio voisi lopettaa Finnairin tekohengittämisen.
Rynair kuskaisi porukkaa 200€ lipuilla täältä Kreikkaan.
200 euroa Kreikan-lennoista ei ole mitenkään edullista.
Itse olen Finnairille keskittämällä juuri ja juuri pysynyt Silver-tasolla. Lyhyitä lentoja kotimaassa ja pohjoismaissa lähinnä.
Tuon uutisen mukaan minulla ei ole jatkossa mahdollisuutta pysyä Silver-tasolla, koska lentojen lukumäärää ei enää merkitse mitään.
Siispä minun ei kannata keskittää Finnairilla, vaan ostan jatkossa SAS:lta, Norwegianilta jne.
Tätä Finnair siis halusi?
Ärhäkkä Finnair-botti osallistuu keskusteluun 😀