Finnair huonontaa kantis etuja vuoden alusta.
Ovat jo keskittyneet myymään halpista premiumin hinnalla. Hienoilla sanoilla taas perustellaan heikennyksiä. Mitä mieltä?
Kommentit (29)
Hintoja osaavat kyllä nostaa kokoajan. Äänestän kengilläni.
Finnair Plus pisteet muutetaan Avioksiksi suhdeluvulla 3:2 ja blablablaa. Yhtäkaikki lennoista ei hyötyä vain rahamäärä ratkaisee.
Finnair on heikentänyt korkeampien kanta-asiakkuustasojen palveluja jo niin paljon viime vuosina että nyt jo viimein kannattaa vaihtaa käyttämänsä lentoyhtiö esim. SASsiin.
Huononsi kertaalleen jo nyt kesällä... ainakin pistelentojen hinnat nousi aika reippaalla kädellä
Finnair hyötyy siitä kun Norwegian joutui ahdinkoon ja supistamaan reittejään ja kalustoaan. Vähemmän kilpailua -> kovemmat hinnat ja paskempi palvelu. Vaarallinen ja mukahelppo strategia.
Luon Avioksista enkä tajunnut.
Muka mikään ei taas huonone.
Typerä nimi ja sitä paitsi pitäisi kirjoittaa pienellä, jos on joku yksikkö.
Vierailija kirjoitti:
Mökellyksestäsi ei meinaa saada mitään selvää. Oletko juovuksissa?
Vierailija kirjoitti:
Finnair on heikentänyt korkeampien kanta-asiakkuustasojen palveluja jo niin paljon viime vuosina että nyt jo viimein kannattaa vaihtaa käyttämänsä lentoyhtiö esim. SASsiin.
Sääli, että SAS on epäluotettavampi omien kokemusteni mukaan ja sillä on ollut enemmän onnettomuuksia. Vähän mutta silti.
Voi eiiii kun ette pääse enää halvalla lomalle. Se ei ole teidän oikeus. Tietysti nykyajan hedonisteille vaikeaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökellyksestäsi ei meinaa saada mitään selvää. Oletko juovuksissa?
Jos et yhden kirjoitusvirheen takia ymmärrä kolmea virkettä, vika on sinun päässäsi
Valtio voisi lopettaa Finnairin tekohengittämisen.
Rynair kuskaisi porukkaa 200€ lipuilla täältä Kreikkaan.
Olisivat laittaneet nimeksi "anjovispisteet", premiumasiakas saa ilmaisen muna-anjovis voileivän lennolla, juomat veloitetaan erikseen. Ihan saa Finski pitää anjoviksensa, minä lennän Lufthansalla.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan pilkunnu55intaasi mutta meilissä ovat moneen kertaan kirjoittaneet sen isolla niin että itke niille!
Vierailija kirjoitti:
Olisivat laittaneet nimeksi "anjovispisteet", premiumasiakas saa ilmaisen muna-anjovis voileivän lennolla, juomat veloitetaan erikseen. Ihan saa Finski pitää anjoviksensa, minä lennän Lufthansalla.
Air France on myös hyvä, samoin KLM. Eivät toki aina valittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä air balticilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostan pilkunnu55intaasi mutta meilissä ovat moneen kertaan kirjoittaneet sen isolla niin että itke niille!
Niillekin.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä onkin oiva neuvo. 🤦🏼 Miksei saman tien Emiratesiin tai American Airlinesiin? Olishan se prameaa lentää Emiratesin ykkösluokassa Helsingistä Ouluun.
Joku ei ymmärrä miten kilpailu lentoliikenteessä toimii.
Näihin ketjuihin tulee pätemään ihmisiä jotka lentävät ehkä kerran pari vuodessa 😂
Se on heidan oikeutensa. Asiakas paattaa sitten itse ostaako palvelun sielta vai muualta.