Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaismiehet vastustaa ulkomaalaisia koska jäävät vertailussa aina kakkoseksi

Vierailija
17.08.2023 |

Mitä suomalaismies voisi tarjota enemmän kuin ulkomaalainen?

Pensa-volvo ja mummolta peritty mökki, jossa isoisän Terhi perämoottorilla, onhan se jotain.

Kommentit (174)

Vierailija
21/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomi mies ei kelpaa, niin silloin on helpoin tapa muuttaa niin kauas, että löytyy unelmien prinssi ja pysyä siellä maassa.

Löytäähän ulkomaisia miehiä Suomestakin. Ei tarvitse mihinkään lähteä.

Aijaa, tyhjätaskuja rikollisia, mutta ole hyvä.

Omani on ihan keskituloinen yrittäjä, mutta kiitos.

Vierailija
22/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomi mies ei kelpaa, niin silloin on helpoin tapa muuttaa niin kauas, että löytyy unelmien prinssi ja pysyä siellä maassa.

Kongolaisilla on pitemmät. Vai oliko niilläkään kaikkein pisimmät?

Mutta suomi-mies jää kakkoseksi, se on totta.

Niin kul lin pituus on ratkaiseva tekijä, huoh miten alas voi ihminen mennä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju kertoo kaiken tarvittavan suomalaisesta miehestä.

Ei kaikkea ole kerrottu. Odotetaan jännityksellä.

Vierailija
24/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismiehiä ei kiinnosta oikein suuntaan taikka toiseen. Sen sijaan tästä maasta ei löydy yhtäkään sellaista ihmistä joka kokisi niin silmitöntä vihaa kuin suomalaismiehen kanssa naimisissa oleva ulkomaalainen nainen.

Kovasti naiset tykkää haukkua suomalaisia miehiä, mutta se kiusa, syrjiminen ja avoin halveksunta mitä ulkomainen suomalaisen miehen kanssa seurusteleva nainen osakseen saa suomalaisnaisilta on maailmanlaajuisesti vertaansa vailla. "Ne vie meidän miehet."

😂😅

Vierailija
25/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kul lin pituus on ratkaiseva tekijä, huoh miten alas voi ihminen mennä

Kuka sellaisesta on puhunut?

Vierailija
26/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju kertoo kaiken tarvittavan suomalaisesta miehestä.

Mitä ketju kertoo? Valaisetko hiukan, kun olen Suomalainen ja mies.

Vierailija
27/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Suomalainen mies ei osaa perustaa kunnon katujengejä, ei osaa kaksi tai kolmisnaimista, kunniam*rhia ja muuta ulkomailla kehittyneitä asioita.

Puukkojunkkarit, skinit, moottoripyöräjengit, kakkosperheet (esim. Halla-aho), perhesurmat ei olleet sulle ennestään tuttuja? Minkäs kiven alla teikäläinen elelee?

Kuvitteletko itse olevasi joku helmi?

Puhuinko itsestäni mitään? En. Olen ihan tavallinen työssäkäyvä perheenäiti enkä edes vapailla markkinoilla.

Olet huonossa seurassa.

Vierailija
28/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Kongolainen keskimittanen 18 cm mulkku mutta ympärysmitta on Suomalaisen keskimitan verran 16 cm.

Parhaat puolet molemmista maista.

Vierailija
29/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaisi. Ulkomaalaisella miehelläni on akateeminen loppututkinto, omistusasunto Helsingissä ja satoja tuhansia sijoituksessa. 

"Arajärven kuva"

Vierailija
30/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismiehiä ei kiinnosta oikein suuntaan taikka toiseen. Sen sijaan tästä maasta ei löydy yhtäkään sellaista ihmistä joka kokisi niin silmitöntä vihaa kuin suomalaismiehen kanssa naimisissa oleva ulkomaalainen nainen.

Kovasti naiset tykkää haukkua suomalaisia miehiä, mutta se kiusa, syrjiminen ja avoin halveksunta mitä ulkomainen suomalaisen miehen kanssa seurusteleva nainen osakseen saa suomalaisnaisilta on maailmanlaajuisesti vertaansa vailla. "Ne vie meidän miehet."

Tuo on totta, jotenkin tuntuu että mustasukkaisuus vaivaa molemminpuolin, joten ehkä olisi paras ratkaisu, että Suomi naiset ja miehet olisi pareja keskenään, vai mitä ootte mieltä?

Vierailija
31/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jää kyllä suomalaiset naisetkin kakkoseksi elleivät kolmoseksi missä tahansa vertailussa. Mutta aivan erityisesti ulkonäössä ja luonteessa.

Anteliaisuudessa Suomi-naiset ovat maailman 1.

Vierailija
32/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä osaa ilta/yö-aikana repia irti kuparikattoja ja -putkia. Suomalainen ei pysty, on laiska mies..

Juuri näin. Suomalainen mies ei osaa perustaa kunnon katujengejä, ei osaa kaksi tai kolmisnaimista, kunniam*rhia ja muita ulkomailla kehittyneitä asioita.

Vierailija
33/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Kongolainen keskimittanen 18 cm mulkku mutta ympärysmitta on Suomalaisen keskimitan verran 16 cm.

Parhaat puolet molemmista maista.

Vau, onnea sulle.

Vierailija
34/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Miehetkin vois muuttaa Venäjälle ja Thaikkulaan sen naisensa perässä.

Vierailija
35/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi aika-ajoin ryöpsähtää mies/naisviha palstalla.

Vierailija
36/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu naapurina Ahmetti. Ollaan ihan samanlaisia. Paitti että Ahmetti asuu 23 m2 yksiössään vuokralla ja mulla on 78 m2 oma kolmio. Ja että ahmetti menee kävellen moskeijalle ja minä Volvolla kirkolle. Viikonloppuna Ahmetti menee kaverinsa luokse KebabPizzeriaan istuskelemaan ja minä kaverin kanssa veneellä saarimökille kalaan. Se ero meissä on ettei Ahmetin tarvitse käydä töissä. Vaan en minäkään enää töissä rahan takia käy.

Vierailija
37/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään modet hyväksyy miesvihan täällä. Keskustelu pysyy ja vain naisia kritisoivat kirjoitukset häviää. Kirjoitanpa uudestaan;

Suominaiset huonoja äitejä. Maailman huonoimpia. Miksi valita suominainen, kun mikä tahansa muu on parempaa äitimateriaalia. Suomalaisten äitien sietää kaikkiem joutua lasun asiakkaaksi mahdollisimman nopeasti.

Eikö sulla ole äitiä vai miksi sellaista haet?

Vierailija
38/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Vie aikansa ja kukaan ei enään välitä suomalaisten naisten ulkomaalaisista miehistä. Käy aivan samoin kuin ruotsissa, jossa miehillä on jo iso määrä ulkomaalaisia vaimoja. Monet sieltä aasiasta lähtöisin.

Vierailija
39/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Miehetkin vois muuttaa Venäjälle ja Thaikkulaan sen naisensa perässä.

Ei tarvitse, täällä Suomessa on ihania naisia, erittäin tyytyväinen olen minä.

Vierailija
40/174 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jää kyllä suomalaiset naisetkin kakkoseksi elleivät kolmoseksi missä tahansa vertailussa. Mutta aivan erityisesti ulkonäössä ja luonteessa.

Anteliaisuudessa Suomi-naiset ovat maailman 1.

Miksi miehet sitten itkee seksinpuutetta ja yksinäisyyttä?