Miten otetaan fiksusti ja loukkaamatta puheeksi erektiolääkkeet?
Tuore suhde, eikä hommista meinaa tulla mitään. Miehellä ikää 55v.
Otanko puheeksi kun tilanne on päällä, ennen, jäljeen, miten?? Uusi asia mulle, auttakaa!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei seiso vaikka haluaakin naista, niin vika on miehessä.
Jos mies ei HALUA niin silloinei toki seiso. So simpple is that.
Jos seisoo hoikan kanssa, mutta pullukan kanssa ei. Tai toisinpäin.
Eihän silloin ole vehkeissä mitään vikaa.
Eihän se noin mene. Jos haluaa pullukkaa niin haluaa ja nousee jos noutakseen. Jos haluaa hoikkaa niin sama homma. Muta jos HALUSTA huolimatta ei nouse, on silloin erektiohäiriö, vaikka mitenpäin asiaa kääntelis. Se halu on se asia, ei mikään muu.
Jatka vaan viisasteluasi.
Hyvähän se on että täällä on tietoa, taitoa ja käytännön kokemusta näissä nussimiseen ja panemiseen liittyvissä asioissa.
Kysyjiltä sitä emme oleta.
M48, guru
Ei sitä tarvitse minnekkään urologille mennä, eikä sitä kullia näyttää. Ihan terkkarin lekuri voi ne määrätä, niin munkin miehelle, ja sai peräti kerralla 5vuodeksi jokapäivälle. Puolikas tai pienempi annos riittää, ja ei siihen tarvitse kauheesti aikaa tarvi varata, siis että toimii.
Mutta ilman halua ei toimi!
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvitse minnekkään urologille mennä, eikä sitä kullia näyttää. Ihan terkkarin lekuri voi ne määrätä, niin munkin miehelle, ja sai peräti kerralla 5vuodeksi jokapäivälle. Puolikas tai pienempi annos riittää, ja ei siihen tarvitse kauheesti aikaa tarvi varata, siis että toimii.
Mutta ilman halua ei toimi!
Eihän sitä tietenkään tartte. Ei edes terkkarille vaan hankkii tabut jostain netistä. Sitäpaitsi yks serkkupojan kaveri sai kanssa apua kun kävi vieraissa, tässä mitään ammattilaisia tartte!
Tai sitten tarttuu härkää sarvista, selvittää juurisyyt ja toimii kuten itsestään vastuullinen ihminen toimii.
Mutku kato hei, se on niin noloo!
Niinhän se on että suomalaisen miehen avoin seksipuhe liittyy kahvihuoneen seinällä roikkuvan tyttökalenterin jalkoväliin.
Kannattaisi puhua myös siitä omastaan.
M48
Vierailija kirjoitti:
Joko miehellä on alkanut toimia?
Mitään miestä ei ole.
Tämä mamma keksii valheitaan.
Iästä riippumatta miehellä voi olla suorituspaineita tai väsymystä jolloin erektio ei vaan synny tai pysy. Miehetkin on eläviä olentoja eikä panokoneita. Kannattaisiko kokeilla joskus unohtaa yhdynnän tavoittelu hetkeksi kokonaan ja keskittyä muuhun läheisyyteen ja hellyyteen? Kun korvien välissä paine helpottaa ja mies huomaa olevansa kumppanille riittävä ja tärkeä ihan ihmisenäkin eikä pelkkänä peniksenkantotelineenä niin saattaa se mieskuntokin siitä itsetunnon lujittuessa kohentua ihan itsestään.
Ei se itsestään parane! Muutaman epäonnistumisen jäleenhän se kierre vaan syvenee.pelkää valmiiksi seuraava kertaa jo valmiiksi.
Kun saa sen pillerin lähettyville, se helpottaa heti!
Kukapa ei sanoisi miehelleen että hae apua, se on vielä helppoakin, näin meillä ja kaikki toimii upeasti taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko miehellä on alkanut toimia?
Mitään miestä ei ole.
Tämä mamma keksii valheitaan.
Miksi olisi trolli? Minäkin olen ollut samassa tilanteessa, ja sanoinkin miehelle ja sehän loukkaantui ja kantaa vihaa siitä vieläkin.
Minä lähdin kun mies syytti minua siitä ettei hänellä seiso.
Sain sildenafiilit ja kylläpä hyvin toimii! Olen 56v ja ongelmia on ollut muutaman vuoden. Mutta nyt on iso ja kova kuin kaksikymppisellä.
Vierailija kirjoitti:
Sain sildenafiilit ja kylläpä hyvin toimii! Olen 56v ja ongelmia on ollut muutaman vuoden. Mutta nyt on iso ja kova kuin kaksikymppisellä.
Miksi tuon ikäinen tarvitsee jo pillereitä?
Jatka vaan viisasteluasi.