Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ketsupin tilalle spagetin, makaronin tai pastan päälle?

Vierailija
17.08.2023 |

Sellaista jossa ei ole paljoa mausteita tai ei juuri ollenkaan joka ei aiheuta närästystä. Onko mitään majoneeseja tai vastaavia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikasta meijerivoita.

Vierailija
22/31 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aïolia käytän itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihka mitä vaan, ellet sit oo kaikki allerkinen.

jos vielä onqelma, niin käy ostaa köysi.

Jäikö sulla koulut kesken kun et osaa edes kirjoittaa?

Vierailija
24/31 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagetti uunilenkin lisukkeena kuulostaa erikoiselta. Meillä pastaruoat ovat nimenomaan pastaruokia. Uunilenkin lisukkeena syödään salaattia ja/tai raasteita.

Vierailija
25/31 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli siitä että en voi syödä tomaattia, ketsuppia ja vahvoja mausteita kun ne närästävät niin mikä sopii ketsupin tilalle ettei sitä spagettia tarvi kuivana syödä?

-ap

Majoneesi se vasta närästääkin. Itse mieluummin laitan ketsuppia vaikka vähän närästäisikin. Kokeile maustettua ranskankermaa, voisi olla ihan hyvä vaihtoehto.

T kokemuksen rintaääni

Vierailija
26/31 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aïolia käytän itse.

Sekin on majoneesia, joka on oikeaa närästysvaivaa potevalle täyttä myrkkyä.

Vierailija
27/31 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pestoa kaupan purkista.

Niissä on mausteita jotka närästää, kyse oli sellaisesta tuotteesta jotka ei närästä.

Se on hieman vaikea tietää, mikä juuri sinua närästää. Onko se rasva, suola, mausteet, etikka, sokeri? Kurkku? Tomaatti? Närästääkö kaikki rasvat samalla tavalla? Entäpä maitotuotteet? Närästääkö ruisleipä, entä vehnäleipä? Entä kauraleipä?

Närästääkö majoneesi, jos ei, käytä sitä. Jos närästää, niin sitten täytyy keksiä jotain muuta.

Vierailija
28/31 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko hoitaa se närästys kuntoon?

Vierailija
29/31 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko hoitaa se närästys kuntoon?

Närästystä ei hoideta muulla kuin ruokavalion muutoksella ja välttämällä niitä tuotteita jotka närästää.

Vierailija
30/31 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli siitä että en voi syödä tomaattia, ketsuppia ja vahvoja mausteita kun ne närästävät niin mikä sopii ketsupin tilalle ettei sitä spagettia tarvi kuivana syödä?

-ap

Majoneesi se vasta närästääkin. Itse mieluummin laitan ketsuppia vaikka vähän närästäisikin. Kokeile maustettua ranskankermaa, voisi olla ihan hyvä vaihtoehto.

T kokemuksen rintaääni

Ranskankermaa olen käyttänyt pizzoissa ketsupin tilalla.

-ap

Vierailija
31/31 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pestoa kaupan purkista.

Niissä on mausteita jotka närästää, kyse oli sellaisesta tuotteesta jotka ei närästä.

Se on hieman vaikea tietää, mikä juuri sinua närästää. Onko se rasva, suola, mausteet, etikka, sokeri? Kurkku? Tomaatti? Närästääkö kaikki rasvat samalla tavalla? Entäpä maitotuotteet? Närästääkö ruisleipä, entä vehnäleipä? Entä kauraleipä?

Närästääkö majoneesi, jos ei, käytä sitä. Jos närästää, niin sitten täytyy keksiä jotain muuta.

Majoneesissa käytetään öljyä ja joitain mausteita jotka voi närästää, en ole kokeillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan