Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka voi saada Visa Goldin?

Vierailija
17.08.2023 |

Kannattaako hakea jos tulot vain 38000 euroa vuodessa? En mistään löytönyt onko jotain tulo- tai varallisuusrajaa.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tähdätä Nordea Black kortin haltijaksi. Sen saadakseen pitää olla Nordea Private Bank asiakas, mikä taas edellyttää vähintään puolen miljoonan sijoitussalkkua.

Onneksi minulla on molemmat.

Huutonaurua. Ketä vi..... oikeesti kiinnostaa mikä kortti on?

Kultapieni, Blackissä on max 50k luottoraja. Kelpaisi varmaan sinullekin.

Onko luotto korotonta?

Vierailija
22/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin Nordean sivuilla on kuvattu periaatteet Visa Mastercard Goldin myöntämiselle. Ehkä tarkoitit jotain muuta.

Itselläni on OP platinum, ihan kivat edut mutta 50€/kk maksu, tosin matkustelen paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei noissa gold- korteissa ole enää mitään statusta. Pankit tarjoaa niitä melkein kenellä vaan saadakseen kuukausimaksuista voittoa.

Vierailija
24/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei noissa gold- korteissa ole enää mitään statusta. Pankit tarjoaa niitä melkein kenellä vaan saadakseen kuukausimaksuista voittoa.

Luottoyhtiö maksaa pankille myös paremman kertakorvauksen goldista, kuin peruskortista.

Vierailija
25/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin Nordean sivuilla on kuvattu periaatteet Visa Mastercard Goldin myöntämiselle. Ehkä tarkoitit jotain muuta.

Itselläni on OP platinum, ihan kivat edut mutta 50€/kk maksu, tosin matkustelen paljon.

Jos OPn sijoitussalkku on yli 200 000 niin Platinum tulee ilman kuukausimaksua.

Vierailija
26/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tähdätä Nordea Black kortin haltijaksi. Sen saadakseen pitää olla Nordea Private Bank asiakas, mikä taas edellyttää vähintään puolen miljoonan sijoitussalkkua.

No et sinä blackia tuolla private banking asiakkuudella saa vaan platinumin.

Black kortin saajiksi ei haeta vaan kutsutaan.

Vierailija
27/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Black on Nordean kortti joka siis tulee puolen miljoonan sijoitusvarallisuudella. Platinum on OPn kortti jonka saa joko rahalla tai sitten 200 000 sijoitussalkulla.

Vierailija
28/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Black on Nordean kortti joka siis tulee puolen miljoonan sijoitusvarallisuudella. Platinum on OPn kortti jonka saa joko rahalla tai sitten 200 000 sijoitussalkulla.

Ja Private Bankingin jälkeen tulee Wealth Management, mutta siihen vaaditaan jo vähintään 5 miljoonan salkku.

Vierailija
29/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menehän nyt sinne nordean sivulle ja katso itse.

Helppo inttää kun omassakin lompakossa on nordea platinum ja se tulee private banking jäsenyydestä johon pitää olla 0,5M sijoitus varallisuus. Nordea Black korttiin ei riitä edes minun rahat

Vierailija
30/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha onko tuolla muuttunut jokin

Vierailija
32/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean Goldin saa maksuttomana, kun ottaa sieltä asuntolainan. Minulla huimat 32k €.

Minulla ei k.o. pankissa ole mitään muuta palvelua; lyhennän lainaa kerran kuussa ja siirrän edellisenä päivänä rahat toisen pankin tililtä.

Nordea ei siis nettoa minusta muuta kuin lainan koron. Silti sain Visa Goldin.

Vierailija
33/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se on?

Vierailija
34/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo inttää kun omassakin lompakossa on nordea platinum ja se tulee private banking jäsenyydestä johon pitää olla 0,5M sijoitus varallisuus. Nordea Black korttiin ei riitä edes minun rahat

Sekoitat nähtävästi Nordean Premium asiakkuuden Private Banking:iin. Private raja on puoli miljoonaa ja Private asiakkaalle tulee Black. Nordea Platinumissa ei ole sijoitusrajaa, mutta siis tuossa Premium asiakkuudessa on 80 000 sijoitusvarallisuusraja.

Vierailija
35/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on täynnä miljonäärejä 🤣🤣😂😂

Vierailija
36/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Ketä se on?

Etkö Emma K osaa muuta kysyä kun aina vaan Tätä samaa??

Vierailija
37/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somput.

Eikun se olikin Kelagold.

Vierailija
38/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat nähtävästi Nordean Premium asiakkuuden Private Banking:iin. Private raja on puoli miljoonaa ja Private asiakkaalle tulee Black. Nordea Platinumissa ei ole sijoitusrajaa, mutta siis tuossa Premium asiakkuudessa on 80 000 sijoitusvarallisuusraja.

Lue nyt tuo linkki. Siellä kerrotaan private bankingista ja sen korteista

Vierailija
39/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina saada gold kortti. Kella antoi. Rahaa seinä....

Vierailija
40/96 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuka tahansa.

Ja Dansken kultamasterin matkavakuutus on tullut testattua. Ei korvaa mitään. Onneksi vaimolla oli oikea vakuutus ammattiliiton kautta.

Mulla sama kortti ja olen käyttänyt matkavakuutusta euroopan reisuilla. Kiinnostaisi tietää miksi sanot ettei korvaa mitään? Kadonnut matkatavara?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan