Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison haluttomuus vauvan jälkeen

Vierailija
17.08.2023 |

Heipätin hei

Minulla on kinkkinen tilanne. Meille syntyi vuosi sitten lapsi ja sitä ennen meillä oli seksiä noin kaksi kertaa viikossa mikä oli ihanaa. Nyt syntymän jälkeen meillä on ollut kaksi kertaa seksiä. Ymmärrän toki synnytyksen jälkeisen toipumisen ettei silloin voikkaan mitään harrastaa mutta mielestäni aikaa on kulunut ettei sen taakse voi mennä. Ymmärrän myös sen, että kokemus omasta kehosta ja siitä ettei ole ehkä hehkeimmillään imetysaikana voi latistaa seksihaluja, eikä siinäkään mitään jos ei halua niin ei halua, mutta se mikä minua painaa on se, että minun tilannetta ei ymmärretä (en siis tarkoita sitä että säälistä pitää antaa). Minusta tuntuu etten saa edes haluta seksiä tai jos sanon haluavani niin tilanne menee todella kiusalliseksi tai syntyy riita. Tämä on alkanut vaikuttaa myös minun muuhun käytökseen, minua ei enää kiinnosta tehdä aloitetta ja muutenkin koko tilanne on etäännyyttänyt minua puolisosta, koska haluan kovasti seksiä ja puoliso haluaa vain halailla, en jaksa enää vain halailla.

M30

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sanotaan, että miehen pitää vaan odottaa, että hormonit tasoittuu, että sitten alkaa taas nainen haluta. Täällä ollaan nyt odoteltu reilu pari vuotta, kauankohan vielä pitäisi odotella? Taisi olla vaan pelkkä juoni pyytää odottelemaan kärsivällisenä. Osallistun lapsen hoitoon niin paljon kuin mahdollista, huomioin, autan, yritän ymmärtää. Vaimo kohtelee kuin työkaveria (tai no niillekin on varmaan ystävällisempi). Ei tämä miltään parisuhteelta enää tunnu, onkohan parempi vain luovuttaa. Onhan niitä eroperheitä vaikka kuinka paljon, kannan kyllä vastuuni lapsen hoidossa, kävi miten kävi. Ei vaimokaan siinä siis mitään menetä, kun ei mua tarvi kuin kotitöihin ja seurakoiraksi.

Lusikat jakoon ja kohti parempaa elämää. Älä tuhlaa aikaasi tollasen kumppanin kanssa.

Vierailija
102/107 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sanotaan, että miehen pitää vaan odottaa, että hormonit tasoittuu, että sitten alkaa taas nainen haluta. Täällä ollaan nyt odoteltu reilu pari vuotta, kauankohan vielä pitäisi odotella? Taisi olla vaan pelkkä juoni pyytää odottelemaan kärsivällisenä. Osallistun lapsen hoitoon niin paljon kuin mahdollista, huomioin, autan, yritän ymmärtää. Vaimo kohtelee kuin työkaveria (tai no niillekin on varmaan ystävällisempi). Ei tämä miltään parisuhteelta enää tunnu, onkohan parempi vain luovuttaa. Onhan niitä eroperheitä vaikka kuinka paljon, kannan kyllä vastuuni lapsen hoidossa, kävi miten kävi. Ei vaimokaan siinä siis mitään menetä, kun ei mua tarvi kuin kotitöihin ja seurakoiraksi.

Ei se nainenkaan sinusta eroon hankkiudu, mikäli tilanne muistuttaa omaa liittoa. Jo täällä aiemmin kerrotulla kikalla sai meille vielä toisenkin lapsen, eli oli halukas vain sen aikaa, että tuli uudestaan raskaaksi. Kelpasin aviomieheksi ja isäksi, koska olenhan "uskottava" niissä rooleissa. Vaimo tykkäsi että tietyt kriteerit täyttyy, piti olla sosiaalisesti hyväksyttävä ja hänen piireihinsä sopiva saalis. Piirteet, jotka eivät häntä miellyttäneet, hän pyrki koulimaan pois. Salonkikelpoisuuteni ei kuitenkaan riittänyt siihen, että seksiä olisi saanut. Vaimolle riitti, että hän sai minkä halusi. Olisihan se kotileikki ollut kivempaa, jos ihanuus olisi jatkunut suljettujen ovien sisälläkin, varsinkin makkarin... Nyt on avioero loppusuoralla, onhan se ollut kova paikka tulevalle ex-vaimolle, kun kulissit sortuu. Eikä ollut helppo päätös itsellenikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainenkaan sinusta eroon hankkiudu, mikäli tilanne muistuttaa omaa liittoa. Jo täällä aiemmin kerrotulla kikalla sai meille vielä toisenkin lapsen, eli oli halukas vain sen aikaa,

Onnittelut kuitenkin oikeasta päätöksestä!

Vierailija
104/107 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali. Et varmastikaan ole tehnyt tarpeeksi, ja vaimosi on pettynyt sinuun. Halut loppui, kun näin lasten tulon jälkeen millainen vässykkä mies on. Seisoo vain tiellä tumput suorina, tai ei ymmärrä miten lasta hoidetaan oikein. En viitsi erotakaan, kun eihän tuota reppanaa kukaan huoli. Suhtaudun häneen kuin yhteen lapsista, niin yhteiselo sujuu edes jotenkin.

Vierailija
105/107 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valivali. Et varmastikaan ole tehnyt tarpeeksi, ja vaimosi on pettynyt sinuun. Halut loppui, kun näin lasten tulon jälkeen millainen vässykkä mies on. Seisoo vain tiellä tumput suorina, tai ei ymmärrä miten lasta hoidetaan oikein. En viitsi erotakaan, kun eihän tuota reppanaa kukaan huoli. Suhtaudun häneen kuin yhteen lapsista, niin yhteiselo sujuu edes jotenkin.

Eli kuulut niihin naisiin, jonka mielestä lapsi on tärkeämpi kuin lapsen isä. Taitaa olla valitettavan yleistä ja sitten ihmetellään miksi mies eroaa tai menee vieraisiin. Tottakai menee kun menetti puolison rakkauden ja jätettiin sivuraiteille. Onneksi oma vaimo muisti pitää minut ykkösenä ja sitä satoa korjataan edelleen kun lapset on lähteneet pesästä.

Vierailija
106/107 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro Pate vässyköistä ja mankelipillusta, jooko?

Vierailija
107/107 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo haluaa varmasti taas, kun on toisen lapsen aika.