Nelikymppinen nainen, mitä puet huomenna?
Ajattelin jos saisi ideoita. Pukeutuminen tuntuu vaikealta, mitä sitä oikein kannattaisi laittaa päällensä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä. Olen goottti joten sen tyylin vaatteilla mennään.
Minä myös. Koska on työpäivä ja asiakastapaaminen, niin sellainen corporate goth -tyyli on huomisen valinta. Musta kynähame ja lyhythihainen paita, jossa on kiva leikkaus ja hivenen ryöhelöiset hihat sekä kevyt neuletakki. Jalkaani laitan matalat mustat kangaskengät, koska pitää kävellä ulkona ja mukulakivillä. Nuorena olisin laittanut korkokengät, mutta tässä iässä säälin varpaitani.
Hellemekon kokoa XXXXL ja Crocksit jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Koska on työpäivä ja asiakastapaaminen, niin sellainen corporate goth -tyyli on huomisen valinta. Musta kynähame ja lyhythihainen paita, jossa on kiva leikkaus ja hivenen ryöhelöiset hihat sekä kevyt neuletakki. Jalkaani laitan matalat mustat kangaskengät, koska pitää kävellä ulkona ja mukulakivillä. Nuorena olisin laittanut korkokengät, mutta tässä iässä säälin varpaitani.
Onko vielä 50-60 v goottejakin?
Teini-ikä kestää nykyään pitkään.
Alasti olen koko päivän, kuten aina kun olen yksin.
Pitkä vekkihame, ja toppi, tai paita pienillä hihoilla.
Aion olla etätöissä, eli shortsit ja joku paita on melko varma valinta.
Työvaatteet, eli huomiokeltaiset pitkät housut ja samanvärisen paidan. Jalkaan turvakengät.
Tämmöiset shortsit... https://i.etsystatic.com/33862419/r/il/289246/3639913547/il_1588xN.3639…
Tämmöiseen asuun kun lähden stadin kulmille töihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sukulainen on n. 50 v goottityylinen, käyttää mm. korsetteja ja persoonallisia silmärajauksia ja pääasiassa tummaa vaatetusta. Sopii kyllä mun mielestä hyvin hänelle, ihan asiantuntijatehtävissä toimiva naimisissa oleva ihminen kyseessä.
Aattelin laittaa farkut ja vaaleanpunaisen söpön lyhythihaisen. Jalkaan lenkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin teininä punkkari, goottiestetiikka ja musiikki alkoivat kiinnostaa vasta siinä kolmikymppisenä. Goottivaatteet on kauniita ja naisellisia. Kauhea valitus ja haukkuminen muumimammaksi siitä, jos nelikymppisenä pukeutuu tunikaan leggareihin, mutta jos sitten haluaa pukeutua niin, että on pitsiä ja helmoja ja naisellisia leikkauksia vaatteissa, niin ei sitten ole hyvä sekään.
Minä en hauku sitä miten muut pukeutuu, kun arvelen heidän pukeutuvan niin, että tykkäävät tyylistään ja vaatteistaan. Sehän se pääasia on. Tylsää olisi, jos kaikki pukeutuisivat samaan tyyliin.
Oon yli 40v, mutta (lomalla) kauppaan ja labraan laitan puuvillamekon ja kotona joku susi-haltija-kuu- mikäsenyt on genren t-paita ja esikoisen vanhat lökähousut.
Pitää olla jotain mikä voi sotkeentua kun tekee ruokaa ja työjuttuja suunnittelee.
Skinnyfit-farkut, t-paita, hyvät lenkkarit että jaksan olla päivän jaloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pantterilegginsit ja printti t-paita jossa lukee "olen voimaantunut".
Haluun myös tollasen paidan! ;)
Oliskohan sellainen, jossa lukee takana vielä, että Tulevaisuus on naisten 😍.
Varmaan hame+t-paita. Tai mekko. Jalkaan tennarit.
Töihin laitan tummansiniset reisitaskuhousut, mustan t-paidan ja violetit Addun lenkkarit. Paljon roudaamista tiedossa, joten haluan mukavat vaatteet päälle.