Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko juustojen ystäviä paikalla?

Vierailija
18.12.2006 |

Osaako joku suositella jotain hyviä juustoja? Vuohen- ja lampaanmaidosta tehdyt ovat yleensä hyviä, myös kypsät, valuvat homejuustot, mutten muista nimiä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homejuustoista en tykkää yhtään. Mun juustolautaselta löytyy aina ainakin muutama seuraavista Port salut, Ritari, Mustapekka, Polarin savujuusto, viherpippurijuusto, paprikajuusto.

Vierailija
2/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jumalattoman kallis täällä (tietysti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on älyttömän hyvää racletessa, mutta sopii loistavasti myös lämpimiin voileipiin. Miksei piirakoihin tai pastoihinkin. Vaatii kyllä sulatuksen, että maku pääsee oikeuksiinsa.

Vierailija
4/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suht " tuore" juustojen syöjä eli olen syönyt vasta kymmenkunta vuotta juustoja (aikaisemmin en uskaltanut migreenitaipumuksen vuoksi) ja siten en ole vielä oppinut esim. Mustaleiman ystäväksi, kuten juustohullu mieheni. Mulle juustoista kelpais hyvin gorgonzola, sitten joku vanha (siis pitkään kypsytetty) gouda, Brie tai joku vastaava valkohomejuusto ja Port Salut ja sitten ihan ehdottomasti se yksi vihreitä yrttejä sisältävä. Sanokaa nyt dementikolle se nimi, oisko joku Ram...

Vierailija
5/5 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

melba:

. Sanokaa nyt dementikolle se nimi, oisko joku Ram...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän