Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulun lipputankoon ilmestyi hakaristilippu

Vierailija
16.08.2023 |

Kaikki ovat luonnollisesti kovin pöyristyneitä ja poliisiakin huudetaan jo apuun. Tosin eipä taida olla laissa minkäänlaisia sanktioita tällaiselle, vaikka vihervassu kuinka pinnistäisi...

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/93b1fd76-4e68-4710-833f-0396a8ddd14b

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole tosiaan mitään seurauksia tuollaisesta pikku käytännön pilasta...

19 miljoonaa keskitysleirien uhria voi olla toista mieltä.

Puna-armeijan uhrien määrä,Stalinin siivoukset omista kansalaisistaan,Herra armahda.

Tämä sitten jos tangossa olisi ollut sirppi- ja vasaralippu.

Vierailija
42/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitäs saitte.

Nyt provosoitte kaikki häiriköt liikkeelle.

Purralaiset provosoivat. Sellaisia ovat nazit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä koulussa eritaustaisia henkilöitä?

Vierailija
44/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt piirit ovat nyt voimiensa tunnossa, ei kestä kuulkaa kauan teidän uho

Vierailija
45/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju lähti poliisille, tekijät on näköjään täällä.

Vierailija
46/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut pitää panna kuriin nyt. Olen vuosia varoitellut äärioikeistosta ja vieläkin teistä osa kuvittelee, että hehheh, ne on tyhmiä poikia hahhah, varattomia höhhöh.

Niin ovatkin, täsmälleen yhtä typeriä kuin väki, jonka Trump yllytti rynnimään Capitoliin, ja yhtä vaarallisia demokratialle ja ihmishengille.

Puoluekokiuksessa Tampereella vieraili "ihan yllättäen" rikollisjärjestönä lakkautettu Suomen Sisu. Sama sakki, joka on jo puukottanut ja tappanut ihmisiä (Jyväskylän kirjastopuukotus ja Asema-aukion hyppypotkutappo).

Näitä yllyttää puolue-eliitti, joka tyytyy itse rähisemään, uhriutumaan ja tirauttamaan krokitiilinkyyneliä, mutta manipuloi pohjimmaiset typerykset tekemään rikoksia puolestaan.

Asema-aukion uhri jätti viikon päästä itse hoitonsa kesken ja jatkoi huumeiden käyttöä.

Kuoli siihen.

Vierailija
47/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suomalaislapset eivät tule persuperheistä. Persunpennut äkkiä huostaan ja hoidon piiriin jos niitä tuolla on.

Vierailija
48/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, täältä löytyy.

Vierailija
49/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähtenyt, eikä niitä muutenkaan paljoa Vauva-palsta kiinnosta.

Vierailija
50/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut pitää panna kuriin nyt. Olen vuosia varoitellut äärioikeistosta ja vieläkin teistä osa kuvittelee, että hehheh, ne on tyhmiä poikia hahhah, varattomia höhhöh.

Niin ovatkin, täsmälleen yhtä typeriä kuin väki, jonka Trump yllytti rynnimään Capitoliin, ja yhtä vaarallisia demokratialle ja ihmishengille.

Puoluekokiuksessa Tampereella vieraili "ihan yllättäen" rikollisjärjestönä lakkautettu Suomen Sisu. Sama sakki, joka on jo puukottanut ja tappanut ihmisiä (Jyväskylän kirjastopuukotus ja Asema-aukion hyppypotkutappo).

Näitä yllyttää puolue-eliitti, joka tyytyy itse rähisemään, uhriutumaan ja tirauttamaan krokitiilinkyyneliä, mutta manipuloi pohjimmaiset typerykset tekemään rikoksia puolestaan.

Asema-aukion uhri jätti viikon päästä itse hoitonsa kesken ja jatkoi huumeiden käyttöä.

Kuoli siihen.

Kuoli potkun aiheuttamaan aivoverenvuotoon, paskarasisti.

Vierailija
51/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki suomalaislapset eivät tule persuperheistä. Persunpennut äkkiä huostaan ja hoidon piiriin jos niitä tuolla on.

Miksi?

Kyllä tässä maassa tarvitaan joka sukupolvi suomalaisia ajattelevia henkilöitä, eikä "muut maat ensin" ajattelua.

Vierailija
52/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoli siihen.

Ei todellakaan kuollut.

Enkä ole paska, enkä rasisti. Todellakaan.

Realistiksi voit kutsua.

Vierailija
53/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähti.

Tämä alusta on erikseen mainittu Suojelupoliisin uhka-arviossa äärioikeistovaikuttamisen foorumina, jota Suojelupoliisi seuraa.

Vierailija
54/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ollut isis-lippu ei olisi järkyttänyt ketään. honk honk :) 

Vierailija
55/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ilmavoimien lentokoneissakin oli aikoinaan hakaristitunnukset

Vierailija
56/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähti.

Tämä alusta on erikseen mainittu Suojelupoliisin uhka-arviossa äärioikeistovaikuttamisen foorumina, jota Suojelupoliisi seuraa.

Ei sullakaan hyvin mee...

Vierailija
57/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoli siihen.

Pas kara sisti ansaitsikin kuolla.

Vierailija
58/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna uutisoitaneen, että joku piirsi koulun vessan seinään v*tunkuvan.

Erikoista, että se edustaa sinulle jotain yhtä hirveää kuin n a t s i l i p p u normaaleille ihmisille.

Miksi se nyt niin hirveää on? Menneet on menneitä, kohta sata vuotta aikaa. 40 v sitten joka toisella oli etelävaltioiden lippu selässä. Ketään ei hätkäyttänyt eikä tarvitse hätkähdellä nytkään, lippuja ne vain on.

Vierailija
59/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähti.

Eipä Suomessa edes ole mainittavaa äärioikeistoa.

Muutama nahkapää jossain Joensuun sivumetsässä ei aiheuta minkäänlaisia pelkotiloja kenellekään, itseksensä rähisevät.

Toista se on esimerkiksi äärivasemmisto, siitä on todellista haittaa yhteiskunnalle.

Vierailija
60/95 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähti.

Liikaa niilläkin on budjetissa, jos jotain tällaista diipadaapaa seurailevat.

Ihmekään, että ei poliiseja riitä kaduille, jos rahat käytetään johonkin nettisurffaajiin.