Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä todella painostava keli, outoa ettei sääennustukset lupaa myräkkää tänne.

Vierailija
16.08.2023 |

Olin aivsn varman että kohta jytisee, mutta eipä ennustukset sellaista lupaa.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilometrin kävely ja selkä märkä. En minä ihan niin heikkokuntoisena itseäni pidä että tämä olisi normaalia.

Mä en kävellyt kuin vajaan kilsan kun kävin kaupassa ja mulla valui oikeasti ihan noroina hiki selkää pitkin ja samoin ohimoilta. Mikä erikoisinta niin tuntui että kaulakin hikosi.

Ja kaikki vaatteet liimautui kiinni. Nuo sporttimalliset rintsikat olikin mielenkiintoinen otettava päältä ja piti kyllä melkoinen twerkkaus suorittaa, että sai ne vedetyksi pään yli ja veks. Ei edes lenkin jälkeen ole ollut tuollaista taistelua.

Hieman överisti meni, persvako enää puuttuu.

Vierailija
22/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taistelua se, kun tulee rättipoikki hikisenä kotiin ja alkaa riisuutumisperaatio. Voin kuvitella sieluni silmin tuon kireän vaatekappaleen kanssa taistelun =D minulla noiden pukeminenkin tuottaa melkein olkapäiden siljoiltaanmenon. On jäänyt siksi komeron hyllylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki 22C, kosteus 85%, tuuli 6 m/s

Vierailija
24/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis muutenkin outoa, täällä itä-helsingissä ei ole ollut sitten pitkään aikaan sellaista ukkosmyräkkää, mikä kuuluisi tulla rintamien vaihtuessa. Oletan,että ovat vielä tuloillaan sitten kun ilma kunnolla vaihtuu viileeseen. Viime vuonna tuli myräkän myötä niitä rakeitakin. Oikeasti kiljahtelin täällä kuin mikäkin, ikkunat oli kovilla tuulen suunnan takia.

Pohjois-helsingissä sama juttu ja kuivaa kuin aavikolla. Tuo viimeöinenkin saderintama jakautui taas kerran niin, että tähän ei osunut kuin pikkuisen pilven reunaa ja sateet meni etelämpää ja pohjoisempaa. Virossa sen sijaan näyttää olleen melkoinen ukkoskesä.

--

Normaalisti tällaisilla hiostuskeleillä on aina ukkosta, mutta ei enää. Tänä kesänä on kerran jyrissyt ukkonen, mutta ei sekään säätyyppiä mihinkään muuttanut vaan ihan se samanlainen +20 astetta jatkui senkin jälkeen. Viime viikolla kun piti olla se vuoriakin siirtävä maailmalopun hurrikaani niin täällä ei edes satanut, saati ukkostanut vaan ainoastaan tuuli eikä sekään nyt mitään myrskytuulta ollut vaan vastaavanlaista kovempaa tuulta on useinkin ja ilman mitään mekastusta. Tuulen suunta vaan oli hieman epänormaali.

Vierailija
25/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muutama palstalainen selvästi keksinyt, että pitelee erilaisia ilmoja tuolla ulkona.

Vierailija
26/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän kostea ja raskas ilma täällä. Missä ne sateet tai ukkoset viipyy??

Vierailija
27/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei viitsi hiuksiakaan pestä näin hiostavalla. Föönausvaiheessa on jo niin hiki, että juuri pesty tukka liiskaantuu päänmyötäiseksi aivan kuin sitä oiskaan pessyt. Ja ikipatteri vessassa huutaa kuumana kuin laava. Eihän pyyhekuivainta voi ees säätää.

Vierailija
28/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa kiidellyt hälyneuvot pitkään oliko ukkosvahinkoa siellä.

Vierailija
29/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myräkkä on lumisade

Vierailija
30/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minusta vuosikausiin ukkostanut Helsingissä (aina kiertää) ja vettä tulee joka kesä pisara tai kaksi. No tänä vuonna vähän enemmän.

Vierailija
31/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilometrin kävely ja selkä märkä. En minä ihan niin heikkokuntoisena itseäni pidä että tämä olisi normaalia.

Sama. Olen hikoillut tänään aivan hulluna.

Vierailija
32/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mikään erityisen hiostava ilma ole Helsingissä. Ihan normaalihko loppukesän sää.

Vierailija
33/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi kuumuus?

Vierailija
34/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadetanssille olis tarvetta.

Vierailija
35/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt mikään erityisen hiostava ilma ole Helsingissä. Ihan normaalihko loppukesän sää.

On ainakin täällä reunamilla lähiössä.

Vierailija
36/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meille ennuste näyttää illaksi ukkosta

Ei tänne helsinkiin ole luvassa ukkosta kuin vasta aamuyöksi. Ja tuskinpa osuu tälläkään kertaa.

Pitihän sen samanlaisen ennusteen mukaan ukkostaa jo viime yönäkin. Ja tänä aamuna ja nyt iltapäivästä..

Vierailija
37/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että miten paljon noista suihkukoneista (vai miksi niitä vanoja jättäviä lentokoneita kutsutaan?) irtoaa vesihöyryä? Niitä on pörrännyt tänä kesänä ihan hullun paljon taivaalla.

Vierailija
38/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kävellyt kuin vajaan kilsan kun kävin kaupassa ja mulla valui oikeasti ihan noroina hiki selkää pitkin ja samoin ohimoilta. Mikä erikoisinta niin tuntui että kaulakin hikosi.

Ja kaikki vaatteet liimautui kiinni. Nuo sporttimalliset rintsikat olikin mielenkiintoinen otettava päältä ja piti kyllä melkoinen twerkkaus suorittaa, että sai ne vedetyksi pään yli ja veks. Ei edes lenkin jälkeen ole ollut tuollaista taistelua.

Hieman överisti meni, persvako enää puuttuu.

Sinulta vai?

Vierailija
39/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne helsinkiin ole luvassa ukkosta kuin vasta aamuyöksi. Ja tuskinpa osuu tälläkään kertaa.

Pitihän sen samanlaisen ennusteen mukaan ukkostaa jo viime yönäkin. Ja tänä aamuna ja nyt iltapäivästä..

Ajantasaisen ennusteen mukaan ei ole tulossa ollenkaan ukkosta.

Vierailija
40/71 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ukkoset aina vaan siirtyy eteenpäin kunnes sitten poistuu ennusteista kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi