Kaveri kuin kerjäävä koira
Minulla on ystävä, minua selvästi varakkaampi.
Aina kun liikumme yhdessä hän ei kuluta senttiäkään. "Ostoksilla", "kahvilla", "risteilyllä"...
Ei hän siis oikeasti mitään pyydä, seuraa vaan katseella: "Ota sä vaan!"
En osaa oikein nauttia reissuistamme. En halua tarjotakaan.
Toisaalta hänhän osoittaa viisautensa minua rikkaammaksi pihihtettyään. ;-(
Kommentit (4)
Minun naapuri samanlainen.Miljonääri ja laitan hänellekin ruokaa koska yksin huusholli ja vaikea laittaa sopivasti! Merkillinen.Yritän olla olematta kiltti mutta roskiinko ruoat heitän.En jaksa syödä samaa ruokaa jatkuvasti .
Hänen korut vaan noin 100 000 arvoiset. Ihmeellistä mutta totta.
Toinen , ei naapuri, kaveri, aina kun ollaan ulkona ja kysyy jos mennään istumaan ja ottamaan jotain, laskee pöydässä rahojaan tai tutkii kun "taas puuttuu 30 kruunua eli noin 3 euroa " ja tekis niin mieli vielä toinen lasi viiniä. Kun sanon että miten noin kallista viiniä ostat sinun taloudella vastaa ; Maksan miljööstä eli ympäristöstä.
Läpiväsynyt tähän, Ei ole montaa ystävää jäljellä ,joten tänään kun mennään ulos otan mukaa 20 euroa ja thats it.
Miksi olet hänen kanssaan, kuulen jo . Siksi että vanhemmalla iällä ei niin vaan tutustuta ihmisiin ja entiset parhaat kaverit ovat menneet pois. Nuorella iällä.
Olen kuuluttanut FB kautta jotain reilua ,joka ei pihistele menoissaan, matkakaveriksi Ranskaan nyt syksyllä. Onko epämiellyttävämpää kuin lukea ravintolan ruokalistaa ja todeta että onpa kallista. Itse harvoin matkustan joten täytyy sallia itselle parasta.
Kyllä koira koiran tuntee 🦮🐕🦺