Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä uusi juttu se on, kun vauva syntyy, ei kerrota tuliko tyttö vsi poika?

Vierailija
16.08.2023 |

Meitä on nyt neljä tai hän on täällä... onko se nyt niin hienoa, kun ei kerrota sukupuolta?

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo vielä mitään, mutta kohta kätilötkään ei enää kerro vanhemmille onko syntynyt tyttö vai poika.

Ei meille ainakaan mitään sanottu vauvan sukupuolesta. Itse saatiin tehdä päätelmät.

Ei lasta aina luovuteta heti vanhemmille syliin, tai se annetaan vaikka isälle kun äitiä parsitaan tai viedään heräämöön.

Vierailija
22/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei voi olla tänä päivänä varma sukupuolestaan. Vaikka näyttäisi ihan tytölle tai pojalle saattaa hyvin olla jotakin ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo vielä mitään, mutta kohta kätilötkään ei enää kerro vanhemmille onko syntynyt tyttö vai poika.

Ei meille ainakaan mitään sanottu vauvan sukupuolesta. Itse saatiin tehdä päätelmät.

Olihan sukupuoli ainakin synnärillä annetussa kortissa jossa on tarkka syntymäaika ja paino. Siis ainakin vielä kolme vuotta sitten, mutta ilmeisesti ei enää.

Vierailija
24/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pienen vauvan sukuelimet kiinnostavat ihmisiä noin paljon?

Tuskin ketään sukuelimet kiinnostaa.

Kyllä ne kiinnostaa. Yhdenkin kansan koko identiteetti riippuu vauvojen genitaalien leikkelystä.

Vierailija
25/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lasta aina luovuteta heti vanhemmille syliin, tai se annetaan vaikka isälle kun äitiä parsitaan tai viedään heräämöön.

Miten tämä liittyy mihinkään?

Vierailija
26/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukupuolta voi vastasyntyneestä oletetusta tietää, hän päättää siitä itse sitten vanhempana !

Vierailija
27/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan sukupuoli ainakin synnärillä annetussa kortissa jossa on tarkka syntymäaika ja paino. Siis ainakin vielä kolme vuotta sitten, mutta ilmeisesti ei enää.

Huom. Ei SANOTTU

Vierailija
28/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se tosiaan on niin että sukupuoli=sukuelimet ja tuosta harmillisen epätasaista ihmismassaa tuottavasta binääristä päästään kätevästi eroon poistamalla sukuelimet. Alan käsittää jotain.

Vierailija
29/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se vielä merkataan, mutta jos asiat tähän malliin jatkuu niin saa nähdä miten jatkossa käy.

Vierailija
30/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saimme henkilö-lapsen.

ei tyttö-lasta eikä poika-lasta. vaan henkilö-lapsen. 

Voi lapsiriepua!

Vierailija
31/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne pitkiin aikoihin ole kertonut. Meidän on käsketty katsoa itse.

Vierailija
32/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun 80% on nykyään jokin muu kuin tyttö tai poika

Vierailija
33/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sukupuolta voi vastasyntyneestä oletetusta tietää, hän päättää siitä itse sitten vanhempana !

Olen järkyttynyt !Olette sairaista. 

Vierailija
34/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei kuulu ulkopuolisille. Eiköhän asianosaiset ja läheiset tiedä.

Miksi sitten yleensä julistaa syntymästä....Voi pitää omana tietonaan. Huomionkeräystä.

Vierailija
35/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sillä tiedolla tekisit?

Miksi raskausaikana ollaan julkisuudessa vatsa edellä, kannatellaan ettei se vaan putoa, ja sitten lopuksi, en kerrokaan kumpi tuli ? Tämän vuoksi ärsyttää.

Vierailija
36/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eihän sitä tiedä mikä sen vauvan sukupuoli on. Sehän voi olla vaikka kahvipannu.

Vierailija
37/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne pitkiin aikoihin ole kertonut. Meidän on käsketty katsoa itse.

Meilläkin vauva vaan syntymän jälkeen nostettiin ilmaan niin, että sai itse todeta asian. Ei kätilö sanonut "tyttö syntyi".

Vierailija
38/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on alkaneet suojella yksityisyyttään somessa, etenkin lastensa yksityisyyttä. Eivät sen vuoksi halua sinne ehkä laittaa

Miksi sitten tuoda niitä lapsiaan someen lainkaan? Nykyisin kaikilla lapset kuvissa, teis mitä pallukoita kasvojen päällä tai sitten lasten kokovartalokuvat, missä katsovat pois. Ihan tiedoksi, ne pedofiilit eivät katsele lasten kasvoja.

Vierailija
39/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pienen vauvan sukuelimet kiinnostavat ihmisiä noin paljon?

Tuskin ketään sukuelimet kiinnostaa.

Siitähän noissa sukupuoliuteluissa on kyse.

Mitä niin kauheaa sukupuolessa on että sitä pitää salailla?

Vierailija
40/146 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy mihinkään?

Vanhempi voi tehdä päätelmät nähdessään lapsen, muuten hän ei tiedä vauvan sukupuolta ellei hänelle sitä kerrota. Tapana on ollut että lapsen syntyessä sukupuoli kerrotaan saman tien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän