Mun lasten isä osaa leipoa! Hän leipoo meille sämpylöitä ja leipää. Aivan ihana mies.
Kommentit (28)
No ei käy kateeksi. Kyllähän kuka tahansa normaalilla aivotoiminnalla varustettu ihminen osaa lukea reseptiä ja leipoa. Myös mun mieheni. Mutta koska mä olen meistä se, joka tykkää siitä hommasta, niin yleensä mä myös olen se joka leipoo. Yksinkertaista.
Yksi ex tykkää leipoa ja mussuttaa pullaa ja sämpylöitä ja odotti ja ihmetteli että mäkin tietysti tykkään.
No en tykkää! Mutta hienoa, että leipominen ja kokkaus kiinnostaa ja sujuu, toivottavasti on saanut naisen joka osaa arvostaa ja omaa samanlaiset rupkailutavat.
Vierailija kirjoitti:
Lienee piilohomo.
Mistä näitä homottelioita aina sikiää? Tarkoitan, että miksi lähes aina kun nainen kertoo pitävänsä ja olevansa hyvillään miehensä toimesta (olkoonkin, että se on ihan tavallinen kotiaskare/ työ) , jopa niin paljon, että haluaa antaa hänelle siitä kiitosta tai jopa erityistä ihailua kumppaninsa (miehensä) sinänsä tavanomaisen kotiaskareen tekemisestä, niin paikalle rientää joku joka haluaa esittää kantanaan, että mies on taatusti homo.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät leipoo.
Fiksut ja kätevät leipoo.
Meillä mies ei osallistu mihinkään kotitöihin. Onneksi saan rauhassa leipoa ja siivota miehen ollessa töissä:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee piilohomo.
Mistä näitä homottelioita aina sikiää? Tarkoitan, että miksi lähes aina kun nainen kertoo pitävänsä ja olevansa hyvillään miehensä toimesta (olkoonkin, että se on ihan tavallinen kotiaskare/ työ) , jopa niin paljon, että haluaa antaa hänelle siitä kiitosta tai jopa erityistä ihailua kumppaninsa (miehensä) sinänsä tavanomaisen kotiaskareen tekemisestä, niin paikalle rientää joku joka haluaa esittää kantanaan, että mies on taatusti homo.
Joillakin tarve kääntää kaikki positiivinen negatiiviseksi. Eikö negatiivisuutta ole jo ihan tarpeeksi tälläkin hetkellä maailmassa? Siksi myöskin vastauksena ap:lle: ei en kadehdi sinua, vaan mietin että kiva kun on noin nohevia ja ahkeria miehiä! Saat olla miehestäsi ylpeä. Mun mies ei leivo eikä kokkaa, mut mitä sitten - mä vaan hoidan sen mielellään ja paremmin 😁. Tykätään miehistämme viiksineen, karvoineen, kaikkkineen...eikä olla homofobisia!
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei osallistu mihinkään kotitöihin. Onneksi saan rauhassa leipoa ja siivota miehen ollessa töissä:D
Saanko uteliaisuudesta kysyä, että mitä mies sitten tekee yhteisen parisuhteenne eteen? - Eihän tuossa mitään, jos molemmat olette tyytyväisiä mutta itse olen niin mielikuvitukseton, että en tiedä miten korvaisin kumppanilleni sen, että hän tekisi vastaisuudessa kaikki kotityöt.
Minusta on jotenkin itsestään selvää, että jos asutanaa ja eletään yhdessä niin molemmat osallistuvat ja tekevät kotitöitä. Kaiken ei tietenkään tatrvitse mennä jatkuvasti tasan ja puoliksi fifti -fifti mutta se, että toinen tekee kaiken jatkuvasti ei, jotenkin vain toimi.
Mutta näin sanoessani kuulen jo korvissani kuinka en vain tienaa tarpeeksi ja kuinka en ole tarpeeksi komea saadakseni tällaisen kumppanin itselleni, joka tekisi kaikki kotityöt.
Ei käy kateeksi, leivon itse paljon, oma perhe jo tottunut tähän mutta lasten kaverit aina huutaa jo ovelta et taas tuoksuu hyvältä.