Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun lasten isä osaa leipoa! Hän leipoo meille sämpylöitä ja leipää. Aivan ihana mies.

Vierailija
16.08.2023 |

Käyks sun kateeks?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Tulee huono olo kaikesta vehnästä mutta ois pakko syödä ettei loukkaa toista, kun hän hyvää hyvyyttään taas leipoi mulle 🤢

Vierailija
2/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vuodessa ehkä pari pussia leipää tai sämpylöitä, ei tarvitse mun takia leipoa. Ois aika kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kävisi? Oma mieheni(lasteni isä) osaa myös leipoa sekä kokata ja tekee ruokaa ja leipoo tosi usein.

Vierailija
4/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin jos kokkais oikeata ruokaa, ei oikeen sämpylöillä elä ja voi hyvin.

Vierailija
5/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Meillä mies leipoo. Toki hän on se joka niitä leipomuksia kaipaakin, joten minusta ihan järkevää, että se leipoo, joka sitä itsetehtyä pullaa kaipaa. Itse en syö esim korvapuusteja ollenkaan. 

Vierailija
6/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kävis kateeksi että sun mies osaa perustaidot?

Vierailija
7/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että teilläkin leivotaan :)

Vierailija
8/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei.

Tulee huono olo kaikesta vehnästä mutta ois pakko syödä ettei loukkaa toista, kun hän hyvää hyvyyttään taas leipoi mulle 🤢

Nyt vedät kyllä mutkia suoriksi metsän kautta, kun ajattelet, että leipominen = vehnä.

Jos sinulla olisi hyvä puoliso, joka osaa leipoa, hän varmaan leipoisi sinulle vehnättömiä sämpylöitä.

Vai mitä termiä sinä käyttäisit gluteenittomien sämpylöiden valmistamisesta? Jos se ei ole leipomista?

Vierailija
9/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei.

Kertoisin asiasta. Ruoka aika iso asia suhteessa ja vehnä suht kaikissa leivonnaisissa. Se ei ole rikos, täysin ok.

Vierailija
10/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite osaan paistaa pakastepullat kans.

Vierailija
11/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee piilohomo.

Vierailija
12/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät leipoo.

Vierailija
13/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee kaikki ruoat ja leipasee mikäli tarvetta. Tykkää hommasta.

Vierailija
14/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei.

Nyt vedät kyllä mutkia suoriksi metsän kautta, kun ajattelet, että leipominen = vehnä.

Jos sinulla olisi hyvä puoliso, joka osaa leipoa, hän varmaan leipoisi sinulle vehnättömiä sämpylöitä.

Vai mitä termiä sinä käyttäisit gluteenittomien sämpylöiden valmistamisesta? Jos se ei ole leipomista?

En mä halua sämpylöitä ollenkaan 🤦 syön oikeaa ruokaa. Miten tää meni nyt niin ihon alle? 😁

Vierailija
15/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka ei osaa leipoa :D 

Vierailija
16/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on syntiä jos ei pidä leivonnaisista.

Vierailija
17/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi mutta minusta mukavaa Ap. että osaat ilm. arvostaa sitä, että miehesi osaa leipoa ja leipoo myös teille, - Itse olen sinkku ja on aina paljon mukavampaa, jos voin jakaa tekemäni ruuan tai leipomukset jonkun toisen kanssa.

Vierailija
18/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Mies ei ole tietääkseni leiponut koskaan. Ruokaa osaa laittaa esim lihapullat ja perunat sekä muutaman muun ruuan.

Mies tienaa niin hyvin että voin olla kotona lasten kanssa. Kerkeän siis leipomaan ja kokkailemaan. Mies tekee viikossa varmasti enemmän työtunteja kuin minä joten minulle sopii tämä järjestely.

Vierailija
19/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei.

Sulle taitaa pulla maistua?

Vierailija
20/28 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En tekisi mitään miehellä joka leipoo, kun en ole leipää enkä leivoksia syönyt vuosi kausiin.